به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, April 11, 2008

.::ROZANEH::. >>AVALIN MARDE HAMELE<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از100/000(صد هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات ا;ينجا را کليک کنيد.

 

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

 

داستان زندگی شگفت انگیز اولین مردی که حامله است


http://youtube.com/watch?v=NTE5wsCkFcQ

مردی که با اعلام خبر بارداریش دنیا را شگفت زده کرد او در مصاحبه با اپرا حقایق جالب و خواندنی از زندگیش خودش راگفت

توماس بتی در مقابل دوربین های تلویزیونی در برنامه اپرا وینفری که یکی از معتبرترین برنامه های تلویزیونی دنیا هست  شکم باردار خودش را نشان داد او همچنین عکسی از خودش را که زمانی بعنوان دختر جوان بود و در مقایسه ملکه زیبایی شرکت کرده بود نشان داد

Click for Full Size View

او در گفتگو با اپرا تاکید کرد که برای سلامتی اش نگران است او همچنین گفت دکترها به او گفتند ممکن است نوزاد او پس از زایمان از دنیا برود







توماس بیتای 34 ساله چند سال است که  تغییر جنسیت داده است

در برنامه اپرا صحنه های مختلفی از زندگی او بصورت ویدئو نمایش داده شد حتی صحنه رفتن او به سونوگرافی و مشخص شدن دختر بودن بچه اش.







او پذیرفت که هیچکسی نمی تواند درک کند چرا او و همسر 45 ساله اش خواستند بچه دار شوند

توماس بیتای گفت وقتی بچه اش به اندازه کافی بزرگ شود همه حقایق را به او خواهد گفت

او خواهد گفت چقدر والدینش عاشق هم بودند و چقدر نیز عاشقانه او را دوست خواهند داشت




توماس بیتای و  همسرش نانسی دراتاق  بچه

توماس بیتای متولد هاوائی است او تصمیم گرفت به روش تلقیح مصنوعی حامله شود 5 سال پس از اینکه همسرش بدلیل بیماری رحم اش را خارج کرد ، او گفت اگر نانسی می توانست حامله شود او هرگز حامله نمیشد

بتی گفت از واکنش مردم پس از تولد بچه خیلی می ترسد

من می خوام اینکارو آسان کنم برای زوج های شبیه ما ، اما من می ترسم

من می ترسم از واکنش مردم نسبت به زندگی ما ، من نمی خوام زندگی که دارم رو از دست بدم ، من می دونم این چیز خیلی سختی برای بسیاری از مردم است که درک کنند

اما فقط برای ما این یعنی اینکه ما زن و شوهری هستیم که یه بچه خواهند داشت



توماس بتای زمانیکه دختر جوانی بود و در مسابقه ملکه زیبایی شرکت کرده بود


--------------------------

مرد امريکايي که ششمين ماه بارداري خود را پشت سر مي گذارد در مصاحبه تلويزيوني آرزوي خود را به دنيا آوردن کودکي سالم عنوان کرد. به گزارش اي بي سي نيوز توماس بيتي مرد ۳۴ ساله يي که سال ها پيش تغيير جنسيت داده است در برنامه تلويزيوني اپرا وينفري به شرح وضعيت خود پرداخت.



اين مرد جوان که تا سن ۲۲ سالگي به عنوان مدل لباس هاي زنانه فعاليت مي کرده و سپس تغییر جنسیت داده است، درخصوص باردار شدن خود پس از ۱۲ سال زندگي مردانه گفت؛ يکي از آرزو هاي هميشگي من اين بود که فرزندي داشته باشم اما پس از گذشت پنج سال از ازدواج خود با نانسي دريافتم او به خاطر مشکلات جسماني قادر به باردار شدن نيست. در اين زمان ما با هم مشورت کرديم و سرانجام به اين نتيجه رسيديم که من با توجه به وضعيت جسماني خودم براي باردار شدن تلاش کنم.

Click for Full Size View

 

توماس در ادامه احساس خود را در مورد زندگي مردي که باردار است چنين بازگو کرد؛ زماني که اين تصميم را گرفتيم به اين نمي انديشيدم که من در حال حاضر چه جنسيتي دارم و تصور جامعه از من چيست. تنها هدف مان اهميت داشت. من گمان مي کنم در اين مورد باردار شدن يک عمل مردانه يا زنانه نيست بلکه يک عمل انساني است. اين نيازي است که فردي مي خواهد بچه دار شود و حالا که در اين وضعيت هستم تنها آرزويم اين است که فرزند سالمي را به دنيا آورم. نانسي همسر توماس که از ازدواج قبلي خود دو فرزند دارد، در شرح چگونگي انجام اين عمل گفت؛ پس از اينکه تصميم به انجام اين کار گرفتيم ما ابتدا به دنبال کسي گشتيم که حاضر باشد در عمل لقاح مصنوعي ما را ياري کند. پس از يافتن مرد جواني من به يک دامپزشکي رفتم و سرنگ مخصوص لقاح مصنوعي حيوانات را خريداري کردم. پس از تهيه مقدمات کار ما در حالي که اميد چنداني به موفقيت طرح مان نداشتيم، خودمان در خانه عمل را انجام داديم و چند روز بعد براي اينکه از ماحصل کار باخبر شويم، توماس را براي آزمايش خون به آزمايشگاه برديم و از تست بارداري متوجه شديم عمل موفقيت آميز بوده است.



در همين حال توماس درخصوص چگونگي تغيير جنسيت خود گفت؛ در سن ۲۲ سالگي دريافتم رفتارهايم بيشتر به يک مرد شبيه است تا يک زن، از اين رو به پزشک مراجعه کردم تا ترتيب تغيير جنسيت من داده شود. در ابتدا براي من دشوار بود که در جامعه به عنوان يک مرد شناخته شوم. زندگي قبلي من به عنوان يک مدل لباس بسيار با مسير جديدي که در پيش داشتم متفاوت بود. از اين رو ابتدا با پوشيدن لباس هاي مردانه اطرافيان را با فرم جديد زندگي خود وفق دادم تا پس از عمل مشکلي برايم پيش نيايد. در حالي که با حضور اين مرد ۳۴ ساله در برنامه معروف اپرا وينفري ادعاي باردار شدن يک مرد شکلي رسمي تر به خود گرفته است، بسياري از کارشناسان اين ادعا را نادرست دانسته اند و مدعي هستند علت باردار شدن توماس وجود بخش هاي زنانه در داخل بدن اوست که يادگاري از زندگي قبلي او با جنسيت زن است. در کنار اين نظر برخي نيز به کل ادعاي مرد بودن توماس را زير سوال برده اند. اين جنجال در حالي ادامه دارد که به علت جنسيت توماس پزشکان امکان وضع حمل طبيعي وي را غيرممکن مي دانند و از اکنون در فکر اقداماتي هستند که بتوانند فرزند اين مرد را در سوم ژوئن 2008 سالم به دنيا آورند.


 

The �pregnant man� will be appearing on Thursday�s Oprah Winfrey show to share his thoughts and feelings on being pregnant. Thomas Beatie, born Tracy Langondino, received media attention after writing an article for �The Advocate,� a magazine for lesbian, gay, bisexual and transgendered readers.

In the article, Beatie says that he was born a woman. He went through breast reconstruction surgery but kept his female organs.

On Oprah, Beatie explains that his wife was unable to get pregnant because she had a hysterectomy. �I see pregnancy as a process and it doesn�t define who I am,� he says. �Ironically, being pregnant doesn�t make me feel any more female or feminine.�

The couple�s daughter is due on July 3, 2008.


++++++++++++++++

fariba

www.shelterless.blogfa.ir

یه بحث جالب دیگه

 

 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive