به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, October 23, 2009

.::ROZANEH::. Logoha Va Payamhaye Makhfie Anha !!




اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 150000(يکصد و پنجاه ‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 


لوگوها و پيامهاي مخفي !



۱-Big 10

اگر در این لوگو دقت کنید میبینید که عدد ۱۱ در آن مشاهده میشود در حالیکه این شرکت با نام BIG 10 گویای آن است که شامل ۱۰ عضو میباشد، اما چند سال پیش که تعداد اعضائ اصلی این شرکت به ۱۱ افزایش یافت آنها این جرکت زیرکانه را در لوگو انجام دادند تا تغییری در نام شرکت بوجود نیاورند
 






۲-Goodwill


شرکت GoodWill نهادی غیر دولتی در آمریکای شمالی است که فعالیت اصلی آن کمک به افراد کم بضاعت میباشد و اگر دقت کنید میبینید که حرف اول این شرکت یعنی g بصورت یم Happy Face در لوگو نمایان است که هم نشان دهنده حرف اول اسم شرکت است و هم اینکه میخواهد بگوید ما افراد را شاد میکنیم.

 






۳-Sun Microsystems


شرکت سان برای همه شما نام آشنا و شناخته شده است، اگر شما به شمایلی که حالت مربع دارند دقت کنید میبینید که ار هر چهارگوشه این مربع آنرا بخوانید کلمه SUN را خواهید دید.

 






۴-Amazon


با شرکت آمازون هم حتما آشنا هستید. آیا تا کنون به آن فلشی که در زیر کلمه آمازون آمده است فکر کرده اید که چه منظوری را میخواهد به شما برساند؟ این خط ۲ منظور دارد، اول اینکه اگر دقت کنید میبینید که شروع این فلش از کاراکتر a و پایان آن کاراکتر z میباشد و این بدین معنی است که ما تمامی نیازهای شما از a تا z را فراهم میکنیم و همچنین شما میتوانید یک لبخند را نیز در آن مشاهده نمایید که به منظور لبخند رضایت مشتریان این شرکت میباشد.

 






۵- Toblerone


به احتمال زیاد با شکلات تابلرون آشنایی دارید و مزه آنرا چشیده اید. خرسی که در لوگو و در سایه کوه پنهان است نماد شهر برن سوییس جایی که این تولید میشود است.

 






۶-Baskin Robbins


احتمالا نمایندگی های این بستنی را در تهران دیده اید، البته این ایده شاید در کشور ما فعال نباشد اما با نگاهی دقیق تر مشاهده میکنید که عدد ۳۱ با رنگ صورتی در این لوگو مخفی است و این عدد نشانگر این است که این کمپانی ۳۱ طعم بستی برای ۳۱ روز ماه برای شما فراهم میکند !

 




۷-FedEx


یکی از معروفترین شرکتهای پستی در جهان، فلشی که در بین حروف E و X میبینید به منظور این است که این شرکت دارای سرعت و دقت در رساندن محموله ها بدست صاحبانش است.

 






۸-Hope for African Children Initiative


این سازمان غیر دولتی در کارهای خیرخواهانه برای کودکان آفریقایی فعالیت میکند و در نگاه اول نگاه به این لوگو تداعی گر نقشه آفریقاست اما با نگاه دقیق تر متوجه میشود که ۲ نفر رو در روی یکدیگر ایستاده اند که یکی از آنها کودک آفریقایی و دیگری احتمالا فردیست که به او میخواهد کمک کند

 






۹-Milwaukee Brewers


این لوگو برای تیم بیس بالی است که شما در لوگو حروف b و m را مشاهده میکنید اما این دو حرف تشکیل دهنده دستکش بیس بال نیز هست.

 






۱۰-Northwest Airlines


قدیمی ترین شرکت هواپیمایی آمریکا لوگوی بسیار زیرکانه ای دارد، شما در دایره ای سمت چپ هم میتوانید حرف N و هم حرف W را ببینید که اول North و West هستند اما با کمی دقت میبینید که فلشی که در در سمت چپ و بالای این دایره میبینید اشاره به سمت شمال غربی دارد که اسم این شرکت میباشد.

 





 

 

 

       

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive