به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, February 22, 2009

.::ROZANEH::. .:|:. ZOOM .:|:. Shomare 3


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

گاهنامه ربل من ، ZOOM ، شماره 3 ، گروه بزرگ اينترنتي روزنه

به نام يزدان پاک

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوستان خوب روزنه ، ترکيدم ، بدجوريم ترکيدم ، واقعا ايميلهاي شما اينباکس منو ترکوند، ممنونم، از بخش آشپزي استقبال نشد که اونم تا اطلاع ثانوي ميبندمش، از بخش معرفي کتاب واقعا راضي هستم چون وحشتناک استقبال شد، راستش گفته بودم که هر کسي کتاب رو خواستمعرفي کنه يا بگيرتش به من اطلاع بده تا راهنمايي کنمش ، اما فکر نميکردم اينجوري سيل ايميل بياد و من نتونم جواب بدم، دوم اينکه چند تن از دوستان لينک دانلود کتاب رو گذاشته بودند که بايد بگم معذرت چون از انتشارات کتاب اين اجازه به ما داده نشده، چند دوست هم گله کرده بودند چرا يک توضيح کم نوشته بوديد؟ من هم بايد بگم که ما اينجا تبليغ نميکنيم، بلکه فقط پيشنهاد ميديم، از بخشهاي ديگر هم خوب بازديد شده بود، خلاصه ممنونم که سري اول زوم رو با حضور گرمتون سوزوندين، يک موضع ديگه اينکه تمامي مطالب منتشر در زوم توسط خودم يا جمع ميشه يا نوشتته ميشه ، با جرات ميتونم بگم فقط اديت ايميلم 2 ساعتي طول ميشکه ، به خدا کار سختيه ، اينو واسه اين گفتم اگر کم و کاستي داره عفو کنيد، باز هم من در خدمت شما عزيزان هستم

{ نظر شما }

سخن اول :

نوشته شده توسط وحيد محمدي

vahid_rebel@yahoo.com

www.rebelman.ir

 

عشق و اسکناس: اهميت وفاق مالي در روابط

مبحث رابطه زناشويي و مقوله ي سرمايه گذاري هر دو به نوبه ي خود مفاهيم پيچيده اي هستند و درآميختن اين دو مطلب مي تواند منشاء ايجاد فاجعه باشد. در اين مقاله قصد داريم تا کارهايي را که شما بايد (و نبايد) با پول خود در يک ارتباط جدي انجام دهيد را به شما آموزش دهيم.

نکته 1: حساب شخصي در مقابل حساب مشترک

تا آنجايي که تاريخ به ما اجازه ي بررسي مي دهد، هميشه هم زوج ها و هم کارشناسان علوم اجتماعي هر دو بر سر مسئله حساب هاي شخصي و مشترک بحث و مناقشه داشته اند. کاملاً واضح است که در زندگي مشترک هر دو طرف در تلاش براي رسيدن به يک هدف هستند. زن و شوهر در عين حال که براي دست يابي به اهداف خود تلاش مي کنند مي بايست رابطه زناشويي خود را استحکام بخشيده و مسئوليت هاي اقتصادي خود را نيز به خوبي حفظ نمايند؛ و اما بحث در زمينه ي حساب بانکي به دو شکل زير مطرح مي گردد:

1) برخي معتقدند: حساب مشترک نوعي حس يگانگي و اتحاد ايجاد مي کند که براي هر رابطه ي موفقي لازم است. اگر شما مسائل مالي را تفکيک کنيد، با اين کار حس "يکپارچگي" که لازمه ي هر ارتباط بلند مدت و موفقي هست را از بين برده ايد.

2) عده اي ديگر بر اين باورند: حساب هاي جداگانه اين اجازه را به زوجين مي دهند که استقلال خود را حفظ کرده و به واسطه ي اين امر هر کس روي پاي خود بايستد و رابطه دوام و استحکام بيشتري پيدا کند.

حق با کيست؟ بستگي دارد

پيش از آنکه بخواهيد براي آينده ي اقتصادي خود و کسيکه دوستش مي داريد برنامه ريزي کنيد، ابتدا بايد توجه خود را بر روي اين نکته متمرکز کنيد که شخصيت اقتصادي طرفين چگونه است. اخلاق و خصوصيات مالي افراد در اين زمينه نقش مهمي را ايفا مي کنند. اگر يکي از زوجين جزء آن دسته از افرادي باشد که در زمان مجردي به راحتي بر روي امور مالي خود کنترل داشته، نحوه ي صحيح خرج کردن پول را مي دانسته، و از هم اکنون براي زمان بازنشستگي خود تدابيري را انديشيده، به ندرت اتفاق مي افتد که يک چنين فردي از حيطه قدرت خود دست برداشته و برنامه ريزي ها را با کسي که قرار است مابقي عمر خود را با او صرف کند در ميان بگذارد و راضي به باز کردن حساب مشترک شود. از سوي ديگر اگر يکي از زوجين جزء افراد مستعد به ولخرجي بوده و راحت خرج کردن را حق خود بداند، تمايل به باز کردن حساب مشترک افزايش مي يابد. بنابراين مي توان نتيجه گرفت در صورتي مي توان حساب مشترک باز کرد که هر دو طرف داراي خصوصيات مالي يکساني باشند.

نکته 2) هر دو نفر بايد پاسخگوي مخارج باشند

قبل از اينکه خيلي هيجان زده بشويد توجه کنيد که اين بدان معنا نيست که تنها يکي از طرفين هر زمان که تمايل داشت حق دارد در مورد چگونگي خرج کردن پول ها سوال و جواب کند. اين امر در براي هر دو نفر صدق مي کند. در بيشتر نامه هايي که من از طرف زوج ها دريافت مي کنم خانمها (و کمتر آقايون) اظهار مي کنند که همسرانشان در رابطه با مسائل مالي مانند يک کودک با او رفتار مي کنند. اين افراد شکايت مي کنند که همسرشان درست مثل يک کودک به او مستمري و يا پول تو جيبي مي دهد. در برخي موارد اين مسئله صحت دارد اما در اکثر موارد زمانيکه کل ماجرا توضيح داده مي شود، تازه به اين نتيجه مي رسيم که حق با همسرش است و او واقعاً قابليت صحيح خرج کردن را نداشته و از اصول متعارف مالي بي اطلاع است.

مثال: داستان شهرام و الهام

ما مي توانيم از شهرام و الهام درس خوبي بگيريم. قبل از اينکه اين دو نفر با هم آشنا شوند، آقا صاحب يک رستوران بود و ماهي 2 ميليون تومان درآمد داشت. خانم معلم دبستان بود و درآمد ماهيانه اش چيزي در حدود 400 هزار تومان بود. روز که آنها به من مراجعه کردند الهام شکايت مي کرد که شهرام تنها ماهي 200 هزار تومان به او پول مي دهد تا خريد خانه کند و مخارج زندگي را بگذراند. الهام از اين کار ناراحت مي شد و دوست نداشت شهرام به او پول تو جيبي بدهد. اين مسئله آنقدر برايش گران تمام شده بود که درخواست طلاق رد کرد. الهام به عنوان يک خانم تحصيلکرده احساس مي کرد درآمدش بطور کامل مال خودش است و هر طور که بخواهد مي تواند آنرا خرج کند.

اجازه دهيد تا با نگاهي ريزبين تر به اين مسئله بپردازيم. حقيقت اينجاست که هر يک از اين دو نفر قبل از ازدواج حساب هاي جداگانه ي بانکي داشتند. الهام در ابتداي هر ماه حقوقش را مستقيماً به بانک مي برد، هرچقدر که مي خواست خرج مي کرد و مابقي را پس انداز مي نمود. پس از ازدواج شرايط زندگي به طور کلي تغيير پيدا کرد، مخارج زندگي آنها بالا بود و از آنجايي که آنها مجبور به پرداخت اجاره خانه و ساير هزينه ها بودند، شهرام احساس مي کرد که همسرش نيز مي تواند در پرداخت برخي از مخارج به او کمک کند و به سهم خود او را همياري نمايد. در ابتداي کار با هم توافق کرده بودند که 10% از مخارج را الهام پرداخت کند، اما ماه اول الهام همه ي پول ها را خرج کرد و نتوانست قبض ها را پرداخت نمايد، نزد شهرام آمد و او را در جريان قرار داد، شهرام ناراحت شد و قبول نکرد که مبلغي در اختيار او قرار دهد، بنابراين قبض ها پرداخت نشدند و اين امر سبب شد که از آن به بعد آقا به روش پول توجيبي با همسر خود برخورد کند.

نتيجه اخلاقي داستان: شايد قدري سختگيرانه باشد اما کاري که شهرام انجام داده درست بوده. اگر هر يک از طرفين قابليت مسئوليت پذيري در رابطه با مسائل مالي را نداشته باشد، اين حق از او سلب شده و کنترل امور اقتصادي از دست وي خارج مي گردد. اين مسئله به وي‍ژه زمانيکه پاي فرزندان هم در رابطه باز مي شود از اهميت بيشتري برخوردار مي شود. دليل مشکل الهام و شهرام اين بود که چون خانم از قبل به روند مالي در زندگي مجردي خود عادت کرده بود، اطلاعي از هزينه هاي بالاي زندگي نداشت به همين دليل با ورود به زندگي مشترک، هزينه ها بيشتر از درآمد او شده بودند و به همين دليل هميشه با کسري بودجه مواجه بود؛ اگر همينطور ادامه مي داد ظرف چند ماه برشکست مي شد.

اين مسائل شوخي بردار نيستند و به زندگي شما مربوط مي شوند. هيچ شروع مجدد يا امتحاني وجود ندارد. ادعاي الهام کاملاً بچگانه بود. هرچند اين مسئله گاهي اوقات واقعاً به صورت يک مشکل اساسي و جدي در مي آيد اما به محض اينکه الهام تصميم گرفت مانند يک بزرگسال رفتار کند و دخل و خرج خود را کنترل نمايد، از رتبه ي اقتصادي همسان در ارتباط برخوردار شد. نبايد فراموش کنيم که اين مطلب گاهي اوقات در مورد برخي از آقايون هم صدق پيدا مي کند. در برخي از روابط، اين خانم ها هستند که پس انداز و سرمايه گذاري کرده و مسئول کنترل مخارج هستند و آقايون بدون هيچ توجهي فقط به خرج کردن فکر مي کنند. تنها به اين دليل که شما "مرد" هستيد دليل نمي شود مسئوليت مالي هم بر عهده شما باشد، در حقيقت اين مسئوليت کسي است که صلاحيت و دانش بيشتري داشته باشد.

نکته 3: حساب دو امضايي

اگر هنوز هم خواستار داشتن حساب مشترک بوده و در عين حال نگران اين مسئله هستيد که يکي از طرفين سرمايه ي شما را به باد دهد، نگران نباشيد. بيشتر بانک ها و تالارهاي سهام امکان دو امضايي بودن حساب را در اختيار مشتري ها قرار مي دهند تا شخص مطمئن شود که سرمايه ي او از بين نمي رود. در اين حساب ها برداشت و يا جابجايي وجه بدون رضايت کتبي دو طرف امکانپذير نخواهد بود. اين قابليت نه تنها جلوي کشمکش هاي بالقوه را مي گيرد، بلکه از پول شما هم محافظت مي نمايد. از اين گذشته اگر قرار باشد که براي هر خريدي امضاي همسرتان هم باشد، اين کار نهايتاً به خرج کردن کمتر مي انجامد که به نفع هر دو طرف خواهد بود.

جنگ بر سر استرات‍ژي هاي پول و عشق

يکي ديگر از بحث هايي که ممکن است ميان زن و شوهر اختلاف ايجاد کند، تکنيک هاي سرمايه گذاري است. اگر همسر شما محافظه کار است و شما فردي هستيد که از قدرت ريسک پذيري بالاتري برخوداريد، باز هم بهتر است که حساب هاي جداگانه باز کنيد. در غير اينصورت هر دو از دست هم ناراحت و عصباني مي شويد.

هشدار

1- اگر شما و همسرتان ديد يکساني به مسائل مالي داريد، مي توانيد حساب مشترک باز کنيد.

2- اگر يکي از شما مستعد ولخرجي است، حساب دو امضائه باز کنيد.

3- اگر ديدگاههاي شما متفاوت است، حسابهاي جداگانه باز کنيد! چرا براي خودتان مايه دردسر درست کنيد؟

4- اهداف مشترک خود را تنها محدود به مسائل مالي نکنيد و آرمانهاي مشترک ديگري هم داشته باشيد.

5- تنها يک کارت اعتباري براي مواقع ضروري در اختيار داشته باشيد.

6- با کمک از يک نرم افزار خوب مانند Microsoft Money و يا Quickenسياهه مسائل مالي خود را ثبت و کنترل کنيد.

برگرفته از مردمان

{نظر شما}

 

ازدواج و خانواده

 

نزديکه عيد هستش و عروسي ، اينم  مدل لباس عروس

 

مدل

مدل

مدل

{نظر شما}

 

مدل لباس

درخواست فراوان بانوان محترم مبني بر مدل لباس منو مجبور به ارسال اين مجموعه کرد

Vahid_rebel@yahoo.com

 

تنظيم يک برنامه چربي سوزي موفق

کسي که مي خواهد چربي سوزي کند، خيلي کنجکاو است که ببيند بقيه از چه  روش ها و متدهايي استفاده مي کنند. مخصوصاً خيلي علاقه مندند که از برنامه تمريني هنرپيشه ها و متخصصين فيتنس باخبر شوند. به همين خاطر وقتي يک برنامه به دست مي آورند، آنرا منحصراً استفاده مي کنند. خيلي ها همه سال از يک برنامه غذايي و يک مقدار مشخص کالري استفاده مي کنند و برنامه تمريني و کارديو يکساني دارند. مسئله اين است که وقتي يک برنامه را پشت سر هم و در طولاني مدت دنبال کنيد، بدنتان به آن عادت مي کند.

اگر خيلي وقت است که يک برنامه تمريني خاص را دنبال مي کنيد و وزنتان پايين نمي آيد، بايد برنامه تان را تغيير دهيد. خيلي ها هستند که همه سال يک برنامه تمريني کارديو انجام مي دهند و يک مقدار مشخص کالري در روز مصرف مي کنند و متعجبند که چرا وزن کم نمي کنند.

مثلاً فرض کنيد که دوستتان به شما پيشنهاد کرده است که يک برنامه کاهش وزن خاص را دنبال کنيد که خودش با آن جواب گرفته است. دو مرتبه در هفته تمرين کارديو و 3 مرتبه در هفته تمرين بدنسازي انجام مي دهيد، و در روز 2000 کالري مصرف مي کنيد. از موادغذايي سالم استفاده مي کنيد و در رژيمتان هم تقلب نمي کنيد. اما با همه اين حرفها وزنتان پايين نمي آيد و اگر هم مي آيد مقدار خيلي کمي است.

پس اگر نمي توانيد وزن کم کنيد، حتماً بايد تغييراتي در برنامه تان اجرا کنيد. مثلاً اگر روزانه 2000 کالري مصرف مي کنيد، سعي کنيد آنرا به 1800 کالري برسانيد. براي وزن کم کردن بايد بدنتان کمبود کالري داشته باشد. هرچه اين کمبود بيشتر باشد، وزن بيشتري هم کم مي کنيد. حتي مي توانيد جلسات تمريني کارديو خود را هم به 3 جلسه در هفته برسانيد. اگر اين هم جواب نداد، شدت تمرينتان را بالا ببريد و سعي کنيد در همان ميزان زمان، کالري بيشتري بسوزانيد.

خيلي از رژيم هاي معروف بسيار سختگير هستند. مربيتان ممکن است به شما بگويد که، "هر طور که شد، فلان مقدار کالري در هفته بسوزان، فلان دفعه در هفته و فلان دقيقه در روز تمرين کن." اما اگر موثر نبود، حتماً بايد در آن تغيير ايجاد کنيد. اين تغييرات مي توانند خيلي کوچک و جرئي باشند اما در عين حال موثر عمل کنند. يک برنامه تمريني بايد قابل انعطاف باشد تا هر زمان که خواستيد آنرا اصلاح کنيد.

هرچه رويکردهاي بيشتري را امتحان کنيد، تغييراتتان بهتر خواهد بود. هميشه يک چيز جديد را امتحان کنيد و هيچوقت ثابت و راکد از همان اصول و تکنيک هاي قديمي استفاده نکنيد. کارهاي زيادي هست که مي توانيد انجام دهيد. اگر چيز جديدي به بدنتان ارائه نکنيد، خسته خواهد شد.

نکاتي براي چربي سوزي سريع

پايين آوردن سرعت غذاخوردن: يکي از بهترين راه ها براي کم کردن سريع وزن کند غذا خوردن است. احساس گرسنگي که موقع نشستن سر غذا داشته ايد، وقتي به اندازه کافي غذا بخوريد از بين مي رود اما 20 دقيقه طول مي کشد که اين پيام به بدنتان برسد. هرچه مدت غذاخوردنتان بيشتر طول بکشد، زودتر احساس سيري خواهيد کرد. به جاي اينکه به لقمه بعدي غذا فکر کنيد، روي هر لقمه اي که به دهان مي گذاريد تمرکز کنيد. وقتي غذا را مي جويد قاشق بعدي را پر نکنيد. صبر کنيد تا براي قاشق بعدي آماده شويد. اين به شما کمک مي کند کندتر غذا بخوريد و سريعتر احساس سيري کنيد.

کمتر کردن حجم غذا: خيلي افراد به اين خاطر زياد غذا مي خورند که بشقابشان را زياد پر مي کنند. اگر مي خواهيد بدانيد که چطور سريع وزن کم کنيد، اين يک نکته رژيمي مهم است: هربار موقع غذاخوردن مقدار کمتري غذا براي خود بکشيد. اگر واقعاً سير نشديد مي توانيد  دوباره بکشيد اما وقتي بشقابتان را انباشته از غذا مي کنيد محبور مي شويد که همه را تا ته بخوريد حتي اگر سير شده باشيد.

مصرف زياد سبزيجات: همه انواع سبزيجات براي شما مفيدند، مخصوصاً اگر رژيم داشته باشيد. استفاده از انواع و اقسام سبزيجات به شما کمک مي کند سريع وزنتان را پايين بياوريد. سبزي هايي را امتحان کنيد که قبلاً استفاده نکرده ايد و در رژيم غذاييتان به کشف موادغذايي جديد بپردازيد.

متمرکز شدن روي نتيجه نهايي: عجله نکنيد که 10 کيلو در يک هفته کم کنيد. چون بااين روش به جاي چربي ها فقط عضلاتتان را مي سوزانيد. همچنين احتمال برگشتن وزنتان هم بيشتر است. هدف کاهش وزنتان را در ذهن داشته باشيد و آهسته و پيوسته به سمت آن پيش رويد. گرچه انحراف از رژيم خيلي ساده است اما اجازه ندهيد که شما را از مسيرتان دور کند. هر انحرافي هم که پيش آمد، زود به مسير سابقتان برگرديد و دوباره روي هدفتان تمرکز کنيد. زياد به چيزهايي که از دست مي دهيد فکر نکنيد. بعد از چند هفته سالم غذا خوردن ديگر هرگز نخواهيد خواست که به گذشته برگرديد. اين يک قدم مهم در پايين آوردن سريع وزن است.

{نظر شما}

 

لاغر شويد

 

عکسهاي فيلم وقتي همه خوابيم

بهرام بيضايي بعد از گذشت يازده سال پشت دوربين وقتي همه خوابيم قرار گرفت تا بعد از سگ کشي جديدترين ساخته ي او باشد

.

کارگردان: بهرام بيضايي
بازيگران: مژده شمسايي٬ عليرضا جلالي تبار٬ حسام نواب صفوي٬ شقايق فراهاني٬ هدايت هاشمي٬ سحر دولتشاهي٬ سيدمهرداد ضيايي٬ مجيد مشيري٬ ميرطاهر مظلومي٬ امير کاوه آهن جان٬ حسين محب اهري٬ انوش فاطهمي٬ سپهر گودرزي٬ محمدرضا ترابي٬ رضا ديلمي٬ محمد اطهري٬ بابک بيات٬ امير خوش منش٬ مهدي تارخ٬ حميد محمدي٬ هوشنگ قوانلو٬

{نظر شما}

سينما و تلويزيون

 

{نظر شما}

 

عکس

نمايشگاه عکس بازيگر محبوبم حامد بهداد برگرفته شده از نشريه وزين زندگي ايده آل

 

مهري مهرنيا بازيگر توانا و پيشکسوت سينما و تئاتر کشورمان پس از طي دوران طولاني بيماري دار فاني را وداع گفت.. به گزارش انجمن بازيگران سينماي ايران مراسم تشييع پيکر زنده ياد ساعت 10 صبح روز يکشنبه چهارم اسفندماه از مقابل خانه سينما و به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد. مجلس ختم نيز از سوي ياران و همکاران شان در انجمن بازيگران سينماي ايران روز سه شنبه هفتم اسفند ماه از ساعت 16 تا 30/17 در مسجد حجت ابن الحسن عسگري واقع در خيابان سهروردي شمالي منعقد خواهد شد.  

نظر شما؟

تسليت

مهري مهرنيا هم رقت
 

 

يونس پسر ده ساله اي است که خيلي کوچکتر از سن خود به نظر مي آيد ، خوب بخونيدا ، پسري که از لحظه ي تولد بيماري حتي يک لحظه هم او را رها نکرده است ، يونس وقتي به دنيا آمد مشکل آنوس بسته (مقعد بسته) داشت ، اين بيماري با او ماند ، کليه هايش را از اش گرفت و مثانه اش را آنقدر ناتوان کرد که تا امروز بدون استفاده از سوند حتي... اما اين تنها مشکلات او نبود، او به خاطر داروهايي که مصرف کرده بود نه تنها اتفاقاتي که بهتون گفتم براش افتاد بلکه شنوايي خود را نيز از دست داد، زهرا خانم مادر يونس ميگويد براي اينکه مادر يونس ناشنوا نشود گوشهايش بايد جراحي شود براي اين عمل هم 6 ميليون تومان هزينه لازم است ، دکترها ميگويند داروها پرده ي گوش يونس را به کل از بين برده اند ، و تنها راه باقي مانده همين عمل است، داروها رشد يونس را نيز مختل کردند، يونس نياز به گفتار درماني دارد، بازم بگم؟ جالب اينجاست که مشکل رشد يونس با آمپول هاي رشد که هر روز بايد تزريق شوند حل خواهد شد، اما... اما هزينه تزريق اين آمپولها نيز ماهانه 120هزار تومان گزارش شده است، اينهايي که ميگويم همه توسط جمعيت امام علي (ع) منتشر شده است و از همتون از طرف خودم درخواست دارم تا در صورت توانايي به اين کودک نيازمند با مادري آبرومند ، کمک کنيد،

شماره تلفن حمعيت امام علي 02155154165  و  09191181007 

لطفا نفرماييد از طريق من از اين موضوع مطلع شديد

بدرود

نظر شما؟

کمک کنيد

حتما بخونيد تا نيازمندان واقعي را بشناسيد

 

تا كنون بيش از 18 هزار نفر از 200 كشور جهان براي به‌دست آوردن بهترين شغل دنيا مدارك خود را ارسال كرده‌اند. آنها اميدوارند بتوانند در يكي از جزاير متعلق به استراليا شغلي با درآمد عالي پيدا كنند. گفتني است فردي كه در اين درخواست شغلي پذيرفته مي‌شود براي 6 ماه كار 100 هزار دلار دريافت خواهند كرد. از سويي ديگر اين برنده خوش‌شانس در طول اين مدت در يك خانه ويلايي 3 خوابه واقع در ساحل اقامت خواهد داشت و تنها بايد به خواند و نوشتن زبان انگليسي مسلط باشد.

به گزارش همشهري مقامات مي گويند از آنجايي اين شغل به بهترين شغل جهان معروف شده است كه در آن تنها بايد استراحت كرد. به بيان بهتر برنده اين درخواست شغلي تنها بايد از صبح تا شب از همه امكاناتي كه در اختيارش است لذت برده و به تفريح و استراحت بپردازد. گفتني است هدف مقامات استراليا از اين طرح توسعه گردشگري در مناطق جنوبي استرالياست.

{نظر شما}

بد نيست بدونيد...

 

تصميم عجولانه

 مرد جواني، از دانشکده فارغ التحصيل شد. ماهها بود که ماشين اسپرت زيبايي، پشت شيشه ‏هاي يک نمايشگاه به سختي توجهش را جلب کرده بود و از ته دل آرزو مي کرد که روزي صاحب آن ماشين شود.
مرد جوان، از پدرش خواسته بود که براي هديه فارغ التحصيلي، آن ماشين را برايش بخرد. او مي دانست که پدر توانايي خريد آن را دارد. بلأخره روز فارغ التحصيلي فرارسيد و پدرش او را به اتاق مطالعه خصوصي اش فرا خواند و به او گفت: من از داشتن پسر خوبي مثل تو بي نهايت مغرور و شاد هستم و تو را بيش از هر کس ديگري دردنيا دوست دارم. سپس يک جعبه به دست او داد.
پسر، کنجکاو ولي نااميد، جعبه را گشود و در آن يک انجيل زيبا، که روي آن نام او طلاکوب شده بود، يافت. با عصبانيت فريادي بر سر پدر کشيد و گفت: با تمام مال و دارايي که داري، يک انجيل به من ميدهي؟ کتاب مقدس را روي ميز گذاشت و پدر را ترک کرد.
سالها گذشت و مرد جوان در کار و تجارت موفق شد. خانه زيبايي داشت و خانواده اي فوق العاده. يک روز به اين فکر افتاد که پدرش، حتماً خيلي پير شده و بايد سري به او بزند. از روز فارغ التحصيلي ديگر او را نديده بود. اما قبل از اينکه اقدامي بکند، تلگرامي به دستش رسيد که خبر فوت پدر در آن بود و حاکي از اين بود که پدر، تمام اموال خود را به او بخشيده است. بنابراين لازم بود فوراً خود را به خانه برساند و به امور رسيدگي نمايد.
هنگامي که به خانه پدر رسيد، در قلبش احساس غم و پشيماني کرد. اوراق و کاغذهاي مهم پدر را گشت و آنها را بررسي نمود و در آنجا، همان انجيل قديمي را باز يافت. در حاليکه اشک ميريخت انجيل را باز کرد و صفحات آن را ورق زد و کليد يک ماشين را پشت جلد آن پيدا کرد.
در کنار آن، يک برچسب با نام همان نمايشگاه که ماشين مورد نظر او را داشت، وجود داشت. روي برچسب تاريخ روز فارغ التحصيلي اش بود و روي آن نوشته شده بود: تمام مبلغ پرداخت شده است.


زخمهاي عشق

 چند سال پيش در يک روز گرم تابستان پسر کوچکي با عجله لباسهايش را درآورد و خنده کنان داخل درياچه شيرجه رفت. مادرش از پنجره نگاهش ميکرد و از شادي کودکش لذت ميبرد. مادر ناگهان تمساحي را ديد که به سوي فرزندش شنا ميکند. مادر وحشت زده به سمت درياچه دويد و با فرياد پسرش را صدا زد. پسر سرش را برگرداند ولي ديگر دير شده بود.
تمساح با يک چرخش پاهاي کودک را گرفت تا زير آب بکشد. مادر از راه رسيد و از روي اسکله بازوي پسرش را گرفت. تمساح پسر را با قدرت ميکشيد ولي عشق مادر به کودکش آنقدر زياد بود که نميگذاشت او بچه را رها کند. کشاورزي که در حال عبور از آن حوالي بود، صداي فرياد مادر را شنيد، به طرف آنها دويد و با چنگک محکم بر سر تمساح زد و او را کشت. پسر را سريع به بيمارستان رساندند. دو ماه گذشت تا پسر بهبودي مناسب بيابد.
پاهايش با آرواره هاي تمساح سوراخ سوراخ شده بود و روي بازوهايش جاي زخم ناخنهاي مادرش مانده بود. خبرنگاري که با کودک مصاحبه ميکرد از و خواست تا جاي زخمهايش را به او نشان دهد. پسر شلوارش را کنار زد و با ناراحتي زخم ها را نشان داد، سپس با غرور بازوهايش را نشان داد و گفت: اين زخم ها را دوست دارم، اينها خراش هاي عشق مادرم هستند.


بانک زمان

 تصور کنيد بانکي داريد که در آن هر روز صبح ۸۶۴۰۰ تومان به حساب شما واريز ميشود و تا آخر شب فرصت داريد تا همه پولها را خرج کنيد. چون آخر وقت حساب خود به خود خالي ميشود. در اين صورت شما چه خواهيد کرد؟ هر کدام از ما يک چنين بانکي داريم: بانک زمان. هر روز صبح، در بانک زمان شما ۸۶۴۰۰ ثانيه اعتبار ريخته ميشود و آخر شب اين اعتبار به پايان ميرسد. هيچ برگشتي نيست و هيچ مقداري از اين زمان به فردا اضافه نميشود.
ارزش يک سال را دانش‏آموزي که مردود شده ميداند.
ارزش يک ماه را مادري که فرزندي نارس به‏دنيا آورده ميداند،
ارزش يک هفته را سردبير يک هفته‏ نامه ميداند،
ارزش يک ساعت را عاشقي که انتظار معشوق را ميکشد،
ارزش يک دقيقه را شخصي که از قطار جا مانده،
و ارزش يک ثانيه را آنکه از تصادفي مرگبار جان به در برده، ميداند.
هر لحظه گنج بزرگي است، گنجتان را مفت از دست ندهيد، باز به خاطر بياوريد که زمان به خاطر هيچکس منتظر نميماند.
ديروز به تاريخ پيوست.
فردا معما است.
و امروز هديه است.


{نظر شما} 

حکايتنامه

دبير انجمن جراحان پلاستيک و زيبايي ايران اظهار كرد: تزريق‌هاي‌ غيرکارشناسانه‌ بوتاکس نه‌ تنها به‌ زيبايي‌ فرد کمکي‌ نمي‌کند، بلکه‌ معمولا حالت‌هاي‌ احساسي‌ چهره‌ را ‌گرفته و آن‌ را تبديل‌ به‌ چهره‌اي‌ بي‌روح‌ مي‌کند.

دکتر مجيد لاهوتي، عضو هيأت علمي دانشگاه علوم پزشکي تهران ضمن بيان اين مطلب در گفت وگو با ايسنا، اظهار داشت: بوتاکس نام تجاري يک محصول دارويي است که از سم ضعيف شده بوتوليوم A (يک پروتئين خالص شده حاصل از باکتري بولوتيم) به دست مي‌آيد.

وي افزود: اين باکتري کشنده در درون کنسروهاي فاسد رشد مي‌کند و عامل مسموميت و مرگ ناشي از مصرف اين کنسروها است که اگر سم آن را خيلي رقيق کنيم داروي بوتاکس به دست مي‌آيد.

دکتر لاهوتي ادامه داد: اين دارو ابتدا حدود 30 سال پيش براي درمان اسپاسم‌هاي عضلاني گردن، بلفارواسپاسم (پرش پلک) حرکات و کشش‌هاي ناخواسته عضلات گردن و صورت و نيز اسپاسم مري و شقاق استفاده شد ولي به تدريج متوجه يکي از کاربردهاي زيبايي اين دارو در رفع چين و چروک صورت شدند.

دبير انجمن جراحان پلاستيک و زيبايي ايران با بيان اين که خطوط صورت کلاً به دو دسته تقسيم مي‌شوند، تصريح کرد: دسته اول خطوط استاتيک و دائم هستند که در حالت عادي و بدون اين که احساسات و عاطفه‌اي بيان شوند وجود دارند مانند خطوط خنده کنار لب و نيز خطوطي که بر اثر نيروي جاذبه و در اثر افت پوست روي صورت ايجاد مي‌شوند.

وي افزود: دسته دوم، خطوط ديناميک خوانده مي‌شوند که در اثر حرکتهاي خواسته يا ناخواسته فرد بوجود مي‌آيد و دليل آن انقباض لايه‌هاي زيرين پوست است مانند خطوط اخم، خطوط پيشاني و خطوط کنار چشم.

اين فوق تخصص جراحي پلاستيک تأکيد کرد: استفاده از بوتاکس در خطوط ثابت تأثير چنداني ندارد ولي در خطوط ديناميک به خصوص در نيمه فوقاني صورت بسيار مؤثر است.

وي درخصوص مکانيسم عمل اين دارو گفت: داروي بوتاکس در انتقال دهنده عصبي استيل کولين در سطح اتصال عصبي- عضلاني اختلال ايجاد مي‌کند و با توجه به بازسازي اين انتقال دهنده‌هاي عصبي در سلول‌ها، اين دارو به مدت 4 تا 6 ماه پايداري دارد که البته اين زمان بسته به مقدار، غلظت و محل تأثير دارو متفاوت است ولي به هيچ عنوان دائمي نيست.

منبع خبر:ايسنا

{نظر شما} 

خبر پزشکي  

انسان باش وحيد، انسان باش، حيوان ناطق نميخوام، انسان باش ، زندگي مانند پوست موزي هستش که اگه نتوني جاي مناسب بندازيش سر جاش هم خودت و هم ديگران ليز ميخوريد

کمبود و کاستي ها را عفو کنيد،

بدرود تا درودي ديگر

براي گفتن نقطه نظر کلي خود در مورد زوم شماره 3 کليک کنيد 

حرف آخر: 

 

کاري از : وحيد محمدي (ربل من)

درباره : http://360.yahoo.com/vahid_rebel

ايميل : vahid_rebel@Yahoo.com

وبلاگ: http://rebelman.blogfa.com       www.rebelman.ir

 

 

   

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive