به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, May 12, 2010

.::ROZANEH::. FASHION MAG - NO1




براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 150000(يکصد و پنجاه ‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    ||    صفحه نخست    ||   آرشيو   |  تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260



 


مجله الکترونيکي مد و لباس - شماره 1


 

بهترين پيراهن‌هاي مجلسي براي اندام گلابي شکل

اگر پايين تنه شما نسبت به بالاتنه شما بزرگتر است و ران‌ها و باسن بزرگ داريد، در اين دسته قرار مي‌گيريد.

در اين نوع اندام بايد توجه را از قسمت پايين تنه دور کنيد و لباس‌هايي بپوشيد که بالاتنه شما را بزرگتر نشان دهد تا با قسمت پايين تنه متناسب شود.

در اينجا ما قصد داريم به شما کمک کنيم تا اگر اندام گلابي شکل داريد پيراهن‌هاي مجلسي مناسب را انتخاب کنيد.
 
 
  • پيراهن‌هايي با يقه هاي تزئين شده يا پيراهن هايي که درقسمت جلوي سينه سنگ‌دوزي يا تزئينات پارچه‌اي دارند براي اين دسته اندام مناسب است.

 

  • پيراهن هايي با کمر مشخص نپوشيد. پيراهن‌هايي که خط کمر بالاتر يا پايين تر از کمر قرار مي‌گيرد بسيار مناسب است.

 

  • سعي کنيد در قسمت بالاتنه از رنگ‌هاي روشن و زنده در قسمت پايين تنه رنگ‌هاي تيره و مات استفاده کنيد، پيراهن‌هاي دو تکه با دامن هاي تيره بسيار مناسب است.

  • پيراهن هايي با دامن خيلي چسبان نپوشيد.

 

  • پيراهن هاي يک شانه براي اندام گلابي شکل بسيار مناسب است.

 

  • جواهرات درشت يا تزئينات و سنگ دوزي هاي درشت دور يقه بسيار خوب است که توجه را به سمت بالاتنه‌ي شما معطوف مي‌کند.

 

  • از پارچه‌هاي شل و نرم استفاده کنيد.

  • هميشه سعي کنيد آرايش داشته باشيد حتي اگر آرايش شما رژلب و کرم پودر باشد.
مطالب مرتبط:

امسال چه لباس عروسي بپوشم؟

ازدواج يک رويداد هيجان انگيز در زندگي هر زني است، بنابراين لباس عروس يکي از نقش هاي اصلي را در زيباتر شدن اين روز بي همتا بازي مي کند. طراحي لباس عروس هاي سال 2010 واقعاً متنوع و درخشان است، لباس عروس نبايد فقط فريبنده و شيک باشد بلکه در عين حال بايد افسانه اي و در عين حال راحت و متناسب اندام شما باشد. اگر در حال تدارک عروسي خود و جستجوي لباس عروس در بين مدل هاي 2010 هستيد، مي توانيد با نکات کليدي و راهنمايي ما، آن را پيدا کنيد و مطمئن باشيد در بزرگترين روز زندگي خود تبديل به الهه خواهيد شد.

لباس عروس با دنباله هاي بلند مدل پري دريايي  :

اگر شما يک لباس مد روز و يک طرح مجلل دوست داريد که شما را در بزرگترين روز زندگي‌تان بسيار عالي و باشکوه نشان دهد اين سبک مدل‌ها براي شما طراحي شده است. اين طرح لباس عروس بر روي خصوصيات زنانه شما تأکيد مي کند و شما را به طرز شگفت انگيزي بلندتر نشان مي دهد. بهرحال، اگر شما در قسمت کمر و پهلو خود داراي اضافه وزن باشيد مي توانيد با اين طرح اين قسمت بدن خود را مسطح نشان دهيد.
 
 
 
 
 

لباس عروس با دامن بزرگ  و پفي يا چند لايه:

اگر شما دوست داريد در لباس عروس شبيه يک پرنسس افسانه اي مانند آن چه که در فيلم هاست ديده شويد اين مدل انتخاب عالي است. اين يک طرح درجه يک براي تمام فصول است. اين طرح اندام را به طور فوق العاده اي شکل مي دهد. بر کمر باريک شما تأکيد مي کند و در عين حال کوچکترين معايب را مي پوشاند. اين لباس ها واقعاً فريبنده هستند و فرم بدن را به زيبايي نشان مي دهند.
ساختار لايه اي و دنباله هاي بلند اين لباس از جزئيات فوق العاده آن است که يک حس شگفت انگيز ديداري به لباس شما مي دهد. پوشيدن اين مدل لباس عروس قطعاً به شما حس شاهزاده شدن را خواهد داد.

لباس عروس جيب دار
با اين لباس هاي عروس جيب دار زيبا، طراحان يک عنصر مهم را در طراحي لباس عروس 2010 وارد کردند. هر کسي دوست دارد لباس راحتي بپوشد که معمولا لباس‌هاي عروس در اين مورد مشهور نيستند. اما اکنون زماني است که شما در بزرگترين روز زندگي خود با پوشيدن لباس عروس جيب دار، مجلل، درخشان و راحت به نظر آييد.
لباس عروس چين دار و چسبان ( مدل ماهي):
اگر شما دوست داريد که حس فريبندگي به لباس عروس شما اضافه شود، چين هاي زياد و فلس مانند مد 2010 انتخابي درست هستند. کمراين مدل‌ها به طور جالبي بر کمر تأکيد مي کند. اگر اندام متناسبي داريد اين مدل ها بسيار زيبا و باشکوه است.
 
 
 
ترجمه و تاليف در واحد ترجمه سايت دوخت
---------------------------------------
توجه: کليه‌ي حقوق اين مطلب براي دوخت محفوظ است. نقل و بازانتشار اين مطلب در ساير رسانه‌ها ممنوع است. مگر با ذکر نام سايت دوخت (
www.dukht.com) به عنوان منبع و ايجاد لينک به اين سايت.
 
مطالب مرتبط:
 

تاريخچه لباس عروس

همه چيز درباره سفره عقد و چيدمان آن

لباس‌هاي عروس سطح عالي

راهنماي انتخاب لباس عروس مناسب

بسته بندي و نگهداري لباس عروس و ساير لباس هاي گرانبها

چگونه پيراهن مجلسي انتخاب کنيم

آلبوم لباس هاي شب جديد مدل 2010

 

اين لباس هاي مجلسي زيباي زنانه از بهترين و جديدترين مدل هاي 2011-2010 انتخاب شده است. بر روي عکس ها کليک کنيد تا جزئيات را بهتر ببينيد...


 

 

نکات طلايي درباره موي آقايان

 اگرچه لباس و کفشي که هر کس مي‌پوشد مهمترين بخش ظاهر اوست، اما آقايان معمولا اهميت مدل موي خود را فراموش مي‌کنند. بسياري از مردان از حالت موي خود نگران هستند و زماني که با مويي بدشکل از خواب بيدار مي‌شوند عصباني مي‌شوند. با اين وجود اصلاح موي مناسب و مدل موي خوب مي‌تواند اين مشکل را تاحدي حل کند. ما در اينجا نکاتي را در مورد مدل هاي موي جديد براي شما يادآوري مي‌کنيم.

 
آيا هر فصل مدل موي خود را تغيير بدهيم؟
چرا نه؟ لباس ها تغيير مي کند، بنابراين مدل مو هم مي تواند تغيير کند. اما فراموش نکنيد که تنها به دنبال مدل مويي برويد که به صورت و فيگور شما هم بيايد. مثلا اگر مدل موي خروسي با جلوي سر ايستاده و بلند(faux hawk) در يک فصل مد شده است، به اين معني نيست که کسي که صورت بلند و کشيده‌اي دارد اين مدل مو را انتخاب کند.
 
ديويد بکام با مدل موي faux hawk
 

آيا سن انتخاب مدل مو را محدود مي‌کند؟

سن در اين مورد کاملا بي‌‌ربط است، مدل مو تنها بستگي به نوع مو و سليقه‌ي شخصي دارد که از آن استفاده مي‌کند. بسياري از افراد مسن و ميانسال هستند که کاملا شيک و مد به نظر مي‌رسند. بنابراين سن ارتباطي به اين موضوع ندارد. البته مطمئنا پدربزرگ شما مدل موي خروسي نمي‌گذارد! اما مي‌تواند از مدل هاي جديد و جالبي که به او مي‌آيد، استفاده کند.
 
 

مدل هاي موي کلاسيک مردانه که در همه فصول و هميشه مي تواند از آن استفاده کرد، کدام هستند؟

انواع مدل موي کلاسيک وجود دارد، اما يکي از مدل‌هاي موي کلاسيک که امروزه بسيار رايج است، مدل موي ( پريشان)  textured است؛  اين مدل مو شما را طوري نشان مي‌دهد که انگار تازه از خوب بيدار شده‌ايدٰ اما مدلي جالب و زيبا است.
 
مدل موي textured 2008
 
مدل موي کلاسيک ساده
 
 مدل پريشان
 
 
چه مدل موهايي به مراقبت کمتري نياز دارد؟

مدل موهايي که به مراقبت کمتري نياز دارد، نتيجه اصلاح موي درست و مناسب است. آرايشگر شما بايد بتواند آرايش مناسب مو را براساس شکل صورت و فيگور شما انجام بدهد- چه شما يک صورت کشيده داشته‌باشيد يا صورتي پهن و استخواني- همچنين بايد به فرم و بافت موي شما توجه کند. با اصلاح موي مناسب نياز کمتري به مراقبت از مو وجود دارد.

اما مدل موهايي که به رسيدگي بيشتري نياز دارد، معمولا مدلهايي است که به خوبي انجام نشده است و بايد با به کار‌بردن مواد آرايشي بسيار به شکل خاصي ديده شود. بنابراين آرايش موي بد باعث مي‌شود که از مواد آرايشي زياد استفاده کنيم تا ظاهر موي دلخواه خود را داشته باشيم.

 

بزرگترين اشتباه آقايان در آرايش مو چيست؟

بزرگترين مشکل افراد در انتخاب محصولات آرايشي مناسب است. به عنوان مثال محصولاتي که بر پايه آب هستند و با نام کرم شناخته مي شوند، باعث افزايش رطوبت موي شما مي شود و براي کساني که موي خشکي دارند، بسيار عالي است. محصولاتي که مات هستند و چندان براق نيستند، براي موهاي معمولي بسيار خوب است. اگر شما از مواد آرايشي براق بر روي موي معمولي استفاده کنيد، ظاهري چرب و روغني پيدا‌مي کنيد. شما بايد در همه چيز تعادل داشته باشيد. بنابراين افرادي با موي خشک بايد از مواد مرطوب استفاده کنند تا موي خود را طبيعي‌تر و معمولي‌تر نشان بدهند و آقاياني که موي معمولي دارند بايد از مواد مات و غيربراق استفاده کنند.

همچنين از به کاربردن زياد مواد آرايشي مو خودداري کنيد. همچنين زماني بايد آنها را روي موي خود قرار بدهيد که موي شما خشک باشد. شما بايد هميشه شامپو مناسب موي خود را استفاده کنيد، مثلا اگر موي صاف و شلي داريد، از شامپو مرطوب کننده استفاده نکنيد، زيرا باعث مي‌شود که موهايتان صافتر بشود و به سرتان بچسبد.
 
 

آيا رنگ کردن مو براي مردان خوب است؟

در حال حاضر داشتن موي خاکستري براي بسياري از مردان جالب است و بعضي از آقايان موي سفيد يا خاکستري را با موي طبيعي خود ترکيب مي‌کنند؛ بسياري از خانمها اين رنگ مو را مي پسندند. البته بعضي از مردان هم دوست دارند که موهاي سفيد خود را با رنگ کردن بپوشانند.
 
 
در مورد هاي‌لايت آقايان هم اگر موي خود را يک درجه روشنتر يا يک درجه تيره‌تر کنند، خيلي واضح و مشخص نمي‌شود که کار متفاوتي انجام داده‌اند و شايد خوب و جالب به نظر برسد.

آلبوم کلاههاي جديد مردانه 2010

کلاههاي جديد مردانه 2010 که به دليل نوع و جنس باعث خنک نگه داشتن سر و جلوگيري از گرمازدگي يا تابش مستقيم نور آفتاب ميشوند.

براي مشاهده جزئيات بيشتر بر روي هر عکس کليک کنيد

 


 

کلاه لبه دار سرمه اي با سه رديف نوار کرم رنگ


کلاه لبه دار با دوخت روي لبه ها با آرم چرم مشکي


کلاه مشکي بدون لبه با دکمه


کلاه باراتا با طرح چهارخانه سفيد و مشکي


کلاه با بافت طوسي و مشکي و نوار براق طوسي


کلاه نقابدار با طرح ارتشي کمرنگ


کلاه شاپو سفيد با نوار مشکي


کلاه باراتاي طوسي و طوسي چهارخانه با مشکي و سفيد


کلاه شاپو مدل ساده به رنگ طوسي


آلبوم ليدي گاگا از سال 2005 تا 2010

جوآن استفاني جرمانوتا (به انگليسي: Joanne Stefani Germanotta) (متولد ۲۰ مارس ۱۹۸۶)، که با نام حرفه‌اي ليدي گاگا (به انگليسي: Lady GaGa) شناخته مي‌شود، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز آمريکايي است، که بيشتر به‌خاطر کار در سبک الکترونيکا شناخته شده است.


 

 


 

 

   

 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive