به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, June 1, 2009

.::ROZANEH::. Majaleye Tafakkore No ... No.4 [NEW]



http://www.rozanehonline.com/templates/rt_technopia/images/tech_header_1.jpg

             ●  مقدمه

چهارمین شماره مجله هفتگی تفکر نو رو مشاهده می کنید .

این مجله اولین روز هفته برای اعضا ارسال می شود و توصیه می شود این ایمیل را تا آخر هفته نگه دارید و جملات آن را با خود تکرار کنید که این جملات پر محتوا از برترین نویسندگان و کتابهای روانشناسی جمع آوری شده است و با فوروارد ForWard کردن این ایمیل به دوستان خود آنها را به خواندن این مجله تشویق کنید.
توجه : تمامی مطالب این مجله توسط گروه
روزنه گردآوری شده و زحمت بسیاری برای تایپ و جمع آوری آن گشته پس بی لطفی نکنید و ذکر منبع رو با آدرس کامل وبسایت Rozanehonline.com فراموش نکنید.
با تشکر -
30nAp30
ارسال نظرات، انتقادات و پیشنهادات : Sinadem@gmail.com
 

             ●  نکته های زندگی

10- نواختن یک ساز را یاد بگیر
11- در حمام
آواز بخوان
12- از نقره مرغوب استفاده کن

             ●  اصول غلبه بر گرگ ها

فراموش نکنید که در دل هر شکست، نطفه یک منفعت پنهان است.

             ●  هر روز مثبت فکر کنیم

آمال و آرزو ، نیرویی در کاینات است . هر چیز و هر کس به این نیروی نامرئی متصل شده است .

             ●  رازهای عشق

4- راز عضق در این است که هر روز کاری کنی که شریک زندگی ات را خوشحال کند، کاری مثل دادن هدیه ای کوچک، تحسین، لبخندی از روی محبت . نگذار که جویبار محبت تان از کمی باران، بخشکد.

 

             ●  اندیشه های زرین شکسپیر

مصیبت
تحمل مصیبت محاسنی دارد گرچه همانند وزغ کریه چهره و کینه جو است ولی در درون خ
ود گوهری نهفته دارد؛ و این زندگی ما، به دور از گردهمایی های عمومی، کلام را در درختان و کتاب ها را در جویبارهای روان، خطابه ها را در سنگ ها و نیکی را در همه چیز می یابد.
آن چه دلخواه توست، پرده دوم، صحنه اول.

Adversity
Swwet are the uses of adversity, which like the toad, ugly and venomouse, wears yet a precious jewel in his head; And this our life , exempt from public haunt, Finds tonques in trees, books in the running brooks, sermons in stones, and good in every thing.
As You Like It, Act II, sc. 1.
 

             ●  گام های بزرگ برای موفقیت

4- در وجور هر یک از ما، استعدادهای ذاتی به ودیعه گذاشته شده است که ما را در دستیابی به تمام رؤیاهایمان و حتی فراتر از آن قادر می سازد. تنها با یک تصمیم، درها گشوده می شوند و برای ما شادی یا غم، رفاه یا فقر، معاشرت یا انزوا و طول عمر یا مرگ زود هنگام را به ارمغان می آورند.
از شما می خواهم تا تصمیمی بگیرید که بلافاصله زندگی تان را تغییر دهد یا موجب بهبود کیفیت آن شود. آنچه که به بعدها موکول کرده اید به
انجام برسانید... مهارت های تازه ای را فراگیرید... به گونه ای متفاوت، یه مردم احترام بگذارید و نسبت به آنان ابراز همدردی کنید... با کسانی که سال هاست سراغی از آنان نگرفته اید تماس بگیرد. این را بدانید که «همه» تصمیمات ما، پیامدهایی به همراه دارند. حتی تصمیم نگرفتن هم، خود یک تصمیم شمرده می شود.
در گذشته چه تصمیماتی ( خواه به آنها عمل کرده باشید، خواه عمل نکرده باشید ) گرفته اید که در زندگی امروز شما تاثیر بسزایی داشته است؟

 

             ●  داستان های آموزنده

نام داستان: ‌‌كوهنورد

كوهنوردي مي‌‌خواست به قله‌ای بلندی صعود كند. پس از سال‌ها تمرين و آمادگي، سفرش را آغاز كرد. به صعودش ادامه داد تا اين كه هوا كاملا تاريك شد. به جز تاريكي هيچ چيز ديده نمي‌شد. سياهي شب
همه جا را پوشانده بود و مرد نمي‌توانست چيزي ببيند حتي ماه و ستاره‌ها پشت انبوهي از ابر پنهان شده بودند. كوهنورد همان‌طور كه داشت بالا مي‌رفت، در حالي كه چيزي به فتح قله نمانده بود، پايش ليز خورد و با سرعت هر چه تمام‌تر سقوط كرد. سقوط همچنان ادامه داشت و او در آن لحظات سرشار از هراس، تمامي خاطرات خوب و بد زندگي‌اش را به ياد مي‌آورد. داشت فكر مي‌‌كرد چقدر به مرگ نزديك شده است كه ناگهان دنباله طنابی که به دور كمرش حلقه خورده بود بين شاخه های درختی در شيب کوه گير کرد و مانع از سقوط كاملش شد. در آن لحظات سنگين سكوت، که هيچ اميدی نداشت از ته دل فرياد زد: خدايا كمكم كن !

ندايي از دل آسمان پاسخ داد از من چه مي‌خواهي؟
- نجاتم بده خدای من!
- آيا به من ايمان داري؟
- آري. هميشه به تو ايمان داشته‌ام
- پس آن طناب دور كمرت را پاره كن!
كوهنورد وحشت كرد. پاره شدن طناب يعني سقوط بي‌ترديد از فراز كيلومترها ارتفاع. گفت: خدايا نمي‌توانم.
خدا گفت: آيا به گفته من ايمان نداري؟
كوهنورد گفت: خدايا نمي توانم. نمي‌توانم.
روز بعد، گروه نجات گزارش داد كه جسد منجمد شده يك كوهنورد در حالي پيدا شده كه طنابي به دور كمرش حلقه شده بود و تنها دو متر با زمين فاصله داشت...

 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive