به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, April 14, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope 87-01-25 <<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
احساس مي كنيد كه بيشتر از هميشه به همنشيني و حضور شريك زندگي تان احتياج داريد، اما بدانيد كه دوست داشتن يك چيز است و مزاحم شدن چيز ديگر. با شريك زندگي تان صادق باشيد. در بسياري از مشكلات تنها اوست كه به كمك شما مي شتابد. هر گونه سياست مالي را كه در پيش گرفته ايد، ادامه دهيد. زيرا در اين دوره خودتان نيز متوجه مي شويد كه تعادل كامل بين مخارج و درآمدتان به وجود آمده است. سعي كنيد ابتدا از شر بدهي هاي كوچك كاملأ خلاص شويد، سپس بر روي گرفتاري بزرگ مالي خود متمركز شويد. در اين دوره كمترين نگراني جسمي نخواهيد داشت.
 
ارديبهشت(گاو)
بعد از مدتها شما و همسرتان در بسياري موارد با هم به توافق مي رسيد، در نتيجه روزهاي خوبي با هم خواهيد داشت. مجردين همسر مورد نظر خود را خواهند يافت. اگر حس مي كنيد مسئوليت هايتان سنگين شده و از حل بعضي مشكلات زندگي تان عاجز هستيد، هيچ ايرادي ندارد كه از ديگران كمك فكري بگيريد. افرادي وجود دارند كه با جان و دل حاضر به كمك شما هستند. افراد مهمي را ملاقات و از پشتيباني آنها برخوردار خواهيد شد. ورزشكاران بيشترين موفقيت را كسب خواهند كرد. شما هفته بسيار خوبي خواهيد داشت، به شرطي كه دست از پرخوري برداريد.
 
خرداد(دو پيکر)
مي توانيد به روابط احساسي خود تحكم بيشتري بخشيد، به شرطي كه در حرف زدن و درد دل نمودن با اطرافيان حساسيت به خرج ندهيد. به اين طريق مي توانيد مشكلات و نيازهاي همديگر را بشناسيد. اگر بگذاريد كه همسرتان حرف دلش را بزند، مطمئنأ جلوي بسياري از مشكلات را در رابطه تان گرفته ايد. مهم نيست كه با عقايد ديگران موافق باشيد، مهم اين است كه آنها نيز ممكن است حق داشته باشند. در رابطه با كار و فعاليت خود سعي كنيد كه قضاوت و تصميم گيري هاي بي طرفانه بكنيد. موقعيت مالي تان مسير صعودي خواهد داشت. دوستانتان احتياج به كمك مالي شما دارند، مي توانيد به آنها اطمينان نموده و مشكلشان را حل كنيد.
 
تير(خرچنگ)
مسائلي در خارج از زندگي احساسي تان وجود دارند كه بايد در اين دوره حل شوند. همين مسائل باعث ميشود كه كمتر وقتي براي همسر و خانواده خود داشته باشيد، ولي اين موضوع دليل نمي شود رفتارتان به گونه اي باشد كه آنها از طرف شما احساس كمبود عشق و توجه كنند. اگر با رئيس و صاحب كارتان درگيري پيدا كرده ايد، مطمئن باشيد كه شما مقصر نيستيد و به همين دليل نيز بايد براي دفاع از حق خودتان بجنگيد، اگر خودتان صاحب كار هستيد، آغاز شراكت و همكاري با ديگران مي تواند وضع كاري شما را بهتر كند. چهارشنبه روز خوش شانسي شماست.
 
مرداد(شير)
مجردين همسر ايده آل خود را خواهند يافت. امكان آشنايي با شخصي متفاوت براي شما بسيارزياد خواهد بود. متأهلين دوره آرامي خواهند داشت و تولد يك نوزاد، بسياري از خانه ها را پر از شادي خواهد كرد.دوره خوبي براي تغيير وسيله نقليه و يا خريد آن نيست. اما زمان خوبي براي خريد وسايل خانگي مثل مبلمان و وسايل الكتريكي مي باشد. بيشتر شبها را در خانه تان از اقوام نزديك پذيرايي خواهيد نمود.
 
شهريور(خوشه)
اگر همسرتان روحيه خوبي نشان نمي دهد، شايد كسالت داشته و يا به احتمال زياد گرفتاري خارج از خانه دارد. بدون قضاوت عجولانه در مورد احساس او، بهتر است نگراني تان را مستقيم با خود او در ميان بگذاريد. متأهلين روزهاي عاشقانه و فراموش نشدني خواهند داشت. احساس مي كنيد كه بر سنگيني مسئوليت هايتان اضافه شده است. ولي مطمئن باشيد هر چه كه در اين دوره مي كاريد، در آينده نزديك ثمره بسيار چشمگيري خواهد داشت.سرمايه اي كه از سالها قبل در جايي آن را به كار گرفته ايد، به طور ناگهاني بهره بسيار زيادي برايتان خواهد داشت. دوستي هاي متعدد با افراد متفاوت شما را از انزوا بيرون مي كشد.
 
مهر(ترازو)
سعي كنيد وقت بيشتري را با همسرتان بگذرانيد و به بدخلقي هاي او توجه نكنيد. زيرا او در اين دوره با همه عشقي كه نسبت به شما احساس مي كند، قصد سر به سر گذاشتن با شما را نيز دارد. از طرف ديگر به خاطر اشتباهاتش مرتب او را مورد انتقاد قرار ندهيد. ممكن است مجبور باشيد وقت بيشتري را براي بهبود رشته كاري خود صرف كنيد. ولي مطمئن باشيد كه در دوره كسب درآمد زياد و رسيدن به آرزوهاي اجتماعي و شغلي جاه طلبانه تان قرار داريد. نويسنده ها و روزنامه نگارها مي توانند توقع موفقيت بيشتري را داشته باشند. در روز پنج شنبه قرارداد مهم نبنديد.
 
آبان(کژدم)
در دوره خطرناك احساسي قرار داريد. سعي كنيد هر چه زودتر خودتان را از بلاتكليفي دربياوريد، وگرنه تنها كسي كه بيشتر عذاب خواهد كشيد خود شما هستيد. بسياري از دختر خانم ها عروسي خواهند كرد. ترفيع مقام و اضافه حقوق براي اغلب شما غيرممكن به نظر نمي رسد، اما اين دوره زمان خوبي براي تغيير شغل و يا محل فعاليت نيست. درآمدتان بيشتر گشته و قادر به انجام هدف هاي ديرينه تان خواهيد شد . بچه ها بيشتر از هميشه برايتان خرج خواهند تراشيد.
 
آذر(کمان)
اگر بخواهيد به زندگي زناشويي خود تحكيم بيشتري ببخشيد، ساده ترين كار گوش كردن به درد دل هاي شريك زندگي تان است. كله شقي را كنار گذاشته و در برخي موارد حق را به او بدهيد. مجردين شانس يافتن همسر مورد نظر خود را خواهند داشت. دوستي به شما پيشنهاد شراكت و همكاري مالي خواهد كرد. پيش از دادن جواب مثبت و قبل از امضاي هر مدرك قانوني ، با همسرتان مشورت كنيد. مخارج اين دوره كمرشكن خواهد بود، بنابراين مواظب باشيد دست به ولخرجي هاي بيهوده نزنيد.
 
دي(بز)
يك سفر دو روزه در آخر هفته به همراه همسر و بچه ها مي تواند بسياري از مشكلات زناشويي شما را به پايان برساند. همسر و شريك زندگي تان تنها عشق و توجه شما را لازم دارد و بس. جشن نامزدي در بين مجردين رواج خواهد داشت. ترفيع مقام براي بسياري از كارمندان وجود دارد و اضافه حقوق مشكل مالي بسياري را رفع خواهد كرد. يك موفقيت قانوني، نگراني ديرينه بسياري از متولدين اين ماه را از بين خواهد برد. افراد بيكار، شغل مورد علاقه خود را پيدا خواهند كرد. دانشجويان بخصوص كساني كه در رشته حقوق تحصيل مي كنند، امكان ادامه تحصيل خواهند داشت.
 
بهمن(دلو)
يكشنبه، دوشنبه و پنج شنبه روز شانس براي متولدين اين ماه خواهد بود. متولدين خرداد، مرداد و آذر مي توانند هماهنگي بيشتري با شما داشته باشند. اين دوره بهترين زمانه براي آغاز هرگونه همكاري و شراكت مي باشد. موفقيت مالي تان به حد چشمگيري خواهد بود. مي توانيد به اغلب مشكلات مالي خود پايان داده و بسياري از خريد هاي مهم خود را انجام دهيد. در دوره اي هستيد كه احتياج به مرخصي داريد و بايد به تفريحات مورد علاقه خود بپردازيد. با افراد جديدي آشنا خواهيد شد.
 
اسفند(ماهي)
زندگي اجتماعي تان بسيار پرتحرك است و احساس مي كنيد كه مورد توجه فوق العاده اطرافيان خود قرار داريد. اما مراقب دوستان بد باشيد. اگر رشته فعاليت شما به گونه اي است كه با مردم ارتباط داريد، با افراد مهم و با نفوذي آشنا خواهد شد كه براي رسيدن به هدف هاي جاه طلبانه تان پشتيبان شما خواهند بود. اگر شغل خصوصي خودتان را داريد، مراجعه كنندگان و مشتريان بيشتري را جلب خواهيد كرد. آخرين نگراني تان در رابطه با پول و ماديات خواهد بود. دوشنبه روز فوق العاده اي براي شماست و چهارشنبه درآمد بسيار زيادي خواهيد داشت.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive