به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, February 24, 2009

.::ROZANEH::. Zani ba 4 Paa - Mardi ba 2 Badan


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات ا;ينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

Josephene Myrtle Corbin دختري با چهار پا بود. که در سال 1868 و در بخش Lincoln ايالت تنسي به دنيا آمد. نحوه اتصال پاهاي اضافه وي نمونه نادري از اتصال دوقلوها را نشان ميداد که به Dipygus مشهور بود که وي را داراي دو بدن کامل از کمر به پايين نموده بود.2 لگن خاسره و دو جفت پا که هر پاي کوچک داخلي با پاي خارجي ديگر جفت بودند. Josephene قادر به حرکت پاهاي کوچکتر خود بود اما نميتوانست براي راه رفتن از انها استفاده کند.در 19 سالگي با پزشکي به نام Clinton Bicknell ازدواج کرد که حاصل آن چهار فرزند دختر و يک پسر بود. او گفته بود که سه فرزند وي حاصل يک بارداري بوده اند و 2 فرزند ديگر حاصل يک بارداري ديگر. Myrtle در 6 مي 1928 از دنيا رفت.

 

بخشي از کتاب Anomalies and Curiosities of Medicine نوشته George M. Gould and Walter L. Pyle:

خانم Myrtle در سن 20 سالگي چنين توصيف مي شود: سالم و سر حال. خروج ادرار و مدفوع از دو بدن در زمانهاي مختلف روي ميدهد، اما قاعدگي براي هر دو جسم همزمان رخ ميدهد. در سن 19 سالگي ازدواج کرده است و يکسال بعد، طرف چپ حامله شده است اما چهار ماه بعد بعلت تهوع مداوم و پايدار سقط جنين رخ داده است.
اين پزشک مي افزايد زماني که من وي را از حامله شدن طرف چپ خبر دار کردم، وي بسيار متعجب شد زيرا به من گفت که هميشه از اندامهاي تناسلي سمت راست خود براي آميزش استفاده مينموده است!!

 


 

 

 

Laloo Ramparsad متولد هند سال 1869 در منطقه (Oudh (now Awadh. طبق بعضي منابع laloo مسلمان بود و نام اصلي وي "Mohammedan" بوده است اما از انجائيکه وي در نمايشها و معرفيها از اينکه او را هندو معرفي کنند ابائي نداشت، لذا بيشتر وي را هندو ميدانند.

به هر تقدير laloo اولين بار توسط يک مرد نگليسي به نام George Gill شناسايي شد و در سال 1888 به لندن آورده شد. پس از آن laloo به آلمان سفر کرد و از آنجا نيز به آمريکا رفت (1891) .
همزاد دوقلوي laloo به واقع يک مرد مينياتوري و کامل بود اما بدون سر، بخشي از بدن برادر دوقلوي ناقص وي از قفسه سينه او آويزان بود و همراه با وي رشد ميکرد.

اما نکته فجيع قضيه اينجا بود که اين تنه داراي يک آلت جنسي بود و هر از چند گاهي نه تنها از خود ادرار دفع ميکرد بلکه دچار تحريک جنسي نيز مي شده است ( حالت نعوظ )، اين قضاياي بغرنج باعث شد که کم کم نامlaloo در جهان معروف گردد. laloo براي جلوگيري از افشاي اين قضيه و کمي هم رنگ و لعاب دادن به نمايشهايش، لباس بزک کرده و زيبايي را به تن همزاد خود ميکرد و آنرا خواهر خود ميناميد تا جائيکه در تصاوير تبليغاتي نمايشهاي وي نوشته شده بود : مردي با دو بدن - ترکيبي از خواهر و برادر!

laloo نمايشهاي خود را در سيرک (Ringling Bros. and Barnum & Bailey Circus) اجرا ميکرد. پس از آن در سال 1894 ازدواج کرد. در سال 1905 در حاليکه با سيرک (Norris & Rowe Circus) عازم مکزيک براي اجراي برنامه بود، در حادثه قطار جان خود را از دست داد.

 


 

 

 

 

Perumal يا Piramal به سال 1888در مدرس (Madras) هندوستان به دنيا آمد و به دليل وضعيت خاصي که داشت، از همان کودکي وارد نمايشهاي سيرک و معرکه گيري شد و با کوتوله هندي Soopromanien Munsamy و دو کودک ديگر Gondio و Apexia همکار شد. وي آمريکا را با سيرک Ringling Bros سياحت نمود و در سال 1915 به هند بازگشت. گفته شده ايشون در غذا خوردن بسيار سختگير بود و دست پخت آشپزهاي آمريکايي را نميخورد تا جائيکه به ناچار براي Perumal يک آشپز هندي استخدام کردند! همزاد Perumal دختر بود.

بدني که مستقيما از بدن اصلي تغذيه ميکند، يکي از نادرترين انواع ناهنجاري و اختلال به شمار ميرود. بدن دوم که معمولا کامل نيست و بخشي از يک بدن است ، در واقع همزاد (برادر يا خواهر) يا دوقلوي بدن اصلي به شمار ميرود به همين سبب به آن دوقلوي انگلي يا parasitic twins مي گويند.


برگرفته از گروه salijoon

 

 

   

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive