به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, May 1, 2009

.::ROZANEH::. Hamleye Heyvanate Vahshi Be Khaneye Shoma !!!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مژده به علاقمندان حيات وحش و دوستداران طبيعت

شگفت انگيزترين مستندهاي حيات وحش دنيا در دسترس شماست !

Planet Earth

تعداد دي وي دي 2 عدد قيمت 8000 تومان

 

Plant Earth برترين مستند در زمينه طبيعت و حيات وحش است که تا کنون توليد شده ، اين مجموعه در مدت 5 سال توسط Alastair Fothergill و 40 تيم فيلمبرداري همراهش، در 204 نقطه از 62 کشور جهان با بودجه اي در حدود 25 ميليون دلار ساخته شده است !گوينده اين مجموعه David Attenborough ( راوي و طبيعت شناس مشهور ) و آهنگ ساز آن George Fenton مي باشد.

 

 

اين مجموعه شامل 11 قسمت است که قسمت اول با توصيف محيط هايي که در 10 قسمت بعدي بطور مفصل و با جزئيات به آنها پرداخته خواهد شد، يک ديد کلي از مجموعه ارائه مي کند.هر کدام از 10 قسمت بعدي به بررسي يکي از سکونت گاه هاي طبيعي زمين و حيات وحش آن ناحيه، مي پردازند.

 
 

در اين مجموعه عجيب ، با روش هاي ابتکاري و استفاده از جديدترين تکنولوژي در فيلمبرداري، موفق به ثبت تصاويري نفس گير و حيرت انگيز از حيات وحش و رفتارهاي ناديده ي حيوانات شده اند. همچنين براي اولين بار از محل هايي فيلمبرداري شده است که ديدن آن ها هر بيننده اي را بحت زده مي کند !از آنجا که هدف تهيه کنندگان اين مجموعه، نمايش حيات طبيعي سياره زمين بصورت واقعيست، در اين مجموعه تصاويري از حيات وحش وجود دارد که ديدن آن ها به افراد کم طاقت توصيه نمي شود.بعنوان مثال : صحنه شکار يک فيل تنها توسط شيرها يا حمله يک خرس قطبي به گروه گرازهاي دريايي و ...

 
 

هر قسمت از 11 قسمت Planet Earth در حدود 48 دقيقه است که در کنار آن 10 دقيقه با عنوان Diaries به نمايش تصاوير پشت صحنه از تجهيزات ، تکنولوژي و خطرات موجود در تصويربرداري از بعضي رويدادهاي آن قسمت مي پردازد (بسيار ديدني)
 

اسامي 11 قسمت اين مجموعه بشرح زير است :

1 : From Pole to Pole ( از قطب تا قطب )
2 : Mountains (کوه ها )
3 : Fress Water ( آب هاي شيرين )
4 : Caves ( غارها )
5 : Deserts ( بيابان ها )
6 : Ice Worlds (سرزمين هاي يخي )
7 : Great Plains ( دشت هاي وسيع )
8 : Jungles ( جنگل ها )
9 : Shallow Seas ( آب هاي کم عمق )
10 : Seasonal Forests ( بيشه هاي موسمي )
11 : Ocean Deep ( اعماق اقيانوس )

Planet Earth با کسب امتياز 9.8 از 10 در رده بندي IMDB ، کسب بيش از 10 جايزه معتبر بين المللي ( 4 جايزه Emmy ) و نامزدي براي 10 هاي جايزه ديگر ، قرار گرفتن در صدر پر فروش ترين هاي شبکه Discovery ، بعنوان برترين مستند طبيعي که تاکنون ساخته شده است ، تصويري شگفت انگيز از حيات طبيعي در سياره زمين ارائه مي کند که نفس هر بيننده اي را در سينه حبس مي کند .

فرمت اين مجموعه ديدني DivX مي باشد


WEIRD nature

طبيعت عجيب

تعداد دي وي دي 2 عدد قيمت 8000 تومان

 

حيرت انگيزترين مشاهدات و مطالعات بشر درخصوص رفتارهاي عجيب و غريب طبيعت و موجودات زنده در اين مجموعه مستند تهيه گرديده است.از حرکات مدور سريع کرمهاي کترپيلار تا راسوهاي آکروبات باز طبيعت چهره شگفت آور ،ديدني و عجيب خود را در اين فيلم به نمايش در مي آورد.اين مجموعه مستند محصول BBC بوده و شامل 6 قسمت مي باشد که در آن بسياري از ديدنيهاي شگفت آور و حيرت انگيز طبيعت و رفتارهاي جانوران بررسي،فيلمبرداري و بشکل دقيق شرح و نمايش داده شده است،بنحوي که هر بيننده اي را به شگفتي و تعجب وا مي دارد.

عناوين قسمتهاي اين مجموعه نفيس بشرح زير است:

1: Marvellous Motion
2: Bizarre Breeding
3: Fantastic Feeding
3: Devious Defences
4: Puzzling Partners
5: Peculiar Potions
 

اين مجموعه شامل 2 DVD  قابل پخش در کامپيوتر و تمامي دستگاههاي پخش خانگي مي باشد

The Life of Mammals
زندگي پستانداران

تعداد دي وي دي 2 عدد قيمت 8000 تومان

 

مستند زندگي پستانداران محصول شبکه BBC است که به بررسي عيني مراحل تکامل پستانداران شرايط زيست و رفتار آنها مي پردازد.نويسنده و مجري برنامه DavidAttenborough مي باشد.هر يک از ده اپيزود 50 دقيقه اي اين مجموعه به شرح يک يا چند گروه مرتبط با هم از پستانداران و ريزه کاري هاي زندگي روزانه آنها از صيد و شکار، تغذيه، توليد مثل و... مي پردازد.

فرمت اين مجموعه ديدني DivX مي باشد


تعداد دي وي دي 7 عدد قيمت 18500 تومان

 

هم اکنون کل اين مجموعه مستند ديدني بصورت يکجا براي استفاده شما عزيزان آماده گرديده است.شما مي توانيد با خريد اين پکيج ضمن بهره مندي از 25% تخفيف در خريد،محصول منحصر بفرد زير را بعنوان هديه از ما دريافت نمائيد.
Encounter with ultimate Predators
رويارويي با درنده ترينها

تعداد دي وي دي 1 عدد قيمت 4000 تومان

 


شما عزيزان مي توانيد محصول موردنظر خود را در تهران از طريق پيک بادپا و در شهرستانها از طريق پست پيشتاز سفارش داده و هزينه آن را پس از دريافت مرسوله به مامور حمل آن بپردازيد.

سفارشات عزيزان تهراني بصورت تحويل 1 روزه توسط پيک موتوري فروشگاه انجام خواهد شد

درصورت بروز هرگونه سوال و ابهام و يا چنانچه به هر دليل موفق به ثبت سفارش نشديد لطفاً با شماره تلفن 44041346 021 تماس حاصل فرمائيد.


براي بازديد از ساير محصولات فروشگاه اينترنتي حجره اينجا کليک کنيد

 

 Free Hit Counter



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive