به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, May 22, 2009

.::ROZANEH::. TaZmiNi ! JaDiD Tarin Metod Amo0ozesh ZaBaN IRAN...100% Vaghei!



http://i29.tinypic.com/35k5yxx.gif

         

http://i29.tinypic.com/35k5yxx.gif

 

 

 

آموزش زبان نصرت 1 و 2 به همراه تقويت حافظه!

 

First English Conversation Learing Nosrat

 

 

قيمت: 7600 تومان      تعداد:1 DVD

هديه:: آموزش کامل تقويت حافظه!

 

خريد پستي

خريد پستي

 

اين روش که سريعترين و همچنين موفق ترين روش آموزش زبان انگليسي در دنياست توسط يک نابغه زبان شناس انگليسي ابداع شده و موسسه نصرت آرن را به فارسي در آورده است .تا قبل استفاده براي فارسي زبانان شود.آقاي نصرت از طرف دانشگاه صنعتي شريف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده است.نصرت معتبر ترين موسسه تند خواني و زبان کشور است.

 

ويژگي هاي اين بسته آموزشي:

نصرت 2 قابل استفاده براي تمام سنين با هر سطح آشنايي!

مهارت کامل در مکامله زبان انگليسي طي سه ماه!

نصرت 2 بر گرفته شده از جديدترين متدآموزشي روز جهان!

تمرکزو تقويت حافظه در ضمن يادگيري!

به همراه تقويت حافظه!

 

 

قيمت: 7600 تومان      تعداد:1 DVD

هديه:: آموزش کامل تقويت حافظه!

 

خريد پستي

خريد پستي

 


 

لازم نيست با ذهن خود کلنجار رويد نصرت 2 را فقط يکبار گوشي کنيد!!

اين محصول بصورت مستقيم با شما ارتباط برارقرار ميکند!

بعد از تهيه اين بسته و گوش کردن برطبق متد مشخص شده که در طول فراگيري آموزش با آن مرحله به مرجله آشنا مي شويد.متوجه مي شويد که چه تغييري در زبان شما روي ميدهد.شما به راحتي فيلم ها امريکايي به زبان اصلي را خواهيد فهميد شما به راحتي انگليسي صبحت مي کنيد و کاملا ميتونياد ارتباط برقرار کنيد احساس ميکنيد معجزه اي روي داده.

 

قابل بخش در دستگاه دي وي و کامپيوتر!

 

 

قيمت: 7600 تومان      تعداد:1 DVD

هديه:: آموزش کامل تقويت حافظه!

 

خريد پستي

خريد پستي

 

لازم به ذکر است اين محصول به تازگي وارد بازار شده است و نصرت 1 و 2 به طور کامل در يک دي وي است که بر روي دستگاه ها DVD هم اجرا مي شود!

 

 

تذکر:اين محصول به طور کامل و بدون نقص ميباشيد!

 

به همراه آموزش تقويت حافظه!

 

براي اولين بار از البرز رايانه!

 

 

و اينک تقويت حافظه و تند خواني نصرت ( ارائه اي ديگر از موسسه نصرت )،پس از ماهها استفاده از cd هاي آموزش مکالمه زبان انگليسي مصرف کنندگان اين محصول پي به واقعي بودن ادعاي ما برده اند و حتي عده اي معتقدند قدرت و ارزش اين سي دي ها بسيار بيش از آن چيزي است که ما به آن اشاره کرديم . همانطور که همه ميدانيد موسسه نصرت قبل از پرداختن به بحث آموزش زبان که در واقع انقلابي را در روش يادگيري سريع مکالمه انگليسي ايجاد کرد به آموزش روشهاي تند خواني و تقويت حافظه ميپرداخت و در واقع اولين موسسه تند خواني کشور است که بازده متدها و روشهايش براي همگان اثبات شده است . آقاي نصرت در ادامه ارئه موفقيت آميز نوارهاي آموزش زبان ( که ما آن را به سي دي تبديل کرديم ) نوارهاي معجزه کننده تقويت حافظه را به بازار عرضه کرد که خود من به عنوان يک استفاده کننده اين محصول مدعي هستم که واقعا اين ديگه آخرشه!

 


 

قيمت: 7600 تومان      تعداد:1 DVD

هديه:: آموزش کامل تقويت حافظه!

 

خريد پستي

خريد پستي

 


توجه !   توجه !!

قيمت اوليه اين محصول 12.000 تومان بوده!

در حاضر 7600 تومان ميباشد!
 

 

 

آموزش مکالمه زبان انگليسي در 90 روز بدون نياز به کتاب، جزوه و مدرس فقط با روزي 30 دقيقه زمان براي تمرين !

شامل 450 ساعت فايل صوتي MP3 مکالمه زبان از مبتدي تا پيشرفته با آموزش گرامر. تلفظ کلمات به همراه آموزش بسياري از جملات و لغات پر کار برد زبان مطابق با آخرين متد هاي آموزش زبان دنيا در قالب 1 دي وي دي.

قابل پخش در تمامي ضبط هاي MP3، VCD و DVD هاي خانگي، MP3 پلير هاي همراه، گوشي هاي موبايل با قابليت پخش MP3، ديسک من ها، ضبط هاي سي دي اتومبيل ، تمامي پلير هاي خانگي و سيار با قابليت پخش فرمت صوتي MP3 !

با مجموعه آموزشي زبان نصرت حتي در مسافرت مي توانيد زبان انگليسي را به خوبي فراگيريد !
- مهارت کامل در مکالمه زبان انگليسي در سه ماه با روزي 30 دقيقه گوش سپردن به هر درس !



 

- روش استفاده آسان براي تمامي سنين با هر سطح آشنايي با زبان انگليسي .

- برگرفته شده از جديدترين متد آموزش روز دنيا .

- تمرکز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري .

- تکرار مطالب در فواصل زماني مختلف .

- دوره تقويت حافظه و مهارت يادگيري .

- بدون نياز به کتاب و درس
 

قيمت: 7600 تومان      تعداد:1 DVD

هديه:: آموزش کامل تقويت حافظه!

 

خريد پستي

خريد پستي


هيچ نيازي به خالي کردن زمان اضافي خود براي يادگيري زبان خارجه نيست، با متد نصرت تنها با روزي 30 دقيقه که مي تواند شامل زمان هاي غير مفيد روزانه شما همچون حين رانندگي، پياده روي، يا درون منزل و قبل از خواب باشد، به خوبي مکالمه زبان انگليسي را ياد بگيريد !

توضيحات تکميلي به زبان موسسه توليد کننده:

اين متد را يک نابغه زبان شناس انگليسي اختراع کرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسي در آورده آقاي نصرت بخاطر همين از طرف دانشگاه صنعتي شريف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده.
شما بعد از تهيه اين بسته و گوش کردن بر طبق متد مشخص شده که در طول فراگيري آموزش با ان مرحله به مرحله اشنا مي شويد، متوجه مي شويد که چه تغيري در زبان شما روي ميدهد . شما به راحتي فيلمهاي آمريکايي به زبان اصلي را خواهيد فهميد. شما به راحتي به انگليسي صحبت ميکنيد و کاملاً ميتوانيد ارتباط برقرار کنيد. احساس ميکنيد معجزه‌اي روي داده است. چيزي که بعد از سالها حضور در کلاسهاي زبان در دست يابي کامل به آن موفق نشده بوديد در ظرف کمتر از ۳ ماه به بهترين نحو با کمترين زحمت محقق خواهد شد.
باور کردنش کمي مشکل است اما چند چيز را به خاطر داشته باشيد. نصرت معتبرترين موسسه تند خواني و زبان کشور است. آقاي نصرت اعتباري جهاني دارد و او همه اين موارد را تضمين ميکند. چنين انساني بعد از سالها کار پر افتخار هيچوقت اعتبارش را به بازي نميگيرد. اين متد تا به حال در ايران و خارج از کشور (بيشتر خارج از کشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده کرده است.

 

قيمت: 7600 تومان      تعداد:1 DVD

هديه:: آموزش کامل تقويت حافظه!

 

خريد پستي

خريد پستي

 

نه نياز به تمرين هست. نه نياز به دوباره گوش کردن. نه نياز به نوشتن. در واقع شما سعي نميکنيد چيزي بياموزيد بلکه اين نوار با فرمولي که در قرارگيري کلمات و جملات آن با فاصله‌هاي زماني خاص در آن مخفي است انگليسي را به شما مي‌آموزد.

CD تقويت حافظه

و اينک تقويت حافظه و تند خواني نصرت ( ارائه اي ديگر از موسسه نصرت )،پس از ماهها استفاده از cd هاي آموزش مکالمه زبان انگليسي مصرف کنندگان اين محصول پي به واقعي بودن ادعاي ما برده اند و حتي عده اي معتقدند قدرت و ارزش اين سي دي ها بسيار بيش از آن چيزي است که ما به آن اشاره کرديم . همانطور که همه ميدانيد موسسه نصرت قبل از پرداختن به بحث آموزش زبان که در واقع انقلابي را در روش يادگيري سريع مکالمه انگليسي ايجاد کرد به آموزش روشهاي تند خواني و تقويت حافظه ميپرداخت و در واقع اولين موسسه تند خواني کشور است که بازده متدها و روشهايش براي همگان اثبات شده است . آقاي نصرت در ادامه ارئه موفقيت آميز نوارهاي آموزش زبان ( که ما آن را به سي دي تبديل کرديم ) نوارهاي معجزه کننده تقويت حافظه را به بازار عرضه کرد که خود من به عنوان يک استفاده کننده اين محصول مدعي هستم که واقعا اين ديگه آخرشه . اما چرا ؟ انگليسي


1- با متد نوين به کار گرفته در اين نوارها ( که باز ما آن را به سي دي cd تبديل کرديم) فقط بصورت صوتي قدرت حافظه خود را به ده برابر ( دقيقاً ده برابر) افزايش دهيد. ديگر گرفتار تمرين بر روي کاغذ و يا مطالعه براي تقويت حافظه و تند خواني نخواهيد بود و فقط گوش کنيد.

( 100% صوتي دقيقاً مثل سي دي هاي مکالمه زبان)

2- کارشناساني که بر روي مغز انسان کار کرده‌اند معتقدند ضريب هوش با بالارفتن ميزان حافظه افزايش مي‌يابد. همچنين بررسيها نشان داده يک انسان ميتواند از 5 تا 6 درصد قدرت حافظه‌اش استفاده کند. اين ميزان در تيز هوشان حداکثر 9 درصد است. اين سي دي در فقط سه هفته به شما مي‌آموزد چگونه بصورت عملي اين مقدار را به 50 درصد افزايش دهيد.

3- براي هميشه قلم و کاغذ را فراموش کنيد. يک کتاب پر از فرمول را روبرويتان قرار دهيد. مغز شما به طور خودکار همه فرمولها را حفظ ميکند و تا آخر عمر در حافظه شما باقي خواهد ماند. فراموشي را براي هميشه فراموش کنيد. (اينها بخشهايي از صحبتهاي آقاي نصرت است) او همچنين يک مثال عملي ميزند که شما در هفته سوم استفاده از اين نوارها توانايي انجام آن را خوايد داشت او مي‌گويد: به درون يک سالن برويد که 100 نفر مهمان در آن سالن است. شما هيچکدام را نمي‌شناسيد. از مهمان‌ها بخواهيد يکي يکي خود را به شما معرفي کنند. آنها هرکدام نام، فاميل و تلفن خود را فقط يک بار به شما خواهند گفت. شما بعد از اين مهماني در هر لحظه از عمر هرکدام از ايشان را ببينيد نام، فاميل و تلفن او را به ياد خواهيد آورد. شما همچنين ميتوانيد اسامي همه مهمانها با کليه مشخصاتشان را به ترتيب معرفي کردن در هر زمان از عمرتان به خاطر بياوريد و بازگو کنيد. اين کارها واقعاً پس از سه هفته گوش کردن به اين نوارها عملي است. فقط گوش کردن به دو جلسه اول اين آموزش تقويت حافظه شما را شگفت زده خواهد کرد. اين روش هم ميزان يادگيري و هم سرعت يادگيري شما را به طور شگفت انگيزي افزايش ميدهد چون نه شخص شما بلکه مغز شما ياد ميگيرد که چگونه همه چيز را بخاطر بسپارد. به همان سادگي که نفس مي‌کشيد.

قيمت: 7600 تومان      تعداد:1 DVD

هديه:: آموزش کامل تقويت حافظه!

 

خريد پستي

خريد پستي



4- شعار هميشگي استاد نصرت اين است: « اصلاً استعداد شما مهم نيست» به من کساني را تحويل دهيد که خيال ميکنيد از همه خنگ ترند کساني که به خودشان برچسب کم هوشي زده‌اند. کساني که فکر ميکنيد چيز ياد نميگيرند. ببينيد من از اينها چه خواهم ساخت و چه چيزي تحويل ميدهم.

نکته مهم : کيفيت کليه فايل هاي صوتي اين مجموعه در حد سي دي صوتي 128kbps ميباشد

 

قيمت: 7600 تومان      تعداد:1 DVD

هديه:: آموزش کامل تقويت حافظه!

 

خريد پستي

خريد پستي

 

نسخه جديد قدرتمندترين نرم افزار آموزش زبان انگليسي در دنيا !

 Tell Me More Premium Performance v9.0


10 سطح آموزشي بصورت كامل از مبتدي تا حرفه اي

10Levels from Complete Beginner to Expert

مخصوص به اعضاي گروه روزنه!

 

 خريد اينترنتي  خريد اينترنتي




آخرين و جديدترين نسخه اين بسته آموزشي



کسب مدال طلاي برترين نرم افزار آموزش زبان دنيا





قيمت اصلي اين بسته بيش از 269 دلار مي باشد
 


توجه !   توجه !

 محصول مشابهي که شايد قبلا مشاهده کرده بوديد ورژن 8 اين نرم افزار بوده است
 كه در قالب
3 CD و بقيمت 9000 تومان ارائه گرديده بود.

ولي اين محصول ، آخرين و جديدترين ورژن آن (
ورژن 9) مي باشد
 كه در قالب
3 DVD است و بقيمت همان 9000 تومان از البرز رايانه ارائه ميگردد !!!
 


 نرم افزاري فوق حرفه اي و قدرتمند در زمينه آموزش زبان انگليسي و نسخه جديد نرم افزار بسيار محبوب Tell Me More Premium 9.0 براي آموزش سطوح مختلف زبان است که از سوي شرکت Auralog براي آموزش الکترونيک و آسان زبان انگليسي براي تمامي کاربران عرضه شده است و از سوي اکثر منتقدان نرم افزار دنيا لقب "برترين نرم افزار آموزش زبان انگليسي دنيا " را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جايگيري در رتبه اول و کسب مدال طلاي برترين نرم افزار آموزش زبان دنيا براي چندمين سال پياپي در وبسايت نقد نرم افزاري دنيا TopTenReviews است

منتقدان سايت TopTenReviews اين نرم افزار را "بهترين گزينه نرم افزاري در دسترس براي آموزش زبان انگليسي معرفي کرده اند و آن را به وضوح در صدر نرم افزارهاي همرده در زمينه آموزش زبان قرار داده اند". به علاوه استفاده اين نرم افزار در بسياري از مراکز مطرح و علمي دنيا موجب اطمينان اکثر خريداران از منحصر به فرد بودن و خريد آن شده است .


جهت مشاهده نقد سايت TopTenReviews در مورد اين نرم افزار
و جدول مقايسه ي برترين محصولات آموزش زبان دنيا در سال 2009
اينجا را كليك كنيد

پديده نوين سال 2009 در جهت آموزش زبان انگليسي !!!

اين نرم افزار حرفه اي شامل 2000 ساعت آموزش زبان انگليسي در 10 سطح مختلف از مقدماتي تا پيشرفته است
که با خود 10.000 تمرين مختلف براي يادگيري مهارت هاي مختلف زبان انگليسي را داراست

(هم انگليسي امريکايي American English و هم انگليسي بريتانيايي British English)

نرم افزاري فوق حرفه اي و قدرتمند در زمينه آموزش زبان انگليسي


 

 خريد اينترنتي  خريد اينترنتي



قيمت : 9000 تومان      تعداد: 3 DVD



 
افتخارات و جوايز متعدد کسب شده توسط Tell Me More از سوي منتقدان مطرح نرم افزاري دنيا


امروزه زبان انگليسي به يك پل ارتباطي گفتاري ميان مردم دنيا با يكديگر و به عبارتي زبان بين المللي و اول جهان مبدل گشته است و تمامي افراد براي پيشرفت در هر زمينه اي مستلزم تسلط بر اين زبان زنده و پوياي دنيا هستند .
تمامي افراد در كشور عزيزمان براي يادگيري اين زبان در اولين گام پاي به موسسات و مراكز آموزشي مي گذارند تا با شبيه سازي محيطي انگليسي زبان از چندين و چند دانش آموزش يكديگر را در چنين محيطي قرار داده و بر اثر تكرار و تمرين در طول زمان مهارت سخن گفتن را به تدريج فرا گيرند . اين پديده كه در حدود يك يا چند سال و با صرف هزينه و زمان بسيار زيادي به طول مي انجامد كه در قياس با راههاي نوين امروزي ديگر امري مقرون به صرفه در دنياي بسيار پرمشعله امروزي از ديدگاه بسياري افراد به نظر نمي رسد.
 

بيش از 2000 ساعت آموزش زبان انگليسي و 10.000 تمرين مختلف



(هم انگليسي امريکايي American English و هم انگليسي بريتانيايي British English)

لازم بذكر است نسخه قبلي اين نرم افزار (ورژن 8) شامل 800 ساعت آموزش و 5000 تمرين بود
كه در ورژن 9 (جديد) به 2000 ساعت آموزش بشكل ماهرانه تر و 10.000 تمرين افزايش يافته !


كمك گرفتن از پيشرفت هاي علم نرم افزار و بهره گيري از قابليت هاي رايانه يكي از مدرن ترين شيوه هاييست كه براي آموزش زبان مخصوصا زبان انگليسي در بسياري از كشورهاي پيشرفته دنيا مورد استفاده قرار مي گيرد .

اين نرم افزار فوق العاده با هوش مصنوعي بالايش، درست همانند يك معلم خانگي فوق هوشمند و خستگي ناپذير، تمامي اركان مورد نياز براي آموزش زبان انگليسي و تمامي مهارت هاي لازم يادگيري هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنيدار، گفتار، دايره لغات و گرامر و حتي فرهنگ مورد نياز يادگيري كشورهاي سخن گوينده آن زبان را به تمرين و تكرار وا مي دارد و داراي سطوح مختلفي از مبتدي تا پيشرفته مي باشد كه براي تمامي افراد در پكيج هاي مختلفي از سوي كمپاني سازنده عرضه شده است .
 

با معلم خانگي خستگي ناپذير و فوق هوشمند خود

زبان انگليسي را به بهترين نحو بصورت كامل مي آموزيد !
 

 

 خريد اينترنتي  خريد اينترنتي


قيمت : 9000 تومان      تعداد: 3 DVD

 


چرا Tell Me More Premium 9.0 را برترين نرم افزار آموزش زبان دنيا مي ناميم ؟

- Tell Me More Performance جامع ترين نرم افزار آموزش زبان انگليسي در بازارهاي جهانيست !

- بيش از 2000 ساعت آموزش زبان انگليسي در 10 سطح و Level مختلف از مقدماتي تا پيشرفته و حرفه اي براي اولين بار در دنياي آموزش الکترونيک انگليسي !

- بيش از ده هزارتمرين براي يادگيري زبان انگليسي !
که تمامي مهارت هاي يادگيري زبان از قبيل Listening يا مهارت گوش دادن، Speaking يا مهارت صحبت کردن، Reading يا مهارت خواندن و Writing يا مهارت نوشتن را در کنار تمرينات متنوع گرامري Grammer ، لغات Vocabulary و حتي تمرينات مرتبط با آشنايي با فرهنگ انگليسي Culture داراست ! تمامي تمرين ها در محيطي کاملا Interactive و پويا و به صورت چندرسانه اي همراه با نرم افزارهاي مختلف دروني ديالوگ و تشخيص صدا همراه است !

- بهره گيري از قدرتمندترين نرم افزار تشخيص صدا در دنياي نرم افزارهاي آموزشي
Tell Me More Performance 9.0 از آخرين فن آوري نرم افزاري تشخيص صدا بهره مي برد که تاثير گذار ترين راه براي بهبود تلفظ يک شخص زبان آموز است !
شما به زيبايي هنگام تلفظ به اشتباهات خود پي ميبريد و نرم افزار به صورت کاملا هوشمند با هوش مصنوعي بالاي خود ايراد هاي شما را به شما در محيطي انيميشن و با گراف هاي نموداري مختلف مي گويد تا شما آنها را رفع نماييد!

- بيش از 10 ساعت ويديو آموزشي
بهره گيري از ويديو هاي آموزشي چند رسانه اي که علاوه بر آشنايي با فرهنگ زبان، شما خود را در نقش شخصيت هاي ويديو نيز قرار مي دهيد !

- سيستم انتخابي تمريني يا Free-to-Roam كه انتخاب دسته تمرين هاي مورد نياز روز شما را به شما مي دهد .

- سيستم هوشمند Guided Mode كه به شما مسير هاي يادگيري و تمرين را بر طبق فعاليت هاي شما و ميزان استعدادتان پيشنهاد مي كند .

-  سيستم فوق هوشمند Dynamic Mode كه همانند يك معلم خانگي مرحله به مرحله پيشرفت شما را ارزيابي كرده و تمارين مورد نياز بعديتان را پيش رويتان قرار مي دهد .

- بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي آموزش زبان در دنيا در زمينه گفتار يا Speaking

- سيستم تشخيص صداي بسيار پيشرفته كه صداي شما را به خوبي آناليز و شناسايي مي كند و ايراد تلفظي شما را رفع مي كند .
بهره گيري از فن آوري نوين S.E.T.S. يا Spoken Error Tracking System كه به يافتن ايرادهاي تلفظي و نمايش دقيقي ايراد هاي شما مي پردازد كه با تمرين بلافاصله مانع تكرار آن در شخص و موجب تصحيح اين ايراد براي هميشه مي شود.

- بهره گيري از انيميشن هاي سه بعدي و شبيه سازي هاي صورت و حركات لب كه به يادگيري تلفظ صحيح كلمات بسيار كمك مي كند .

- دارا بودن ويديو ها و ديالوگ هاي متعدد روز مره در جريان آموزش
- و ...


 

 خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

 

قيمت اصلي اين بسته بيش از 269 دلار مي باشد
 


توجه !   توجه !

 محصول مشابهي که شايد قبلا مشاهده کرده بوديد ورژن 8 اين نرم افزار بوده است
 كه در قالب
3 CD و بقيمت 9000 تومان ارائه گرديده بود.

ولي اين محصول ، آخرين و جديدترين ورژن آن (
ورژن 9) مي باشد
 كه در قالب
3 DVD است و بقيمت همان 9000 تومان از البرز رايانه ارائه ميگردد !!!
 




بدون صرف هزينه هاي اضافي
بسيار آسان و 100 % كاربردي
ارائه شيوه هاي مختلف مراحل يادگيري زبان از پايين ترين سطح تا بالاترين سطح در حد حرفه اي

نسخه جديد قدرتمندترين و برترين نرم افزار آموزش زبان انگليسي در دنيا !
 ~~>  Tell Me More Premium 9.0  <~~

پديده نوين سال 2009 در جهت آموزش زبان انگليسي !!!



 

 خريد اينترنتي  خريد اينترنتي



قيمت : 9000 تومان      تعداد: 3 DVD

 

مهم : جهت انتقاد , تشکر و مشکلات خود با روابط عمومي 24 ساعته شرکت

 09354926314     تماس حاصل فرماييد.  با تشکر

 

 

www.5000Toman.Com

www.ForooshGaheInterneti.Com

 



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive