به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, April 29, 2008

.::ROZANEH::. >>CLIP, kangoro& PAZEL, flower<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از100/000(صد هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات ا;ينجا را کليک کنيد.

 

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

سلام سلام سلام

حالا نوبت منه که به تموم برو بچه‌هاي خوب گروه روزنه سلام گرمي کنم  و از همتون به خاطر لطفتون تشکر ، از نظراتتون استفاده کردم و انشاء الله همه رو در نظر مي گيرم اما چند نکته:

اول اينکه متاسفانه اين چند روزه خطي که من از اينترنتش استفاده مي کنم دچار مشکل شده اون هم طوري که فقط مي تونم ايميلهاي فردي رو دريافت کنم و ايميلهاي گروهي به دستم نمي رسه يعني مثلا از گروه روزنه تقريبا يک هفته اي مي شه که هيچي نگرفتم نه فال هفته نه مجلات و نه مقالات جالب خانم چيستا رو و نه هيچ چيز ديگه ايميلهاي فردي هم با يکي دو روز تاخير مياد و گاهي هم ايميلهاي منو ارسال نمي کنه نمي دونم مشکل کجاست از بچه‌هاي فني خواستيم مشکلو حل کنند ولي هنوز که موفق نشده اند اينارو گفتم تا اگر جواب نظرات و ايميلهاتون  رو دريافت نکردين يا با تاخير دريافت کرديد از دست من شاکي نباشين من به تموم ايميلهاتون به موقع جواب دادم .

دوم اينکه بعضي از دوستان نتونسته بودند پازل و کليپ رو دانلود کنند سعي کردم راهنماييشون کنم بعضي ها هم گرفته بودند وبعضي هم با زحمت براي همين محل دانلود کردن کليپ رو عوض کردم ولي براي پازل هنوز نتونستم کاري بکنم اگه به اميد خدا تونستم حتما اينکارو مي کنم در هر صورت اميدوارم اين بار بتونيد از پازل و کليپ استفاده کنيد.

سوم هم اينکه ازمن خواسته بوديد راجع به پازل و کليپ توضيحاتي بدم البته توضيحي نمي خواد ولي چون خواسته بوديد چشم

البته پازل توضيحي نمي خواد اما پازل اين دفعه يک گل زيباست که فکر ميکنم با توجه به فصل بهار و هواي نسبتا مطبوع بچسبه بقيه اش با خودتون .

و کليپ: کليپ قبلي حکايت يک گوزن بود که با دستاش داشت يک شکارچي رو ادب مي کرد البته کساني که تيز بين هستند حتما اين سوال براشون پيش اومده که چرا گوزنه با دستاش اين کارو مي کرد چرا از پاهاش يا اصلا از شاخهاش استفاده نکرد؟ اونها که وسايل حمله و دفاع بهتري هستند..... جواب اين سوال رو خودتون پيدا کنيد..

 اما کليپ امروز باز هم راجع به شيرينکاري يک حيوان دوستداشتني به اسم کانگورو است اينکه اين کانگورو اين کار رو مي کنه مهم نيست به نظر من مهم اونه که توي فکر اين کانگورو چي ميگذره و داره به چي فکر مي کنه که اين حرکت رو انجام ميده ...

خوب خيلي پرچونگي کردم اميدوارم بتونيد کليپ و پازل رو دانلود کنيد و از اونها خوشتون بياد .. حجم کليپ حدود 350KB و حجم پازل هم حدود 400KB است

باز هم منتظر نظراتتون هستم

موفق باشيد

شمس

 
 

 

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive