به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, August 4, 2009

.::ROZANEH::. Ba Ajdademaan Didar Konim !!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5000 YEARS of MAGNIFICENT WONDERS

5000 سال شکوه و عظمت حيرت انگيز
اين مجموعه بي نظير تاريخي محصول سال 2009 موسسه QUESTAR ،سفري علميست به ماوراي زمان که به تجسس در رمز و رموز بيش از 65 ميراث عظيم بجا مانده تاريخ 5000 ساله باستان در خلال بيش از 11 ساعت برنامه ويدئويي مستند مي پردازد.در اين مجموعه از بازسازي صحنه ها هم بصورت واقعي هم بصورت ديجيتال براي خلق تصاوير استفاده شده است.
 
تعداد دي وي دي 6 عدد قيمت 10000تومان

اين محصول در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد

 
6 عنوان جداگانه در اين مجموعه مستند وجود دارد که عناوين و مشخصات هريک از آنها بشرح ذيل است:
1- مصر باستان
در اين مجموعه مستند با استفاده از فيلمبرداري سرصحنه و مدلسازي کامپيوتري فعاليتهاي کارگران و معماران در حال ساختن بزرگترين بناهاي تاريخي ساخته دست بشر مثل ابوالهول،اهرام ثلاثه،معبد هاتشپسوت،مقبره رامسس کبير،دره خدايان و ... به تصوير کشيده شده است.
 
 
 
 

2- رم باستان
چگونگي مهندسي و ساخت ساختمانها و ابنيه مشهور رم باستان مثل سيرکوس ماکسيموس،تالار تريجان،پانتئون و کولوزيوم در اين مستند نمايش داده شده است.
 
 
 
 

3- يونان باستان
بررسي خواستگاه تمدن غربي بهمراه ريخت شناسي معماري ساخته هاي مشهور يونانيان باستان مثل کاخ کنوسوس،مجسمه هليوس و پارتنون و ... از طراحي،ابتکار گرفته تا اجرا و پياده سازي در اين مجموعه گردآوري گرديده است.
 
 

4- رازهاي سرزمين مقدس
کشف هر رمز از سرزمين مقدس،صدها راز ديگر در بين صخره ها و غارهاي اين مکان را فرا روي محققين قرار مي دهد.اين برنامه به معرفي اماکن الهام بخش و متبرک اين سرزمين همچون کليساي ناتي بيتي،کوه سينا،ويلينگ وال،معبد هرود و ... مي پردازد.
 
 

5- شگفتيهاي جهان در طول زمان
تاريخچه و رموز بناهاي بي نظير و شگفت انگيز قديمي جهان مثل تاج محل،شهر ممنوعه،مانت راشمور،آنگکور وات و ...در اين مستند نمايش داده مي شود.
 
 
 

6- عجايب هفتگانه دنياي باستان
رمزگشايي شگفتيهاي جهان باستان چون هرم گيزا،باغهاي معلق بابل و ساير ساخته هاي قديمي و بي بديل بشر مثل پارتنون،پترا،بيت المقدس،تاج محل،کولوزيوم،ديوار بزرگ چين،ارتش رسي و ... در اين مجموعه گردآوري شده است.
 
 

هم اکنون کل اين مجموعه نفيس مستند بصورت يکجا براي استفاده شما عزيزان آماده گرديده است.شما مي توانيد با خريد اين پکيج،يک محصول منحصر بفرد از فروشگاه اينترنتي حجره هديه بگيريد.

تعداد دي وي دي 6 عدد قيمت 10000تومان

اين محصول در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد


هديه ما به شما
World's Best Beaches
بهترين سواحل دنيا !
در اين مستند بهترين و زيباترين سواحل دنيا از لحاظ زيبايي،آب و هوا،مناسب بودن براي شنا و تفريح و ورزشهاي آبي انتخاب،مقايسه و نمايش داده شده است.
 
تعداد دي وي دي 1 عدد قيمت 4000تومان
 
شما عزيزان مي توانيد پس از ثبت سفارش اينترنتي کالا آن را در تهران از طريق پيک بادپا و در شهرستانها از طريق پست پيشتاز دريافت نموده و هزينه آن را پس از تحويل مرسوله به مامور حمل آن بپردازيد.
درصورت بروز هرگونه سوال و ابهام و يا چنانچه به هر دليل موفق به ثبت سفارش نشديد لطفاً با شماره تلفن 44041346 021 تماس حاصل فرمائيد.
 
 
 
 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive