به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, October 12, 2009

.::ROZANEH::. 260 Milion Saal be Aghab Bargardid !!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

260 میلیون سال به عقب برگردید !!

 
BBC Ancient Voices
نواهای باستانی

این مستند به کالبدشکافی تاریخ و فرهنگهای کهن،عجیب و معما گونه بشر می پردازد.در این مجموعه دنیای درونی زندگی مصریها،آمریکائیان وانگلیسی های باستان بازسازی شده بصورتی که بسیاری از صحنه های این مجموعه در محلهای واقعی تصویربرداری گردیده و از نزدیک بیننده را با ریشه تفکرات مستتر در افسانه های کهن آشنا میسازد.قسمتهای مربوط به بازسازی صجنه ها با استفاده از کامپیوتر و تکنینکهای انیمیشن صورت گرفته است.

 
تعداد دی وی دی 6 عدد قیمت 10500 تومان
کلیه دیسکها دارای چاپ اصلی محصول بوده و در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد
 

BBC WALKING WITH DINOSAURS
همگام با دایناسورها

این مستند به زندگی دایناسورها در میلیونها سال پیش می پردازد.با تماشای این مستند سوار بر ماشین زمان شوید و از پیدایش این خزندگان بی نظیر گرفته تا پایان با شکوه میلیونها سال حکمرانی آنها بر کره زمین را شاهد باشید.این مجموعه با بکارگیری تکنیکهای مدرن انیمیشن کامپیوتری تهیه گردیده و حرکات دایناسورها و محیط پیرامون آنها بسیار طبیعی و دیدنی می باشد.تماشای این محموعه برای نوجوانان بسیار آموزنده و مهیج خواهد بود.

تعداد دی وی دی 6 عدد قیمت 10500 تومان
کلیه دیسکها دارای چاپ اصلی محصول بوده و در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد
 

سه دیسک دوم این مجموعه شامل محصول دیگری به نام BBC WALKING WITH BEASTS است که درخصوص زیستگاههای مختلف ماقبل تاریخ و نحوه زندگی موجودات آن دوران از تولد و رشد و نمو گرفته تا تغذیه و تولید مثل می باشدکه تصاویر زیر صحنه هایی از آن را نمایش می دهند.


BBC LOST CITIES OF THE ANCIENTS
شهرهای گمشده دنیای باستان
 

مستندی ویژه در خصوص مهمترین تمدن های گم شده و ناشناخته در دنیا مثل تمدنهای مصر و یونان باستان و تمدنهای ناپدید شده مایا در آمریکای جنوبی و ... از موارد دیدنی و جالب این محموعه سه قسمتی،بررسی باستانشناسی شواهد موجود در Tucume بعنوان یکی از بزرگترین قربانگاههای بشر در آمریکای جنوبی می باشد که در سالهای اخیر سوژه ساخت فیلمهای سینمایی نیز بوده است.در این مستند هم مثل 2 مورد فوق از متدهای مدرن سینمایی به همراه تکنیکهای پیشرفته کامپیوتری برای خلق تصاویر و صحنه های مربوط به شهرها و زندگی مردم در دورانهای گذشته استفاده گردیده است.

تعداد دی وی دی 3 عدد قیمت 7000 تومان
کلیه دیسکها دارای چاپ اصلی محصول بوده و در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد

هم اکنون کل این مجموعه مستند نفیس بصورت یکجا برای استفاده شما عزیزان آماده گردیده است.شما می توانید با خرید این پکیج ضمن بهره مندی از 25% تخفیف در خرید،یک محصول منحصر بفرد از فروشگاه اینترنتی حجره هدیه بگیرید.

تعداد دی وی دی 15 عدد قیمت 21000 تومان

هدیه ما به شما خریداران محترم
با خرید این پکیج،مستند دیدنی زیر را از فروشگاه حجره هدیه بگیرید
 
JOURNEY TO 10000 YEARS BC
سفر به 10000 سال قبل از میلاد

این مجموعه که محصول History Channel می باشد درخصوص نحوه زندگی اجداد بشر در 10000  سال قبل از میلاد و چگونگی رویارویی آنها با تهدیدات محیطی می باشد

 
 

کلیه محصولات فوق از نسخه های اصل و با کیفیت تهیه گردیده و قابل پخش در کامپیوتر و همه دستگاههای پخش خانگی میباشند.شما عزیزان می توانید پس از ثبت سفارش اینترنتی کالا آن را در تهران از طریق پیک بادپا و در شهرستانها از طریق پست پیشتاز دریافت نموده و هزینه آن را پس از تحویل مرسوله به مامور حمل آن بپردازید.
درصورت بروز هرگونه سوال و ابهام و یا چنانچه به هر دلیل موفق به ثبت سفارش نشدید لطفاً با شماره تلفن 44041346 021 تماس حاصل فرمائید. 
 

برای بازدید از سایر محصولات فروشگاه اینترنتی حجره اینجا کلیک کنید.

 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive