به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, May 28, 2009

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh -- Weekly Horoscope (88-03-05)




اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 150000(يکصد و پنجاه ‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

فال هفته، روزهاي 2شنبه يا 3شنبه براتون ارسال مي‌شه.

اين فال از يکي از معتبرترين سايت‌هاي طالع‌بيني غيرايراني اخذ و ترجمه ميشه.
اين سايت، روزهاي 2شنبه(اولين روز کاري) به روز ميشه.


اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

 
فروردين(بره)
به مسائل مالي خود رسيدگي كرده و به دخل و خرج بيشتر توجه كنيد، اگر مي خواهيد در امور مالي پيشرفت كنيد. سيستمي براي بودجه و سرمايه گذاري خود طراحي نمائيد. اگر به دنبال شغل جديد هستيد، در جريان باشيد كه بيشتر براي مشاوره و تجارت مناسبيد! در روابط عشقي، بايد كمي صريح باشيد. در مقابل نيازهاي زندگي خود بايد صادق باشيد. سعي كنيد كمتر عصباني شويد. براي به دست آوردن آنچه كه در طلبش هستيد، خشونت رفتار درستي نيست.
 
ارديبهشت(گاو)
احساس مي كنيد سوء تفاهي پيش آمده است؟ سعي كنيد نسبت به دو هفته گذشته رفتار مناسبتري را انتخاب كنيد. به جاي جنگ و جدال، زماني را براي تفكر اختصاص دهيد، چون در اين صورت افكار شما به پرواز در مي آيند. پروژه شخصي خود را با قدرت بيشتر پيگيري كنيد. ممكن است خيلي احساس استقلال و بي نيازي كنيد، مراقب باشيد كه خودسر بودن و سر سختي مي تواند بسيار گران تمام شود.
 
خرداد(دو پيکر)
افكارتان دچار آشفتگي شده است. به سرگرمي ها و علائق خود بپردازيد! هنر و خلاقيت، روياهاي شما را به پرواز در مي آورد و شما را از لحاظ روحي تقويت مي كند. خيلي از استرس ها و فشارهاي روحي اطرافيان را به خود جذب مي كنيد، در عوض به جاي جذب آنها به فكر رها كردن اين فشارها باشيد! تمرين ورزشي و شنا به شما پيشنهاد ميشود.دوستان مفيد، آماه حمايت از شما هستند ، فقط اگر از ايشان كمك بخواهيد!
 
تير(خرچنگ)
در تيمي كه مشغول فعاليت هستيد، عده اي از شما خوششان نمي آيد! عليرغم اين عدم تفاهم سعي كنيد براي نزديكتر شدن به افكار ايشان ، سخنراني ترتيب دهيد و افكارتان را به ايشان بگوئيد. بايد كمي فكر كنيد. از مخفي كاري و محافظه كاري دست برداشته و به كارهاي جديد بپردازيد. شما حتي مي توانيد به عنوان مشاور برگزيده شويد. با به كار گيري تكنيكها و مهارتها مي توانيد باعث افزايش حقوق خود شويد.
 
مرداد(شير)
رفتن به طرف اهدافتان ، شايد مثل يك نبرد تلقي شود . در حقيقت شما فقط به يك زاويه از زندگي خود مي پردازيد، توقف كرده و خوب به اطراف نگاه كنيد. براي رفتن به جمعي با انرژي باشيد. سعي كنيد روابط خود را با دوستانتان بهبود ببخشيد. در محل كار توانايي هاي خود را بيشتر نشان دهيد. منتظر نباشيد ديگران شما را كشف كنند، شما خود استعدادهايتان را بهتر مي شناسيد.
 
شهريور(خوشه)
كمي از رك بودن دست برداريد! در اين هفته حقيقتي را براي يكي از اطرافيان خود مشخص ميكنيد كه مثل نيشي در صورت او فرو خواهد رفت. بر روي احساسات خود كار كنيد . به عبارتي ديگر، براي كسي كه باعث رنجش شما شده است، نامه اي تهيه كنيد. اين كار باعث فروكش كردن ناراحتي شما خواهد شد. شما آتش را روشن كرده ايد، پس مي توانيد بعد از آرام شدن در موقعيت بهتر ، با شخص مقابل ، بحث كنيد. سياستي كه داريد شما را قادر خواهد ساخت كه صادقانه بنشينيد و مشكلات را با ايشان حل و فصل كنيد.
 
مهر(ترازو)

انحصار طلبي و حسادت اين هفته بيشتر از هر حسي شما را آزار خواهد داد! تمام هفته با اين حس خواهيد بود. اطرافيان شما باعث دوري شما از خواسته هايتان ميشوند. در نتيجه، شما بايد با احتياط بيشتري حركت كنيد. برنامه ريزي با دوستان صميمي و درددل با ايشان ، برايتان بهتر است ، چون در اين صورت است كه احساس بهتري خواهيد داشت. اگر رابطه اي برايتان در حال اتمام است، نگران نباشيد! چراكه قدرت جادويي در ايجاد ارتباطات در 5 هفته آينده به سراغتان خواهد آمد.
 

آبان(کژدم)

همسر شما اين هفته عصباني و دچار استرس است. براي اينكه شما هم دچار اين استرس نشويد بايد با يكديگر در مورد ناراحتي كه داريد، صحبت كنيد. هرگز براي حل مشاجره ، پاي نفر سوم را وسط نكشيد. بايد كسي را پيدا كنيد كه شما را از اين ناراحتي رها كند. يك عشق قديمي به سراغتان خواهد آمد. سعي به برقراري ارتباط با اين شخص نداشته باشيد، چون تا هفته آينده اين حس شما از بين خواهد رفت!
 

آذر(کمان)
اين هفته ديد قضاوت گرانه نسبت به محيط خود پيدا كرده ايد. خودتان را با مجله مد، منزل را با مجله دكوراسيون، دوستانتان را با هنرپيشگان تلويزيوني مقايسه مي كنيد. يوگا و مديتيشن براي تمركز شما بسيار مفيد خواهند بود. زماني را براي ورزش ، چك كردن اي ميل، انجام كارها ، ديدار دوستان و روابط عاطفي خود اختصاص دهيد. اگر برنامه ريزي صحيح داشته باشيد، به همه امور خواهيد پرداخت .
 
دي(بز)
براي انجام كارها خيلي خودسر عمل مي كنيد، سعي كنيد خودتان را كنترل كنيد. اگر مي خواهيد براي انجام كاري فقط سر و صدا كنيد، كافي است كه فرياد بزنيد. اگر مي خواهيد ديگران به شما گوش داده و چيزي بفهمند، بايد در جاي مناسب و با رفتار درخور با ايشان صحبت كنيد! بايد عاقلانه قدم برداشت. براي بيان احساسات بي پرده، بايد مراقب بود! اين هفته قدرت خوبي براي رهبري و خلاقيت خواهيد داشت.
 
بهمن(دلو)
به فكر برنامه ريزي ورزشهاي يوگا ، ملاقات دوستانه و يا قدم زدن در پارك باشيد. حتي براي يك ناهار دوستانه ميتوانيد برنامه ريزي كنيد و براي چند ساعت از استرس خانه و كار دور باشيد! سوء تفاهم با يكي از دوستان و يا بستگان اواسط اين هفته به اوج خود مي رسد. مراقب باشيد كه حرفي نزنيد باعث پشيماني شود! بهتر است با وساطت شخصي ديگر مشكلاتتان را حل و فصل كنيد. شنبه زمان مناسبي براي اين كار خواهد بود. افكار بچه گانه را از خود دور كنيد و به فكر داشتن روابط بهتر با اطرافيان باشيد.
 
اسفند(ماهي)
سوء تفاهم بين شما و يكي از همكاران و يا همسايگان ، موجب ناراحتي شما خواهد شد. بايد به هر طريقي برايشان توضيح دهيد. اگر بيشتر به خوب و بد كارها فكر مي كنيد : پس خود را زير ذره بين بگذاريد ! هرگز نمي توانيد به ديگران راه و روش خود را از ديدگاه خود نشان دهيد. بايد به افكار ديگران با فكري روشن و باز نگاه كنيد. هر دو نفر شما افكار باارزشي داريد. اگر فروشنده، نويسنده ، كارگردان و يا مشاور هستيد، زمان مناسبي براي پيشرفت در كارتان است. منبعي كه نياز داريد در دستان شماست، پس هر چه زودتر اقدام كنيد!
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive