به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, October 26, 2009

.::ROZANEH::. Javan,Salem va Por Energy !!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
جوان،سالم و پرانرژی !!
 
Holomedica Essential Self Massage
آموزش ماساژ شخصی
 

این مجموعه آموزشی 11 قسمتی درخصوص نحوه ماساژ قسمتهای مختلف بدن توسط خود فرد و تاثیر درونی حرکات ماساژ بر روی هریک از آنها می باشد.از این مجموعه هم بمنظور استفاده موردی برای ماساژ قسمتی از بدن و هم بصورت ماساژ سرتاسری بدن می توان استفاده نمود.آنچه که وجه تمایز این مجموعه با سایر مجموعه ها است کیفیت مطالب و نکات مفید آموزشی اشاره شده در آن می باشد.با یادگیری این سبک می توانید بتنهایی از فواید ماساژ بهرمند شوید.

 
تعداد دی وی دی 2 عدد قیمت 7500 تومان
 

Qigong Massage

آموزش ماساژ چی گونگ (چینی)

 

چی گونگ یکی از قدیمی ترین متدهای شفابخشی با قدمتی بیش از 5000 سال می باشد که در زمینه تندرستی،جوان ماندن و مداوای بسیاری از امراض درونی کاربرد دارد.ماساژ چی گونگ از علوم طب سنتی چین می باشد که خود ریشه بسیاری از انواع دیگر ماساژ است.این مجموعه شامل 70 دقیقه ماساژ یک نفره و 120 دقیقه ماساژ فرد به فرد می باشد.با یادگیری این ماساژ به رمز و رازهای طب چینی پی خواهید برد.

تعداد دی وی دی 4 عدد قیمت 9500 تومان
 

Thai Massage

آموزش ماساژ تایلندی

 

امروزه ثابت گردیده که ماساژ تایلندی باعث از بین رفتن استرس شده و سلامت بدن را افزایش می دهد.حرکات این ماساژ که از طریق مالش ماهیچه ها و استخوان ها می باشد شما را از شر فشار و استرس ذهنی و جسمی خلاص می کند،وضعیت عمومی بدن را متعادل می کند،درد و استرس را از شما دور نگه می دارد و هوشیاری درونی شما را افزایش می دهد.با یادگیری ماساژ تایلندی و بکارگیری تکنیکهای آن میتوان به بالاترین میزان آرامش دست پیدا کرد.

تعداد دی وی دی 2 عدد قیمت 8000 تومان
 

Indian Head Massage
آموزش ماساژ هندی سر و گردن
 

با یادگیری این ماساژ شما خواهید توانست ماساژ را به سبک خاستگاه تکنیکهای آن یعنی هندوستان بیاموزید و بسادگی با استفاده از تکنینکهای آن جسم،روح و فکر خود و نزدیکانتان را مداوا کنید.یادگیری و بکارگیری این ماساژ که بصورت تخصصی به آموزش ماساژ سر و گردن می پردازد،در بهبود سردرد،آرتروز،گردن و کمر درد،ایجاد آرامش،افزایش تمرکز فکر و ذهن و تامین سلامت عمومی بدن بسیار موثر می باشد.

تعداد دی وی دی 1 عدد قیمت 5000 تومان
 

هم اکنون کل این مجموعه آموزشی نفیس بصورت یکجا برای استفاده شما عزیزان آماده گردیده است.شما می توانید با خرید این پکیج ضمن بهره مندی از 30% تخفیف در خرید،یک محصول منحصر بفرد از فروشگاه اینترنتی حجره هدیه بگیرید.

 
 
 
تعداد دی وی دی 9 عدد قیمت 21000 تومان

هدیه ما به شما خریداران محترم
با خرید این پکیج،مجموعه موسیقی آرامش بخش زیر را از فروشگاه حجره هدیه بگیرید
 
PLANET OF MEDITATION

مديتيشن يکى از درمانهاى پيشرفته امروزى بشمار مى رود که مى تواند بطور وسيعى تحت عنوان "طب فکرى بدني" طبقه بندى گردد .بسيارى از پزشکان مديتيشن را به عنوان يک روش درمانى جهت تعدیل، تخفیف و نابودی امراض جسمی و روانی توصيه مى کنند.در بعضى موارد مديتيشن به منظور يك روش درمانى مكمل در كنار ساير درمانها به بيمار توصيه مى شود.یكی از انواع بسیار مشهور و جذاب مدیتیشن‌ها، مدیتیشن با موسیقی است. این طریقه به ظاهر ساده، دارای اثرات شگرف و خارق العادی ای است که نتایج آن در کوتاه مدت نمایان می گردد.

کلیه محصولات فوق از نسخه های اصل و با کیفیت تهیه گردیده و قابل پخش در کامپیوتر و همه دستگاههای پخش خانگی میباشند.شما عزیزان می توانید پس از ثبت سفارش اینترنتی کالا آن را در تهران از طریق پیک بادپا و در شهرستانها از طریق پست پیشتاز دریافت نموده و هزینه آن را پس از تحویل مرسوله به مامور حمل آن بپردازید.
 
درصورت بروز هرگونه سوال و ابهام و یا چنانچه به هر دلیل موفق به ثبت سفارش نشدید لطفاً با شماره تلفن 44041346 021 تماس حاصل فرمائید. 
 
برای بازدید از سایر محصولات فروشگاه اینترنتی حجره اینجا کلیک کنید
 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive