.::ROZANEH::. Tablighat Khallaghaneh Va Ghadimie Coca Cola !
● اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کردهايد، ميتوانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير
● براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد. ● براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميلهاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان ميباشد. ● اگر از G-Mail براي دريافت ايميلها استفاده ميکنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک " Display images below " کليک کنيد. ● گروه روزنه، با بيش از 150000(يکصد و پنجاه هزار) عضو و حداقل 70000(هفتادهزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکانها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.
با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه: سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...
9092302260
تبلیغات خلاقانه و قدیمی کوکاکولا !
کوکاکولا نوشابه کولای گازدار پرطرفداری است که در بیش از ۲۰۰ کشور به فروش میرسد. این نوشابه محصول شرکت کوکاکولا است. "کوکاکولاً شناخته شده ترین نام تجاری در دنیا و دومین کلمه شناخته شده زبان انگلیسی در دنیا است.ارزش این نام تجاری بیش از ۶۷ میلیارد دلار تخمین زده شدهاست.
اولین فرمول ساخت کوکاکولا در سال ۱۸۸۵ به صورت یک نوشیدنی الکی-کوکایینی توسط دکتر جان استیت پمبرتون به جهان عرضه شد. در ابتدا این نوشابه مصرف دارویی داشت و در داروخانهها یافت میشد اما با گذشت زمان بیشتر در کافهها و مغازهها یافت شد. در حال حاضر شرکت خوشگوار مشهد تنها دارنده لیسانس بین المللی تولید محصولات کوکاکولا، فانتا، سپرایت، لایت و آب دسانی است.
کوکاکولا نوشابه کولای گازدار پرطرفداری است که در بیش از ۲۰۰ کشور به فروش میرسد. این نوشابه محصول شرکت کوکاکولا است. "کوکاکولاً شناخته شده ترین نام تجاری در دنیا و دومین کلمه شناخته شده زبان انگلیسی در دنیا است.ارزش این نام تجاری بیش از ۶۷ میلیارد دلار تخمین زده شدهاست.[۱] در بسیاری از کشورها این نوشابه با نام عنوان ساده تر کوک (Coke) نامیده میشود و در ایران معمولاً به آن کوکا میگویند.
اولین فرمول ساخت کوکاکولا در سال ۱۸۸۵ به صورت یک نوشیدنی الکی-کوکایینی توسط دکتر جان استیت پمبرتون به جهان عرضه شد. در ابتدا این نوشابه مصرف دارویی داشت و در داروخانهها یافت میشد اما با گذشت زمان بیشتر در کافهها و مغازهها یافت شد. در حال حاضر شرکت خوشگوار مشهد تنها دارنده لیسانس بین المللی تولید محصولات کوکاکولا، فانتا، سپرایت، لایت و آب دسانی است.
با رقم افسانه اي 67ميليارد دلار كوكاكولا همچنان گران ترين برند تجاري جهان است كسب و كار شما چقدر ارزش دارد؟ تصور كنيد مي خواهيد علامت تجاري خود را به فروش بگذاريد . تصور مي كنيد ديگران حاضرند چقدر بابت آن بپردازند؟ نشريه بيزنس ويك در تازه ترين گزارش خود از برندهاي جهان اعلام كرده است كه برند كوكاكولا، بزرگ ترين توليدكننده نوشابه هاي غيرالكلي در جهان، پرارزش ترين برند جهان است. اين براي دومين سال پياپي است كه كوكاكولا عنوان تاپ برند جهان را به خود اختصاص مي دهد. ارزش اين برند 67ميليارددلار آمريكا عنوان شده است كه يك رقم افسانه اي براي يك نام تجاري به شمار مي آيد. كوكاكولا در حالي اين مقام را به دست آورده است كه نزديك به 525ميليارد دلار از ارزش برندش نسبت به پارسال كاسته شده است. اما كاهش ارزش بقيه برندها به دنبال كاهش رشد اقتصادي جهان باعث شده تا كسي نتواند جايگاه نخست فهرست بهترين برندها را از چنگ كوكاكولا خارج كند. هر چند شايد سال ها زمان نياز است تا چنين اتفاقي رخ دهد، چرا كه فاصله برند دوم با كوكاكولا بسيار زياد است. در مورد كاهش 525ميليون دلاري برند كوكاكولا مي توان به از دست دادن سهم بازار در هندوستان اشاره كرد. اكنون نزديك به 4ماه است كه هندوستان صحنه اعتراض به كوكاكولا شده است. بازار نوشابه هاي غيرالكلي در هند يك بازار 2/2ميليارد دلاري است كه نزديك به نيمي از آن در دست كوكاكولا قرار داشت، پس از اعتراض هاي پراكنده و گاه متشكل اكنون اين سهم بازار روز به روز در حال كاهش يافتن است. دادگاه عالي هند خواستار افشاي فرمول توليد ماده اوليه كوكا كولا شده است اما كوكا كولا آن را غيرممكن مي داند. اين فرمول همان راز بزرگي است كه كوكا كولا را به بزرگ ترين برند جهان تبديل كرده است. پس از كوكا كولا با يك فاصله تقريبا 10ميليارد دلاري، برند تجاري مايكروسافت، بزرگ ترين سازنده نرم افزار در جهان نشسته است، ارزش اين برند كمي بيشتر از ثروت صاحب آن بيل گيتس است و به 56ميليارد و 926ميليون دلار مي رسد. برند مايكروسافت نيز همانند كوكاكولا كاهش ارزش داشته است. اين برند نسبت به پارسال 5درصد ارزش بازار خود را از دست داده است كه در نوع خود يك كاهش زياد به حساب مي آيد. ارزش برند مايكروسافت پارسال 59ميليارد و 941ميليون دلار بود. تحليلگران اعتقاد دارند كه بخش زيادي از ارزش اين برند به دليل عملكرد نه چندان مطلوب در عرضه به موقع ويندوز ويستا كاسته شده است. پس از غول نرم افزاري مايكروسافت، غول سخت افزاري آي بي ام ايستاده است. آن هم با فاصله اي اندك كه احتمال عبور از مايكروسافت در سال آينده وجود دارد. ارزش تجاري اين برند قديمي 56ميليارد و 201ميليون دلار است كه نسبت به پارسال 2ميليارد و 825ميليون دلار افزايش داشته است. پس از اين سه برند، برندهاي جي ايي كه يك شركت فعال در زمينه ارائه خدمات كارت هاي اعتباري است با ارزش 48ميليارد و 907ميليون دلار قرار دارد و پس از آن هم شركت اينتل با 32ميليارد و 319ميليون دلار قيمت قرار دارد. در ميان 10 برند برتر سال، بيشترين ترقي را از نظر قيمت، برند نوكيا داشته است. اين برند كه پارسال 26ميليارد و 452ميليون دلار قيمت داشت، امسال توانست با افزايش 14درصدي قيمت، ارزش خود را به 30ميليارد و 131ميليون دلار برساند. در تشريح دلايل موفقيت اين سازنده گوشي تلفن همراه فنلاندي مي توان به عواملي چون كاهش قيمت ها و عرضه گسترده گوشي هاي اقتصادي و كم قيمت اشاره كرد. همچنين موقعيت هاي بازاريابي اين شركت در كنار افزايش تنوع مدل و رنگ از ديگر دلايل افزايش قيمت برند نوكيا است، اما اين موفقيت ها باعث نشد كه رتبه اين شركت در جدول برند هاي برتر تغيير پيدا كند. نوكيا امسال هم به مانند پارسال در رتبه ششم جاي گرفت. رتبه هفتم به آسيا تعلق دارد و كشور ژاپن با خودروي تويوتا توانسته اين مكان را به دست آورد و درست از همين رده است كه جابه جايي هاي جدول برند هاي برتر نيز آغاز مي شود. برند تويوتا در حالي از رتبه نهم به رتبه هفتم صعود كرده است كه ارزش آن با 12درصد افزايش به 27ميليارد و 941ميليون دلار رسيده است. در جايگاه هشتم اين فهرست كمپاني تصويري والت ديزني قرار گرفته است آن هم با برندي به قيمت 27ميليارد و 848ميليون دلار كمپاني ديزني اگرچه به دنبال موفقيت چند فيلم و بازي رايانه اي اخير خود توانسته بر قيمت برند خود نسبت به پارسال 5درصد اضافه كند، اما حريف افزايش 12درصدي تويوتا نشد تا از جايگاه هفتم پارسال يك پله سقوط كند.رستوران هاي زنجيره اي مك دونالد كه اين روزها گزارش فروش 3ماه سوم خود را اعلام كرده و ركورد قيمت سهام اين شركت را شكسته اند، در رده نهم قرار گرفته اند. ارزش اين برند غذايي 27ميليارد و 501ميليون دلار اعلام شده است. اين برند نيز نسبت به پارسال 6درصد رشد داشته است. موفقيت يك غذاي جديد از مرغ در اين شركت از مهم ترين دلايل افزايش قيمت برند مك دونالد عنوان شده است. آخرين جايگاه فهرست 10برند برتر سال به شركتي تعلق دارد كه عضو جديد اين فهرست هم است. برند تجاري مرسدس بنز در حالي امسال از رتبه يازدهم به رتبه دهم خود را بالا كشيده است كه ارزش برند آن با 9درصد افزايش 21ميليارد و 795ميليون دلار شده است. در ميان برندهاي اين فهرست امسال برند مارل بورو ديگر ديده نمي شود. اين برند كه پارسال جايگاه دهم را در اختيار داشت امسال با 2پله سقوط به رده دوازدهم رانده شده است. از مجموع يكصد برند برتر جهان 53برند به ايالات متحده تعلق دارد.
اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....
اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کردهايد، ميتوانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميلهاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد.. براي عضويت رايگان در گروه روزنه ، اينجا رو کليک کنيد..
__._,_.___
__,_._,___
No comments:
Post a Comment