به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, August 23, 2009

.::ROZANEH::. Jangal Ra Be Khane BiavariD ! - Wo0ow !




ISELL.IR


برترین و جدیدترین مستند های روز دنیا فقط در فروشگاه آی سل

ارسال از طریق پیک موتوری در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز،  تبریز، اراک، کرمانشاه، اهواز، قزوین و قم ( 1 تا 4 روز ) و ارسال پستی محصول در تمام نقاط ایران ( 3 تا 8 روز)

اول محصول را دریافت نمایید و سپس وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

بسته بندی شیک و مقاوم - گارانتی و خدمات پس از فروش

( نمونه قاب دی وی دی شماره 1 - نمونه قاب دی وی دی شماره 2 )

پشتیبانی و مشاوره خرید : 09359600566 - ISELLSHOP@yahoo.com

آیا علاقمند به دیدن فیلم های مستند در کنار خانواده هستید ؟ آیا تا بحال مستند های شبکه BBC را تماشا کرده اید ؟

در بین محصولات فروشگاه ISELL و نظر سنجی های انجام شده بیشترین فروش و تفاضا برای فیلم های مستند میباشد . سری اول مسند BBC که به BBC PLan Earth شناخته شد به صورت فوق العاه ای مورد استقبال قرار گرفت . به همین منظور تصمیم گرفتیم بزگترین بانک فیلم مستند ها را در ایران به صورت آنلاین ایجاد کرده و جدید ترین مستند های مطرح و محبوب جهان را با کیفیت HD برای کاربران عزیز فراهم کنیم و امیدواریم با کمک شما دوستان این پایگاه آنلاین به روز تر و با کیفیت تر باشد .


مستند فصل ها و حیوانات در پارک ملی Yellowstone - مستند بی بی سی

این پارک گسترده ترین فضا از نظر دمایی می باشد با دارا بودن بیش از  10000 چشمه ی جوشنده در بهار,دودخان ها,گودال های آبی جوشنده و چشمه های معدنى که بیشتر از دیگر جاهای دنیا است همش دور هم جمع شده اند, اینجا عجیب ترین جای دنیا هست اول اینکه تمام خارق العاد ه های جهان را یک جا جمع کرده و دم اینکه  هنوز در دنیا تک هست و با طبیعت سالم به زندگی ادامه میدهد.همینطور سازه ها و مجسمه های فوق العاده یی که اقوام ساکن در آنجا درست کرده اند جاذبه ای است که میلیون های نفر را سالانه برای بازدید به آنجا می کشند. بزرگترین راز این پارک این است که حیوانات در زمستان برفی وقتی میخوابند زیر آن ها یک از بزگترین آتش فشان های دنیا قرارا دارد که البته فعال نیست .

 
http://uploader.ir/isell/bbccol/yelstone/1.jpg

مستند 3 بخشی BBC که در مورد تغییرات فصول در جهان می باشد با بالاترین کیفیت فیلم برداری ضبط شده است و باعث ساخت  ژانر مستند فوق العاده ای شده است

http://uploader.ir/isell/bbccol/yelstone/2.jpg
 

زمستان

Yellowstone کاملا منجمد شده است - کامل قفل شده بین یخ ها . از اونجایی که ما دنبال کردیم مشاهده می شود که انجماد در اینجا بیش از یخبندان  6 ماه هست جوری که حتی برای زنده ماندن جانوران مشکل ایجاد می شود. گاومیشهای آمریکایی از فدرت بسیار خود استفاده می کنند تا بتوانند چاله های پرعمق بکنند که به علف برسند. روباه های قرمز هم گوش به زنگ می مانند برای شنیدن حرکت های تند موش از عمق 6 فیتی و منتظر میشوند تا از سوراخی خودشان رو نشان بدنو و بهشون حمله کنند,در حالی که هنوز شانسی برای پیدا کردن درزی از دریاچه های یخ زده برای شکار ماهی هم هست.زمانی که گوزن ها و گاومیش ها با شروع فصل زمستان ضعیف میشند گرگ ها لحظه به لحظه قوی تر میشوند

http://uploader.ir/isell/bbccol/yelstone/4.jpg

تابستان

وقتی که بهار کامل یخ های زمستان را آب می کند Yellowstone تازه خود را شکوفا می کند.حالا تمام گله های گوزن,آهو و گاومیش ها از تغذیه زمستانی خود برگشتند وبه یک منطقه ی سبز آمریکایی ثروتمند رسیدند. در چند هفته ی طولانی حالا یخ ها تبدیل به گل های زیبا شده اند و حیوانات در حال زاد و ولد هستند.تازه فصل شکار ماهی آمده و همه آماده ی ماهیگری می شوند! جنگل بزرگ پر از درخت و گیاه های جور وا جور با هزاران حشره و جانور . حیات وحش کامل خودش را اینجا نشون می دهد.تنها ماه سال که برف نمیبارد در قله ی های کوه ها آگوست هست. با این حال زندگی تابستانی رو کسی از دست نمیده و هنوز گرم است.
 

http://uploader.ir/isell/bbccol/yelstone/6.jpg
 

پاییز

درتابستان تمامی گیاه ها رشد کامل خود را کامل کردند و تقریبا در آگوست نسیم زندگی همه جا رسیده  است حداقل بیشتر از تمام سال.اما در زمستان هم فقط 2 ماه برای آمادگی  برای زنده بودن حیوانات هم است.
اولین غبار زمستان جوری مشخص می شود وقتی که گله ها از بالای کوه ها به پایین و تپه ها مهاجرت می کنن برای یافتن ذخیره غذایی.الیته گرگ ها هم منتظر آن ها هستند و از آن ها استقبال می کنند!

وقتی دمای پایین پاییز می رسد, سگ های آبی مشغول می شوند و شروع به درست کردن صد های آبی قبل از یخزدگی آن ها می کنند.در اواخر پاییز یواش یواش حیوانات شروع پیدا کردن مکانی برای محافظت از خود در مقابل زمستان می شوند.

http://uploader.ir/isell/bbccol/yelstone/7.jpg

این مجموعه فوق العاده نتیجه ی چندین ماه بی خوابی و فیلم برداری حرفه ای از مستند سازان بی بی سی می باشد که وقتی مارس 2009 شروع به پخش  مستند در قالب دی وی دی شد در مدت کمی فروش چشم گیر و فوق العاده  ای در تمام دنیا کرد البته با قیمتی چندین برابر اینجا.پیشنهاد می کنم این مستند فوق فوق العاده دیدنی را از دست ندهید.

خرید مجموعه مستند BBC Yellow Stone
قیمت
  : 8800 تومان
در قالب 3 DVD
قابل پخش در تمام دستگاه های DVD Player خانگی
با زیر نویس انگلیسی و کیفیت HD

 


http://uploader.ir/isell/bbccol/bbcolc2.jpg

BBC Video Collection

کلیکسونی از بهترین مستند های بی بی سی در یک پیکج استثنایی در 10 DVD با کیفیت بالا و زیرنویس انگلیسی که شامل موضوعات زیر می باشند که به اختصار هر کدام را توضیح می دهیم :

Life In The Freezer
اقیانوس منجمد جنوبی، وحشی ترین، سردترین و دورافتاده ترین قاره زمین است. نود در صد از یخ های موجود در زمین، سطح این منطقه را می پوشانند و یا آن را احاطه می کنند و حجم چهارده میلیون کیلو متر مکعبی آن زمستان هر سال با یخ زدن آب دریا دو برابر می شود. متوسط درجه حرارت هوا در قطب جنوب ۴۹- درجه ی سانتیگراد بوده و گاهی در نیمه ی زمستان تا ۷۰- درجه نیز می رسد. با این همه این میزبان نامهربان پذیرای گونه های غنی و متنوعی از حیات وحش است که بیشتر آن تنها مختص این ناحیه بوده و منحصر به فرد می باشند.

The Life Of Birds
اولین بار پرندگان صد و پنجاه میلیون سال پیش در آسمان ها پر گشودند. هنگامی که دایناسورها منقرض شدند، برخی از پرندگان پرواز را رها کرده و به زمین آمدند ولی برخی دیگر همچنان به پرواز مشغولند. در این مجموعه ی بی نظیر شاهد زندگی دوست داشتنی ترین موجودات جهان خواهید بود و نمای تازه ای از راه های شگفت انگیز زندگی آن ها را خواهید دید

The Life Of The Buddha
آموزه های بودا در کشورهای غربی هر روز پیروان بیشتری را به خود جذب می کنند، کتاب های نوشته شده توسط مقام روحانی دالایی لاما از پرفروش ترین کتاب های جهان به شمار می روند و حضور شخص دالایی لاما در ایالات متحده توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند. ساخت فیلم های پرفروشی مانند "بودای کوچک" و "هفت سال در تبت" نیز کنجکاوی مردم امریکا را چند برابر کرده است. مجموعه ی "زندگی بودا" داستان شگفت انگیز شاهزاده سیدارتا و دگرگونی روحانی وی به بودا – آموزگار بی نظیری که جهان را تغییر داد – را روایت می کند.

The Secret Life Of The Mona Lisa
مونا لیزا، معروف به لبخند ژکوند، تابلوی رنگ روغن اثر لئوناردو داوینچی، در طول دوران رنسانس ایتالیا نقاشی شده و امروزه در موزه ی لوور نگه داری می شود. این نقاشی، نیم تنه ای از یک زن بوده و حالت چهره ی وی اغلب اسرارآمیز تعبیر شده و هیچ اثری تا کنون به اندازه ی مونا لیزا مورد تقلید، بحث و بررسی قرار نگرفته. پس از تاج گذاری ناپلئون بناپارت، به دستور وی این نقاشی را به اتاق خواب او در کاخ ورسای انتقال دادند و پس از برکناری وی از قدرت، مونا لیزا مجددا به لوور بازگردانده شد و تا امروز از این موزه خارج نشده .

Space - Space Race
به ستاره ها بنگرید، میلیون ها نقطه ی نورانی می بینید، شما به جهان هستی خیره شده اید. ولی آنجا چه می گذرد؟ ما از کجا آمده ایم؟ ریشه های حیات بر کره ی زمین را بررسی کرده و به این نتیجه ی شگفت آور می رسیم که همه ی ما ممکن است بیگانگان فضایی باشیم!!!آیا ما تنهاییم؟ سفری در جهان هستی در جست و جوی حیات، به دنبال زندگی در سیاره هایی در ورای ستارگان دوردست و پاسخی به این سوال که آیا ما در این جهان تنهاییم؟...

Noahs Ark - The Real Story
خداوند به نوح – تنها مرد پاک باقی مانده بر زمین پر از فساد و خشونت – دستور می دهد که خود را برای سیلی عظیم آماده کند. نوح دهمین و آخرین پیامبر دوران پیش از طوفان نوح است که داستانش در بخش های پنجم تا نهم کتاب مقدس یهودیان- تورات – آمده است. وی پیشوایی بود که بشریت را سوار بر کشتی چوبی خود نجات داد. داستان نوح موضوع کشمکش های فراوانی در آیین های ابراهیمی بوده و تاثیر شگرفی بر فرهنگ غرب داشته است.

Great Wildlife Moments
ترکیبی از استعداد، صبر، شکار لحظه ها و البته شانس خوب، به برخی از بهترین عکاسان و تصویربرداران حیات وحش دنیا فرصت داده تا بی همتا ترین و شگفت انگیزترین لحظات ممکن را با دوربین های خود ثبت کنند. هنگامی که کروکودیل ها در رودخانه برای شکار گورخرها کمین می کنند و به هنگام خورده شدن یک غزال توسط یک مار پیتون هیجان را احساس کنید.

Art Collection - Monet
کلود مونه (۱۴ نوامبر ۱۸۴۰ - ۵ دسامبر ۱۹۲۶) بنیانگذار نقاشی دریافتگری (امپرسیونیسم) فرانسوی بود.[۱] اصطلاح امپرسیونیسم از یک از نقاشی های او با عنوان امپرسیون طلوع گرفته شده است.نیلوفرهای آبی اثر کلودمونه ۱۹۱۶ در پاریس متولد شد و در ژیورنی زندگی اش پایان گرفت. در آکادمی سویس و مدرسهٔ هنرهای زیبای پاریس تحصیل کرد. با پیسارو ، رنوار ، سیسلی آشنا شد؛ با مانه و کوربه دیدار کرد. در سال ۱۸۷۴ (میلادی) نخستین نمایشگاه امپرسیونیستها بر پا شد؛ مونه تا سال ۱۸۸۲ در این نمایشگاه و نمایشگاه‌های بعدی شرکت جست. مجموعهٔ تابلوهای نیلوفرهای آبی را در سال ۱۸۹۹ آغاز کرد . از ۱۹۱۴ به بعد در دوره‌ای طولانی به کشیدن چنین تابلوهایی پرداخت. در ۱۹۲۱ مجموعه‌ای از کارهایش مورد قبول دولت واقع گردید و نارنجستان[۲] پاریس برای نگهداری آنها بازسازی شد. مونه مهم ترین نمایندهٔ دریافتگری به شمار می‌رود. آثار زیادی از وی به جای مانده و در بسیاری از نگارخانههای مهم دنیا از آنها نگهداری می‌شود. مونه در ۲۰ سال پایانی عمرش از بیماری آب مروارید رنج می‌برد که به نوبه خود باعث شد تا کارهای وی به دو دوره قبل و بعد از بیماری تقسیم شود.

Art Collection - Rodin
آگوست رودن (۱۲ نوامبر ۱۸۴۰ - ۱۷ نوامبر ۱۹۱۷) با نام اصلی François-Auguste-René Rodin هنرمند فرانسوی بود. شهرت وی بیشتر مرهون مجسمه‌های اوست. از تندیس‌های معروف ساخته او می‌شود به اندیشه‌گر اشاره کرد.وی فرزند دوم Jean-Baptiste Rodin و Marie Cheffer بود. او علاقه‌ی زیادی به نقاشی داشت بنابراین وارد École Impériale de Dessin که یک مدرسه دولتی هنر و طراحی بود، شد. گرچه وی در ۱۷ سالگی برنده دو جایزه نقاشی و طراحی شده بود، موفق به پذیرش در École des Beaux-Arts نشده و ۳ بار در آزمون ورودی مردود شد.

خرید مجموعه مستند BBC Video Collection
قیمت
  : 15800 تومان
در قالب 10 DVD
قابل پخش در تمام دستگاه های DVD Player خانگی
با زیر نویس انگلیسی و کیفیت DVD

 


http://uploader.ir/isell/bbccol/blueplanet.jpg

سیاره ی آبی نام یکی از بهترین سری های مستند حیات وحش BBC درباره زندگی موجودات دریایی است. هشت قسمت 50 دقیقه ای با افکت های تصویری و عکس برداری فوق العاده که تاکنون فیلمی از آنها تولید نشده بوده است.
تولید این سری مستند 5 سال بطول انجامید و در 200 نقطه ی دریایی مختلف فیلم برداری شده است.
این مجموعه شامل 8 قسمت به شرح زیر است:
The Blue Planet
سياره آبي
The Deep
عميق
Open Ocean
اقيانوس باز
Frozen Seas
درياهاي يخ زده
Seasonal Seas
درياهاي فصلي
Coral Seas
درياهاي مرجاني
Tidal Seas
كشند يا جزر و مد درياها
Coasts
سواحل

خرید مجموعه مستند BBC The Blue Planet
قیمت
  : 8800 تومان
در قالب 3 DVD
قابل پخش در تمام دستگاه های DVD Player خانگی
با زیر نویس انگلیسی و کیفیت DVD

 


http://uploader.ir/isell/bbccol/massnature.jpg

طبیعت عظیم

6 قسمت جدید.تجسم کنید شما در میان هرج و مرج هستید,شما می توانید در قلب تحرکات اکشن باشید,در میان حیواناتی که شاید تا چند ساعت دیگر بمیرند,بنابراین بقیه زنده می مانند.این 6 قسمت شاهکار تمام راز های پشت اتفاقات زندگی وحشیانه را افشا می کند.

از فرار ماهی ها سارادین تا مهاجرت گوزن های یالدار نیرومند - قوانین جمعیت . در قسمت های دیگر شما میلیون های فلامینگو آفریقایی را می بینید که توسط میمون ها (بابون ها) شکار می شوند,دسته ی  بی پایانی از خفاش های تگزاس را میبینید که مار ها و هاواک ها(نوعی از موشی) ها را دعوت به مبارزه می کنند و میلیون ها گوزن یالدار را که در رودخانه ی مارا در تانزانیا با کروکدیل مواجه می شوند.

قسمت اول - عمق
بزرگترین تپه های آبی زیر دریا در دنیا - میلیارد ها سارادین کوچک - در برخورد با هزاران دلفین , کوسه , خوک آبی و مرغ ماهی خوار. آیا ماهی زنده از این جریان بیرون میاد؟ آیا کوسه ها در مقابل دلفین ها برمیخیزن؟ آیا حیوانات دیگه ای شانس خودشون رو برای شرکت در این مراسم امتحان می کنند - و وقتی این جریان وحشتناک به اتفاق می افتد آیا در آن شلوغی جایی برای قایم سدن هست؟

قسمت دوم - تله
یک میلیون فلامینگو - بزگترین دسته ی جهان,بزودی روبرو خواهند شد با بابون ها و عقاب های ماهی گیر در دریاچه ی بوگوریا در آفریقا. این تنها مکانی است که غارترگان فلامینگو ها را می کشند - پس چرا فلامینگو ها اینجا می آیند؟ آیا امکان داره قدرت این دسته در مقابله با تهدید بالا برود و بر آن ها غلبه کنند؟ اینجور به نظر میرسه حتی ساکنین شخصی دریاچه جزو شانس های زنده موندن محسوب نمیشوند - طبیعت بزرگ بی پرده راز موفقیت فلامینگو ها را نشان خواهد داد

قسمت سوم - گذر کردن
این قسمت در مورد گوزن های یال داری است که از کنار رودخانه ی مارا بدنبال علف زار های سرسبز هستند در هنگامی که قاتلین هم چشم انتظار آن ها هستند

قسمت 4 - آبشار
مبارزه ی 300 میلیون ماهی غرل آلا در هنگام مهجرت به آلاسکا برای تخم ریزی است جایی که آن ها بدنیا آمده اند , با وجود تمام ریسکی که در مقابل پناه از خرس های خاکستری و عقاب ها باید بگیرند.

قسمت پنجم - لبه
وقتی که هزاران پنگون جوان اقامتگاه خود را ترک می کنند برای زندگی بزرگسالی خود در دریا, آنها با یک ماجراجویی وحشتناک مقابله اند. یک دسته ی بزرگی از خوک های آبی وحشی غارتگر منتظر آن ها برای پریدن به داخل آب هستند.اما کدوم پنگوئن جوانی می تواند از بین آن ها زنده بیرون بیاید؟  تقدیر آن ها چه خواهد شد آیا می توانند با شانس از بین آن ها بروند یا اینکه قربانی بعدی آن ها هستند.

قسمت ششم- مهاجرت دسته جمعی
40 میلیون خفاش از غار تگزان به بیرون می آیند و برای مقابله با مار ها و موش های وحشی(هاوک) آماده می شوند. نصف خفاش ها بچه هایی در شکمشان دارند,خوب پس چه جوری آن ها زنده می مانند؟

این بزرگترین گروه خفاش در جهان است,اما قدرت آن ها در تعداد شان برای دفاع فقط نیست. تجسس در طبیعت بزرگ چگونه و کجا و کی در هنگام پرواز گروه می تواند بین آن ها فاصله بندازند - مرگ یا زندگی؟

خرید مجموعه مستند BBC Massive Nature
قیمت
  : 8800 تومان
در قالب 3 DVD
قابل پخش در تمام دستگاه های DVD Player خانگی
با زیر نویس انگلیسی و کیفیت DVD

 


http://uploader.ir/isell/bbccol/bbcwn.jpg

یک جستجوی مهیج در عجیب ترین رفتار های دنیای طبیعت.ازهزار پای چرخ و فلکی تا راسو های آکروبات کار, طبیعت شگقتی های خود را افشا می کند, منظره های دیدنی, و چیز های غیر قابل باوری که به حقیقت تبدیل می شوند.

در 6 قسمت فوق العاده,بسیاری از رفتارهای غیر قابل باور حیوانات کشف می شود, تفسیر می شود و فیلم برداری با جزئیات دقیق صورت میگیرد. استفاده از نمایش ها یگانه که شامل عناصر نمایش جدید و جلوه های ویژه برای توضیحات همه ی موضوعات جالب میشود. طبیعت خارق العاده که  به عمق زندگی روزانه ی تمامی موجودات می رود جوری که چیز های غیر قابل باور در این دنیا براتون عادی خواهد شد!

این مجموعه,مجموعه ای از رفتارهای عجیب حیوانات است.در بخش اکشن آن لاستیکی از کامیون در جنگل می افتد دوربین ما منتظر واکنش حیوانات است , وقتی که مشاهده می شود هیچ اثری از چرخ نیست!در واقع مارمولک ها تبدیل به چرخ های متحرک شده اند! حیوانات حتی در برخورد با مواد مخدر هم اثرات عجیبی از خود نشان می دهند جوری که بعضی اوقات ما فکر میکنیم آن ها واقعا الکلی هستند!در برخورد با قایق ها دنیای زیر آب و ...

این مجموعه ی کامل قسمت های زیر را شامل می شوند:

- حرکت های حيرت آور
- تولید مثل عجیب و غریب
- تغذیه کردن فوق العاده
- دفاع های غیر مستقیم
- شریک های متحیر
- دارو های عجیب و غریب

خرید مجموعه مستند BBC Weird Nature
قیمت
  : 8800 تومان
در قالب 3 DVD
قابل پخش در تمام دستگاه های DVD Player خانگی
با زیر نویس انگلیسی و کیفیت DVD

 


http://uploader.ir/isell/bbc/planetearth-mid-image.jpg

BBC Planet Earth
برترین فیلم مستند طبیعی و حیات وحش، برنده ی بیش از 10 جایزه بین المللی ، پرفروش ترین مستند شبکه Discovery و ... مجموعه ای 11 قسمتی که توسط BBC در مدت 5 سال ، در 62 کشور جهان و با بودجه ای 25 میلیون دلاری تهیه شده . شامل تصاویری نفس گیر و باورنکردنی از حیات وحش، فیلمبرداری از بعضی نقاط سیاره زمین برای اولین بار و ...
بهمراه پشت صحنه ها ، موسیقی متن منتشر شده فیلم و سه قسمت اضافی با نام Planet Earth : The Future . مطابق با کاملترین بسته ارائه شده از این مستند در جهان.

خرید مجموعه مستند BBC Planet Earth
قیمت
  : 9500 تومان
در قالب 6 DVD
قابل پخش در تمام دستگاه های DVD Player خانگی
با زیر نویس  کاملا فارسی و کیفیت HD
http://uploader.ir/isell/bbc/buy.gif

 

 


مزایای خرید از فروشگاه آی سل :
- کلیه محصولات فروشگاه آی سل دارای گارانتی تعویض (بدون سوال و جواب) و خدمات پس از فروش می باشد !
- بسته بندی شیک و مقاوم محصول خریداری شده شما در قاب های مخصوص دی وی دی 2 الی 12 تایی
که در بین فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه آی سل در بسته بندی خود منحصر به فرد بوده و باعث می شود سالیان سال دی وی دی های شما سالم و بدون خش بماند. ( نمونه قاب دی وی دی شماره 1 - نمونه قاب دی وی دی شماره 2 )
- پشتیبانی و مشاوره خرید :  09359600566

راهنمای خرید پستی
- کلیه سفارشات بر حسب اولویت ثبت در سایت ارسال خواهند شد
( سفارشات پستی بین 4 تا 7 روز کاری). به منظور دریافت سریع تر سفارش خود نشانی پستی خود را دقیق و همراه با کدپستی ده رقمی در فرم سفارش ثبت کنید، همچنین با افرادی که در محل هستند هماهنگی کنید تا در صورت عدم حضور شما، آنها بسته را از مامور پست تحویل گرفته و وجه آن را پرداخت نمایند.
- از ارسال سفارش به مراکز دانشگاهی، خوابگاه های دانشجویی و پادگان های نظامی معذور هستیم، ترجیحاً نشانی منزل، شرکت و یا مغازه در فرم سفارش ثبت شود.
 


 



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive