به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, April 28, 2010

.::ROZANEH::. >>ONLY ONE WORD<<Niceeee



 
 
 


براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 150000(يکصد و پنجاه ‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    ||    صفحه نخست    ||   آرشيو   |  تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260



 


در آغاز هيچ نبود و کلمه بود و کلمه نزد خدا بود.

خداوند اما کلمه هايش را به آدمی بخشيد و جهان پر از کلمه شد

 

 

من اما از تمام کلمه های دنيا تنها يک کلمه را برگزيده ام و

همه جمله هايم را با همان يک کلمه می سازم

 

 

با همان يک کلمه حرف می زنم،شعر می گويم و می نويسم

 

آن يک کلمه هم فعل است و هم فاعل،هم صفت است و هم موصوف.

احتياجی به حرف اضافه ندارد

 

متمم نمی خواهد.هيچ قيدی هم ندارد.آن يک کلمه خودش همه چيز است

 

و من با همان يک کلمه است که می بينم و راه می روم و نفس می کشم.با همان يک کلمه عشق می ورزم و زندگی می کنم

 


آن يک کلمه غذای روح من است،بی او گرسنه خواهم ماند.خانه من است،

بی او آواره خواهم شد

 

 

بی او بی کس می شوم،غريب و تنها.اين کلمه همه دارايی من است

و اگر روزی شيطان آن را از من بدزدد

آن قدر فقير می شوم که خواهم مُرد


من با همين کلمه با درخت ها حرف می زنم.آنها منظورم را می فهمند

و برگهايشان را برای من تکان می دهند

 

اين کلمه را به گنجشک ها که می گويم،در آسمان حياطمان جشن می گيرند

و با هم ترانه می خوانند

 

 

به نسيم می گويم،آن قدر ذوق می کند که شهر به شهر می چرخد و ميگردد

و می رقصد

به ابر ها که می گويم،چنان خوشحال می شوند که يک عالم نقل و نبات

برف و باران روی سرم می پاشند

 

 

اين کلمه،اين کلمه عزيز و دوست داشتنی

حرف رمز من با همه چيز است

 

 

اما ... وقتی به آدم ها می گويم
بگذريم ،

دلم گرفته،من زبان شما را بلد نيستم.من توی اين شهر غريبم.

کسی منظورم را نمی فهمد

کسی جوابم را نمی دهد

 

اما تو فرق می کنی.تو از جنس آفتاب و درخت و پرنده هایی.

تو آن کلمه را بلدی و سالهاست که آن را گوشه قلبت نگه داشته ای

پس من آن رمز را به تو خواهم گفت

 

آن کلمه کوچک اسم بزرگ خداوند است
=============================================

 

 

خورشيد را باور دارم حتي اگر نتابد....به عشق ايمان دارم حتي اگر آن را حس نكنم

 

به خدا ايمان دارم حتي اگر سكوت كرده باشد

=====================================

 

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

برای پروانه شدن راه زیادی لازم است. باید قبل از آن به قدر کافی شجاع شد

باید فهمید که پرواز آن قدر ها هم که فکر می کنیم ، ساده نیست.

باید دانست که اگر ترس در دل راه یابد ، سقوط حتمی ست.
برای پروانه شدن ، گذشتن از تنگنای پیله های در هم تنیده شده زندگی لازم است.

گاه چنان این پیله ها در هم گره خورده اند که خستگی در تک تک سلول های بدن خانه می کنند و

این خیال به وجود می آید که رهایی غیر ممکن است

ولی تنها کسانی می توانند پروانه شوند که بیش از همه امید داشته باشند و البته صبر...
پروانه به ناچار باید پرواز کند و شرط اول پرواز ، گشودن بال هاست.

بال های ضعیف و رنجور ، پروانه را از پرواز باز می دارد.

, شرط دیگر نترسیدن از ارتفاع است


پروانه بودن ، قلب پروانه ای می طلبد. و احساس پروانه ای، برای یافتن گل ها

برای درک زندگی و این که
در نگاه كساني كه معني پرواز را نمي فهمند هر چه اوج بگيري كوچكتر مي شوی

========================

fariba

 


 

 

   

 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive