به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, March 11, 2011

.::ROZANEH::. I CAN FiX it

 

براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 200000(دويست ‌هزار) عضو و حداقل 90000(نودهزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    ||    صفحه نخست    ||   آرشيو   |  تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements

 
براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

شو دائمي لباس

فروش فوق‌العاده کلکسيوني از برندهاي معروف ترکيه

به صورت کلي و جزئي به قيمت عمده(واقع در شهرک غرب)

انواع کفش، پيراهن شب، بلوز، شلوار، تيشرت، تاپ، باراني و ...

09365864182

 


من درستش می کنم...!!!


در صورتیکه قادر به دیدن عکسها نیستید اینجا را کلیک کنید.

قاشق نداری؟؟؟

عیبی نداره

من درستش می کنم!!

کمربند ماشین خرابه؟؟؟

عیبی نداره

من درستش می کنم!!

 

ماشینتو از کشور غلطی خریدی؟؟؟

غصه نخور

من درستش می کنم!!

 

دیشتون زیر بارون خراب میشه؟؟؟

عیبی نداره

من درستش می کنم!!

 

چای ساز نداری؟ آخی

ولی خرج رو دست شوهرت نذار

من درستش می کنم!!

 

برق پاک کنتون کار نمیکنه؟؟؟نگران نباش

من درستش می کنم!!

 

پریزاتون خرابن؟؟عیبی نداره

من درستش می کنم!!

 

الان وسایل میریزن؟؟ اصلاً نگران نباش

من درستش می کنم!!

 

میز داره میشکنه؟؟؟نترس

من درستش می کنم!!

 

پشت ماشین کلاً تو تصادف رفته؟؟عیبی نداره

من درستش می کنم!!

 

لوله اگزوز ماشینت به زمین کشیده میشه؟؟؟نبرش تعمیرگاه

من خودم درستش می کنم!!

 

کسی نیست شیشه شیر بچتو براش نگه داره؟؟عیبی نداره

من درستش می کنم!!

 

تلویزیون جدیدت از میز قدیمیتون بزرگتره؟؟کاری نداره که

من درستش می کنم!!

 

کابلهای لپ تاپت میره زیر میز؟؟؟من خودم استاد سخت افزارم

درستش می کنم!!

 

سرگرمی نداری؟؟؟عیبی نداره

من درستش می کنم!!

 

یارانه ها رو هدفمند کردن،پوشک گرون شده؟؟؟هیچ غصه نخوریا

من درستش می کنم!!

 

دربازکن ندارین خونتون؟؟عیبی نداره

من درستش می کنم!!

 

پول خرید لوستر نداری؟ شوهرت گناه که نکرده 

من درستش می کنم!!

 

کابل برقت یه پایه کم داره واسه پریز؟نترس

من درستش می کنم!!

 

ضبط ماشینتو زدن؟؟؟ ای بابا، بی موزیک که نمیشه

من درستش می کنم!!

 

کتابخونت داره میاد پایین؟؟؟عیبی نداره

من درستش می کنم!!

 

یخدون واسه نوشابه هات نداری؟؟؟راه داره

من درستش می کنم!!

 

صفحه خودپرداز توش نور افتاده؟؟می دونم الان پول لازمی...

من درستش می کنم!!

 



 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: Alish_oj  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: faribaye_mehr  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Blog Archive