به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, July 20, 2010

.::ROZANEH::. Chetor be CANADA Mohajerat Konim



دوستان گرامي:
دفتر خدمات مهاجرتي کانادا که شما آنرا با نام سايت www.ImmigrationCanada123.com   ميشناسيد، تصميم دارد که اطلاعاتي را در رابطه با مهاجرت به کانادا در اختيار شما بگذارد. در ابتدا به عنواين بعضي از آنها در ذيل اشاره نموده وسپس در رابطه روشهايي که بيشتر جهت عمومي دارد توضيحاتي را خدمتتان ارائه خواهيم نمود.
 روشهاي مهاجرت به کانادا:
1- مهاجرت از طريق تجاري (بازرگاني)
       - سرمايه گذاران
       - ايجاد کنندگان کار
       - افراد خود اشتغال
       - طرحهاي بازرگاني استانهاي کانادا
2- مهاجرت از طريق تخصصي
3- مهاجرت از طريق خانوادگي و ازدواج
4- اجازه کار
5- ويزاي تحصيلي


لازم به توضيح است اين اطلاعات جهت اطلاع عمومي فراهم گرديده و جنبه حرفه اي و تخصصي نداشته و يا قابليت استناد حقوقي نمي باشد. بديهي است اگر پس از مطالعه تمايل به اقدام بعدي داشتيد لازم است که اطلاعات اوليه از طريق پست الکترونيکي به ما منتقل و نتيجه نهائي در کوتاهترين زمان ممکن خدمتتان تقديم مي گردد. اگر سوالي در اين مورد داشته باشيد و يا مطلبي نامفهوم ميباشد لطفا"با دفتر ما که بيش از 14 سال سابقه کار در زمينه مهاجرت دارد و داراي مجوز رسمي در امور مهاجرت از دولت کانادا (CCIC M041640) بوده تماس حاصل فرماييد. جهت رفاه حال شما تلفن تماس مستقيم تهران با شماره  23983010 را در نظر گرفته ايم که مي‌توانيد بدون هيچ پيش شماره‌اي از آن استفاده کنيد و با ما تماس حاصل فرماييد. همکاران ما در ونکوور کانادا پاسخگو شما خواهند بود. لطفا در نظر داشته باشيد به دليل اختلاف ساعت و يا تماس‌هاي متعدد در زمان مشابه امکان مواجه با دستگاه پاسخ گير ميباشد، پيشايش از شما در اين مورد پوزش خواسته و درخواست مينماييم پيغامتان را به همراه شماره تلفن‌تان گذاشته تا همکاران ما با شما در کوتاهترين زمان ممکن تماس حاصل نمايند. راه ديگر تماس از طريق روشهاي ذيل ميباشد:

 

ايميل:
info@ImmigrationCanada123.com
ImmigrationCanada123@gmail.com

تلفن تهران: 23983010
Canada TEL: 001-604-351-4254
Canada FAX: 001-604-602-9243


مهاجرت از طريق تخصص ( Skilled Worker) :
اينگونه افراد کساني هستند که داراي تحصيلات دانشگاهي با تجربه کاري مناسب در رشته مرتبط مي باشند. علاوه بر سابقه کار فاکتورهاي ديگري که در اين ضمينه داراي اهميت ميباشد شامل مدت زمان تحصيلات، سن، آشنايي با زبان انگليسي و يا فرانسه، در صورت تاهل تحصيلات همسر، داشتن اقوام در کانادا وداشتن اعلام نياز کاري ميباشد. داشتن مدرک رسمي زبان براي اينگونه افراد الزامي است در اين روش دارائي افراد درحد معمول کافي است .
در رابطه با روش افراد متخصص زمان بررسي پرونده بسيار کوتاه تر گرديده و تصميم بر اين است که تنها در سال به تعداد ظرفيت همان سال پرونده پذيرفته شود. نکته اي که دانستن آن براي شما لازم است اينکه با توجه به قانون جديد امکان دارد شما شرايط لازم را داشته باشيد اما اداره مهاجرت پرونده شما را مرجوع نمايد و از شما درخواست نمايد که بعدا اقدام نماييد اين به معنا رد پرونده شما نيست و اين براساس شرايطي از قبيل نياز کاري کانادا و يا تعداد متقاضي و ارجحيت آنان اتخاذ ميگردد و اين در مواردي باعث ايجاد مشگل براي متقاضي و وکلاي آنان ميگردد. تغيير ديگر اين است که تنها 29 رشته ذيل اجازه اقدام در روش فوق را دارند:
 

1- Professional Occupations in Business Services to Management
2- Primary Production Managers (Except Agriculture)
3- Restaurant and Food Service Managers
4- Insurance Adjusters and Claims Examiners
5- Biologists and Related Scientists
6- General Practitioners and Family Physicians
7- Medical Radiation Technologists
8- Contractors and Supervisors, Carpentry Trades
9- Contractors and Supervisors, Mechanic Trades
10- Electricians (Except Industrial & Power System)
11- Supervisors, Oil and Gas Drilling and Service
12- Drillers & Blasters - Surface Mining, Quarrying & Construction
13- Welders & Related Machine Operators
14- Heavy-Duty Equipment Mechanics
15- Industrial Electricians
16- Chefs
17- Cooks
18- Social Workers
19- Architects
20- Specialist Physicians
21- Dental Hygienists & Dental Therapists
22- Dentists
23- Pharmacists
24- Physiotherapists
25- Psychologists
26- Licensed Practical Nurses
27- Registered Nurses
28- Plumbers
29- Crane Operators

روش سرمايه گذاران جهت دولت فدرال (Investors) :
قوانين مربوط به اين روش جديدا تغيير نموده و جهت اين روش بعد از اتمام تابستان2010  پرونده هاي جديد پذيرفته خواهد شد. در اين روش دارايي فرد متقاضي بايد بيش از 1,600,000 $  دلار کانادا باشد و علاوه بر اين ميبايست يا دو سال سابقه کار مديريتي داشت و يا صاحب کسب و کار و شرکت به مدت بيش از دو سال باشيد. در اين طرح شرط زبان الزامي نبوده و قرار بر اين است که مدت زمان بررسي پرونده کوتاه باشد. در اين روش پس از قبولي در مصاحبه فرد متقاضي  ميبايست مبلغ 800 هزاردلارکانادا ربه صورت وديعه نزد دولت کانادا قرار دهد البته اين مبلغ پس از مدت 5 سال بدون بهره به شما برگشت داده خواهد شد البته ميتوان اين مبلغ را ازسيستم بانکي وام گرفت و متقاضي متعهد است که تنها بهره بانک را يک جا به بانک پرداخت نمايد.

روش سرمايه گذاران جهت دولت کبک (Investors):
روش فوق بسيار شبيه روش سرمايه گذاران دولت فدرال مي باشد و تفاوت اصلي آن در ميزان دارايي است به اين معنا که ميزان دارايي ميتواند $800,000 باشد و در صورت داشتن بقيه شرايط و پذيرفته شدن در مصاحبه ميبايست مبلغ $400,000  هزاردلارکانادا به حساب دولت کبک واريز گردد وبراي مدت 5 سال بدون بهره نزد دولت کبک باقي ميماند البته اين مبلغ را ميتوان ازسيستم بانکي وام گرفت و متقاضي متعهد است که هزينه بهره را يک جا به بانک پرداخت نمايد. در صورت پرداخت بهره بانکي تهيه وام صد در صد تضمين ميگردد. اين مبلغ با درنظر گرفتن نرخ بهره بانکي دولت کانادا بين 120 تا 125 هزار دلار کانادا درنوسان ميباشد. در اين روش همچنان پرونده جديد پذيرفته ميشود ولي اين امکان وجود دارد که در چند ماه آتي (پاييز 2010) اين روش هم دچار تغيير به خصوص در قسمت دارايي وميزان پولي که ميبايست به کانادا پرداخت شود گردد. در اين روش شرط زبان الزامي نيست و در حال حاضر زمان مصاحبه حدود 14 ماه پس از اقدام ميباشد.

 

طرحهاي بازرگاني استاني و (Nominees Programs):
در اين روش شما بايد حداقل داراي 300 - 400 هزار دلار دارايي باشيد البته اين عدد دراستانهاي مختلف کانادا متفاوت ميباشد. پس از آن شما بايد يک طرح اقتصادي به دولت استاني پيشنهاد نماييد در صورت پذيرفته شدن طرحتتان به شما ويزاي مهاجرت داده خواهد شد و شما موظفيد در سقف زماني مشخص وقتي که به کانادا تشريف آوردييد آن طرح اقتصادي را با حداکثر نصف دارايي اوليه راه اندازي نماييد و البته اين طرح داراري گوناگوني بسيار در استانهاي متفاوت است و در صورت تمايل به داشتن اطلاعات بيشتردر اين ضمينه ميتوانيد با ما تماس حاصل فرماييد. در اين روش شرط زبان نيز الزامي نميباشد و زبان بررسي پرونده بسيار سريع و مناسب ميباشد.


ويزاي دانشجويي ( Student Visa ):
جهت گرفتن ويزاي دانشجويي در ابتدا متقاضي مي بايست يک پذيرش از دانشگاهي در کانادا دريافت نماييد که جهت اين امر آشنايي به زبان انگليسي و ميانگين نمرات تحصيلي مقطع گذشته از اهميت زيادي برخوردار است. پس از آن ميبايست جهت ويزا تحصيلي اقدام نمود و جهت اين امر داشتن شرايط مناسب مالي جهت مدت تحصيلات و اثبات برگشت به کشور اوليه بعد از اتمام تحصيلات حائز اهميت است.

ويزاي تحصيلي براي دانش آموزان با تحصيلات کمتر از ديپلم به همراه يکي از والدين:
جهت دانش آموزان براي مقاطع زير ديپلم نيز امکان تحصيل در کانادا وجود دارد. در اين روش در ابتدا ميبايست يک نفر بعنوان سرپرست دانش آموز در کانادا تعيين گردد و سپس هماهنگي لازم جهت ثبت نام دانش آموز در يکي از مدارس کانادا انجام گردد. در اين روش اين امکان موجود است که براي يکي از والدين جهت سرپرستي دانش آموز استفاده نمود و براي هر دو نفر درخواست ويزا نمود.
لازم به توضيح است که تمام اين روشها داراي جزئيات بسياري است که از حوصله اين بحث خارج مي باشد و بغير از موارد ذکر شده بالا روشهاي متعدد ديگري از قبيل: افراد ايجاد کننده کار (Entrepreneur) ، افراد خود اشتغال (Self Employed) ، برنامه مهاجرت از طريق خويشاوندي (Sponsorship)  و ... وجود دارد. در انتها خاطر نشان مينماييم که دفتر ما کمال افتخار را دارد که در تمام اين موارد کمک کار شما جهت مهاجرت به کانادا باشد.
 

ايميل:
info@ImmigrationCanada123.com
ImmigrationCanada123@gmail.com

تلفن تهران: 23983010
Canada TEL: 001-604-351-4254
Canada FAX: 001-604-602-9243

 



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive