به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, December 31, 2009

.::ROZANEH::. Gozaresh Tasviri : Chehreye Dgari AZ Venize Royaye !




اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 150000(يکصد و پنجاه ‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 


چهره اي ديگر از ونيز رويايي !


بندر زيبا و تاريخي ونيز يا به قول خود ايتاليايي ها ونتزيا به علت بالا آمدن آب دريا اين روزها حال و روز خوشي ندارد. به ويژه توريست هايي كه به اميد گذراندن تعطيلاتي دلپذير به ونيز آمده اند كاملا غافلگير شده و بسياري از آنها از خير تعطيلات گذشته و خانه بازگشته اند. از هفته گذشته ابتدا بارش برف سنگين و سپس بالا آمدن آب دريا اوضاع در اين روزهاي پاياني سال در بندر زيباي ونيز دگرگون كرده است. سطح آب در بندر ونيز به 143 سانتيمتر بالاتراز سطح آب دريا رسيده و وضعيت هشدار در ونيز اعلام شده است. در اواخر سال 2008 تقريبا در چنين روزهايي ونيز باز هم با اين شرايط مواجه شده بود. با اين حال مردم ونيز شادابي و روحيه خود را از دست نداده و ضمن برگزار كردن جشن نوئل ( كريسمس) اكنون در تدارك برگزاري سال نو هستند. چهره اي ديگر از ونيز رويايي. 7 دي 88. منبع : دي لايف. گزارش : بهرام افتخاري.

تصوير چند توريست كه پس از رسيدن به بندر ونيز و مواجهه با بالا آمدن سطح آب چمدان خود را به دوش گرفته و به سوي هتل‌هاي خود مي‌روند.

منظره ميدان مشهور سان ماركو كه پس از بالا آمدن بي‌سابقه آب در كانال بزرگ ونيز به زير آب رفته است.

تصوير يكي از كافه رستوران‌هاي ميدان سان ماركو كه صندلي‌ها و ميزهاي آن بدون مشتري روي آب شناورند.

تصوير يك جوان ونيزي كه در نبود قايق‌هاي سنتي ونيز به نام گوندولا يك قايق كنترل از راه دور را در سطح كانال مجاور ميدان سان ماركو به حركت درآورده است.

تصوير جالب مردي كه لباس بابا نوئل پوشيده و سوار بر يك گوندولا از كانال بزرگ ونيز عبور مي‌كند.

صاحب يك فروشگاه علي‌رغم اين كه كوچه‌هاي ونيز را آب گرفته است و خبر چنداني از توريست‌ها نيست سردر فروشگاه خود را به مناسبت جشن نوئل و سال نو تزيين مي‌كند.

تصوير پل مشهور پونته دلا پاگليا در شهر ونيز كه بخشي از آن زير آب فرو رفته است. بارش شديد باران و برف بي‌سابقه در هفته گذشته در ونيز و بخش‌هايي از ايتاليا موجب بالا آمدن آب در اين بندر زيبا شد.

توريست‌ها از جمله اين توريست‌هاي آسياي شرقي هنگام ورود به ونيز با مشاهده كوچه‌هاي آب گرفته متعجب شدند و ناگزير از چكمه‌هايي پلاستيكي كه در عكس مشاهده مي‌شود استفاده كرده و علي‌رغم اين چكمه‌ها بايد از روي پل‌هاي موقت چوبي به هتل خود بروند.

تصوير يك پدربزرگ ونيزي كه نوه‌اش را در قايقي نشانده و او را براي خريد به همراه خود مي‌برد. مردم ونيز علي‌رغم بالا آمدن آب روحيه و شادابي خود را از دست نداده و ضمن برگزار كردن جشن نوئل در تدارك برگزاري جشن سال نو هستند.

منظره جالب تزيينات سقف يك گالري منتهي به ميدان مشهور سان ماركو به مناسبت جشن سال نو و دو مرد كه از اين گالري آب گرفته عبور مي‌كنند.

 

 

       

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive