به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, April 21, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope <<(87-02-01) <<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

سلام به همه دوستان

شايد قبلأ شنيده باشيد كه متولدين ماههاي مختلف ، سنگهاي مخصوص به خودشان را دارند كه البته گفته ميشود كه اين سنگها براي آنها علاوه بر خوش‌يمن بودن باعث سلامتي ايشان نيز ميشود.

قسمت جديدي به سايت اضافه کرديم که اين سنگها رو توي اون بخش معرفي کرديم. اميدوارم خوشتون بياد.

اينجا را کليک کنيد

فروردين(بره)
در اين هفته شرايط بحراني هفته هاي قبل، رو به بهبود مي رود. عده اي از متولدين اين ماه نگران آينده شغلي خود هستند و درصدي از اين گروه به فكر تغيير شغل براي شرايط بهتر هستند. از نظر خانواده و روابط با همسر و فرزندان، فراز و نشيب هايي را پشت سر مي گذارند و آرامش نسبي در فضاي خانه حاكم است. فارغ از مشغله ها به يك مسافرت خيلي كوتاه نياز دارند تا بهتر بتوانند تصميم بگيرند. دوستاني دارند كه هميشه به موقع به ياري شان مي آيند. قدر آنها را بدانند.
 
ارديبهشت(گاو)
متولدين اين ماه، در شرايط روحي مناسبي به سر نمي برند. بيشتر از آنچه كه لازم باشد خود را درگير شغل و حرفه شان كرده اند. از نظر درآمد، اوضاع همچنان خوب و بروفق مراد است. فقط براي سلامتي خود هر چه زودتر يك رژيم غذايي تنظيم كنند. ورزش را حتمأ به برنامه هاي روزانه شان بيفزايند. مجردين اين ماه نگران آينده و ازدواج خود هستند كه نبايد به آن فكر كنند. زمان ، همه چيز را درست مي كند.
 
خرداد(دو پيکر)
عده اي از دخترخانم هاي اين ماه دچار بي اعتمادي نسبت به اطرافيان خود شده اند. مجردين در انتخاب همسر آينده دچار ترديد هستند و عده اي هم در اين مورد به بن بست رسيده اند. عده اي از متولدين اين ماه در شرايط خوب مالي به سر مي برند و تعداد محدودي هم در شغل و حرفه خود به مشكل رسيده اند. دسته اي نيز كه شكست عاطفي داشته اند، بهتر است براي ازدواج عجله نكنند و بي گدار به آب نزنند ، بلكه بهتر است ابتدا سر و ساماني به وضعيت مالي خود بدهند ، بعد به فكر تشكيل خانواده باشند.
 
تير(خرچنگ)
افكار و ايده هاي جالبي داريد، البته زماني جالبتر مي شوند كه به مرحله ي اجرا درآيند. عده اي از متولدين اين ماه با توجه به تلاشي كه كرده اند، هنوز به هدف اصلي خود نرسيده اند و بسيار نگران آينده شغلي و كاري خود هستند كه اين مسئله به زودي حل خواهد شد. با انعطاف پذيري و سازگاري كامل بر دشواري ها غلبه خواهيد كرد. بايد مراقب بعضي از حركات و اعمال خود باشيد. رك گويي شما گاهي باعث آزار خود و اطرافيان ميشود.
 
مرداد(شير)
پيشنهاد يك سفر چندروزه از طرف دوستان به شما ميشود كه بايد آن را رد كنيد. دچار نااميدي و تشويش خاطر نشويد و فراموش نكنيد كه اعتماد به نفس يكي از شرطهاي موفقيت است. بهتر است ديگر به پشت سر نگاه نكنيد، چون گذشته ها ديگر گذشته است. در تصميم گيري تان از قلب و منطق به طور يكسان استفاده كنيد، تا در زمينه عشق بتوانيد روزهاي شادي را داشته باشيد. عده اي از متولدين اين ماه، بحران يك شكست عاطفي را پشت سر گذاشته و به شرايط مطلوب رسيده اند.
 
شهريور(خوشه)
در اين روزها اخبار خوشي به دستتان مي رسد كه روحيه تان را تغيير مي دهد. در زمينه موسيقي توانايي ويژه اي داريد . بايد از اين استعداد و توانايي بهره بگيريد. زندگي تان دستخوش تغييراتي ميشود كه خود شما نقش اصلي آن را ايفا مي كنيد. در مورد ازدواج هم زياد عجله نكنيد. هنوز فرصت هست، براي استفاده بهينه از استعداد و توانايي هايتان از هيچ كوششي فروگذار نكنيد. اگر خودخواهي و خودپرستي تان را كنار بگذاريد، عشق مي تواند براي تان بسيار لذت بخش باشد.
 
مهر(ترازو)
نذري داشته ايد كه هنوز آن را ادا نكرده ايد، بهتر است در حد توانايي و امكان خود اين نذر را ادا كنيد. به ديدن افراد سالخورده در خانواده برويد. شما فردي مستقل، هوشيار و در انجام هر كاري كه تصميم به اجراي آن مي گيريد، مصمم هستيد. موقعيت كاري برايتان پيش آمده، با در نظر گرفتن جوانب، اين كار را بپذيريد، چون كار فعلي شما برايتان چندان درآمدزا نيست. به زودي به مسافرتي خواهيد رفت كه چندان برايتان خوشايند نيست اما ورود مسافري جديد در زندگي تان نويد روزهاي خوشي را برايتان دارد.
 
آبان(کژدم)
بعد از پشت سر گذاشتن يك دوره هيجان انگيز و جالب آماده ايد كه زندگي عشقي تان را كاملأ جدي بگيريد. اگر چه با بيم و اميدهاي عشق و تعهد، مواجه خواهد بود. ولي بردباري و صبوري و اميد به روزهاي خوش آينده را نبايد از ذهن خود دور كنيد. وقتي نمي توانيد راه حل هاي دائمي براي مشكلات خود پيدا كنيد ، از حل موقت آنها خودداري كنيد. سعي كنيد گناه و اشتباه اطرافيان را بزرگ نكنيد و حتي الامكان به آنها فرصت جبران بدهيد تا به صورت يك مسئله حاد در نيايد.
 
آذر(کمان)
اگر خلاقيت و استعدادهاي نهفته خود را به كار گيريد، از جهت مالي جاي هيچ نگراني نيست و خواهيد ديد كه در مسير ثروت و رفاه قرار خواهيد گرفت. اين هفته براي بعضي ها شانس پيدا كردن زوج مناسب و شروع زندگي زناشويي خوب و همراه با خوشبختي خواهد بود. به متولدين مجرد و كم سن و سال اين ماه توصيه ميشود كه در قبولاندن نظرات خود به ديگران اصرار نورزند و اجازه بدهند كه ديگران عقايد خود را ابراز كنند. نگران از دست دادن چيزي نباشيد. بهتر است در اين دوره به مسائل شغلي تان كمي نظم بدهيد.
 
دي(بز)
اگر كمي صبور باشيد، همه چيز آن طور كه بايد پيش مي رود. جاي نگراني نيست. هفته خوبي را سپري مي كنيد، از نظر مالي، اوضاع بهبود پيدا مي كند و مقداري از قرض هايتان كم ميشود. نگران شغل فعلي تان نباشيد و بي جهت دنبال شغل ديگر نرويد. در همين زمينه، پيشرفت چشمگيري خواهيد داشت. فرصت ها از دست مي روند، انتخاب هاي ما آينده مان را مي سازند. از آينده نترسيد و ترديد را كنار گذاشته و بهترين تصميم را بگيريد. با سرگرم شدن در كار از ديگر زواياي زندگي تان غافل نمانيد. از نظر سلامتي در وضعيت بهتري قرار داريد.
 
بهمن(دلو)
روحيه فداكاري متولدين اين ماه نسبت به اعضاي خانواده و افراد فاميل نشان از قلب پاك و مهربان شان دارد. اين گروه بايد بدانند كه هيچ حادثه و عكس العمل منفي نبايد روحيه و اخلاق آنها را تغيير بدهد. خستگي ها و بي خوابي ها براي گروهي از متولدين اين ماه دردسر ايجاد كرده است. اين عده براي سلامت جسم و روح خود بايد روش تنظيم شده اي را دنبال كنند. عده اي نيز در زمينه كسب و كار بسيار پولساز و موفق و مبتكر هستند. برخي به دليل ركود اقتصادي ناگهان دچار دلهره شده ، به همين دليل حتي ابتكارات و خلاقيت هاي خود را از دست داده اند. به متأهلين به ويژه آقايان توصيه ميشود با يك شاخه گل، يك هديه كوچك يا يك كارت زيبا به فضاي خانوادگي خود رنگ و بوي تازه اي ببخشند.
 
اسفند(ماهي)
برخي از متولدين اين ماه براي رسيدن به خواسته ها و آرزوهاي خود عجله به خرج مي دهند. همين امر باعث شده كه گاهي براي كسب موفقيت به بيراهه بروند و يا از مسير پرفراز و نشيب و سختي عبور كنند و گاه به بن بست برسند. عده اي از پدر و مادرها به دلايلي با فرزندان خود دچار تضاد شده اند، اين عده بايد با برقراري پلهاي دوستي، ايجاد فضاي آرام و نزديك شدن به فرزندان خود در حل مسائل بكوشند. براي بيشتر متولدين اين ماه سفر توصيه ميشود. چون روحيه ناآرام و كسل آنها را آرامش مي بخشد. در زمينه بعضي از اختلاف نظرها، در ميان سي درصد متولدين اين ماه، توصيه مي شود كه محتاط باشند. پاره اي از مشكلات طولاني مدت گذشته، حل شده و اوضاع اقتصادي رو به بهبود خواهد گذاشت.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive