به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, July 29, 2009

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope (88-05-05)




اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 150000(يکصد و پنجاه ‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

فال هفته، روزهاي 2شنبه يا 3شنبه براتون ارسال مي‌شه.

اين فال از يکي از معتبرترين سايت‌هاي طالع‌بيني غيرايراني اخذ و ترجمه ميشه.
اين سايت، روزهاي 2شنبه(اولين روز کاري) به روز ميشه.


اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

 
فروردين(بره)
اين هفته سعي كنيد بيشتر شنونده باشيد، تا گوينده! ممكن است پيش خود تصور كنيد افراد را خوب مي شناسيد، بيشتر سعي بر شناختن ديدگاه افراد داشته باشيد. هر چقدر به ديگران اهميت بدهيد، جواب مي گيريد! تا آخر ماه، خانمي دانا به شما كمك خواهد كرد تا استعداد خود را بيشتر در كار نشان دهيد. اگر پروژه خاصي در دست داريد ، بايد بازاريابي داشته باشيد. خانواده و دوستان به شما در زندگي كمك زيادي مي كنند، از حمايت ايشان برخوردار شويد.

 
ارديبهشت(گاو)
كله شقي شما مانع ديدارتان با شخصي كه دوستش داريد، خواهد شد. شما بايد به آنچه كه انجام ميدهيد خوب فكر كنيد. اگر چه پيش خود تصور پيروز بودن مي كنيد، ولي بايد بدانيد كه اين قضايا بين شما و شخص مورد نظر فاصله مي اندازد. اين هفته بيشتر بر روي همكاري ها تمركز كنيد. اگر انعطاف پذيري از خود نشان دهيد، طرف مقابل نيز اينگونه خواهد شد. اگر مجرد هستيد، جابجايي شما باعث آشنا شدن شما با شخص جديدي خواهد شد.


 
خرداد(دو پيکر)
شما هيجان و آرامش را با هم در درون خود داريد! سعي كنيد بيشتر وقت خود را با كسي كه دوستش داريد، سپري كنيد. حمايت از احساسات ديگري ، قدرت بيشتري به شما و او مي بخشد. از بحران هاي خانواده تا ميتوانيد خود را دور كنيد. آخر هفته مي توانيد تغييري در برنامه هايتان بدهيد.
 
تير(خرچنگ)
اين هفته صبر شما سر مي آيد! مي خواهيد شخص مورد نظر انتظارات شما را زودتر برآورده كند. آيا به يك تغيير اساسي فكر كرده ايد.؟ مي توانيد تا آخر اين ماه ، تصميم اساسي بگيريد. از تغييرات ظاهري گرفته تا تغييرات اساسي در زندگي!


 
مرداد(شير)
دوست داريد بيشتر با مردم ارتباط داشته باشيد. سعي بر شناختن و كشف كردن افراد بيشتري داريد. به يك مكان زيارتي، مديتيشن و يا كلاس يوگا برويد، تا بتوانيد درون خود را تقويت كنيد، در اين صورت مي توانيد با مردم ارتباط عميقتري داشته باشيد. در عشق بايد فداكار باشيد. هرگز خواسته هاي طرف مقابل را ناديده نگيريد
 
شهريور(خوشه)
برنامه ريزي براي كل هفته داشته باشيد. در اين مقطع از زندگي چه چيزي را مي سازيد؟ روياهاي خود را واقعي كنيد! بايد فاصله ها را پيدا كنيد و ببينيد دوست داريد كجا باشيد و الان كجا هستيد؟ سازگاري تان با شرايط جاري، مي تواند اوضاع را برايتان بهتر كند. بايد كمي بيشتر به كشمكش ها عادت كنيد. بايد احساسات خود را دريابيد. از دوستان عوامل موفقيت ايشان را بپرسيد، از اين پاسخ ها كمك بگيريد.

 
مهر(ترازو)
صداقت و وفاداري را به راحتي هر جايي نمي توانيد بيابيد! اما مراقب باشيد كه افراد مرموز را بهتر بشناسيد. اين هفته مي توانيد شخصي را به طرف خود جذب كنيد كه شخصيت فوق العاده اي خواهد داشت. با كمي دقت قادر خواهيد بود دورو را از شخص واقعي تشخيص دهيد. بين روياهايتان و زندگي روزمره و واقعي ، خلاقيت بيشتري از خود نشان دهيد.

 
آبان(کژدم)
به فردي در نزديكي خود بدبين هستيد. بايد به اين شخص اعتماد كنيد، اگر سوالي برايتان باقي ماند، حتما آن را مطرح كنيد.بايد روابط خود را با همه افراد شفاف كنيد. كتاب زندگي خود شما نيز بايد كاملا براي ديگران باز باشد، اگر كه مي خواهيد ديگران با شما شفاف باشند!!


 
آذر(کمان)
بيشتر تعهدات عاطفي شما براي اين هفته در اولويت قرار خواهند گرفت. مي توانيد به مرحله بعدي فكر كنيد؟ بيشتر از اين در كنج تنهايي خود باقي نمانيد. تصميمات خود را جدي كنيد، خصوصا اگر اين تصميمات به افراد ديگري نيز مربوط خواهند شد. مجادله اي را با كمك وكيل حل كنيد. اين مشكلات مي تواند شروع ناراحتي ها برايتان باشد، به حل اين اختلاف بپردازيد و شبها خواب راحتتري را تجربه كنيد.

 
دي(بز)
قلب خود را مملو از عشق كنيد. اگر از غذاهاي مورد علاقه نمي توانيد صرف نظر كنيد، بايد بيشتر به ورزش بپردازيد. شما مي توانيد با كسي كه دوستش داريد، ارتباط برقرار كنيد. اين ارتباط را بسازيد و يا كاملا آن را خراب كنيد. اين هفته كمي در كار تنش خواهيد داشت.

 
بهمن(دلو)
خواسته هايتان اين هفته دست يافتني تر خواهند شد. در عزم خود راسخ نيستيد ، بيشتر دچار وسوسه ميشويد. فعال باشيد و با ديگران ارتباط برقرار كنيد. وقتي مشكل پيش مي آيد كه شما زمان زيادي داريد و افكار غير قابل پيش بيني در سر!! بايد اين دوگانگي و تضاد را از خود دور سازيد. توجه خود را بيشتر به پروژه معطوف سازيد
 
اسفند(ماهي)

تزئين اتاق خود را رويايي كنيد. خود به تنهايي قادر خواهيد بود شرايط را بهبود ببخشيد، وجهي را در نظر گرفته و براي خود خرچ كنيد. اگر براي خود چند دست لباس شيك بخريد، مطمئنا ورشكست نخواهيد شد، در عوض ظاهر خود را از لحاظ رواني براي ديگران تغيير خواهيد داد. شما لايق بهترين ها هستيد، اين را هميشه به خاطر بسپاريد.
 

 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive