به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, February 4, 2010

.::ROZANEH::. Khatar Az Bikhe Gooshetan Gozasht ?!!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
NATIONAL GEOGRAPHIC
WORLD'S DEADLIEST ANIMALS
مرگبارترين حيوانات دنيا
جهان ما زيستگاه گونه هاي جانوراني متنوعي است که براي بقا با يکديگر در مبارزه و رقابت تنگاتنگي هستند.توانايي هاي بالقوه و باورنکردني شکار و دفاع در برخي،آنها را تبديل به مرگبارترين حيوانات جهان نموده.اين مجموعه 6 قسمتي به بررسي و معرفي مرگبارترين جانوران دنيا در نقاط مختلف کره زمين مي پردازد.فيلمبرداري و عکاسي بکار رفته در اين مجموعه بسيار تکنيکال بوده بطوري که آن را به مستندي پرحادثه و نفس گير تبديل نموده که در آن به بهترين نحو زندگي اين موجودات خطرناک و کمياب به تصوير کشيده شده است.
تعداد دي وي دي 6 عدد قيمت 11500 تومان
کليه ديسکها داراي چاپ اصلي محصول بوده و در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد.
 

BBC WILD PACIFIC
اقيانوسي از جزاير وحشي
 
اين مجموعه بصورت اختصاصي به نمايش شکوه و عظمت بزرگترين اقيانوس کره زمين و جزاير دور افتاده و حيات وحش بي بديل و فرهنگ جالب انساني بوميان آن مي پردازد.99درصد مساحت اقيانوس آرام را آب و يک درصد آن را خشکي تشکيل ميدهد و وسعت آن به قدري است که تمام خشکي هاي زمين مي توانند در آن جاي گرفته و باز جاي اضافه براي يک قاره آفريقاي ديگر باقي خواهد ماند.فاصله بين جزاير گاه از صد تا هزاران مايل متغير مي باشد. انزواي جزاير موجب شده تا حيوانات و جانوران ساکن در آنها بسيار متفاوت از ساير مناطق رشد و نمو نموده و سازگار گردند.همچنين بررسي قبايل ناشناخته مقيم در جزاير و آداب و رسوم آنها و تقابل آنها با محيط اطراف از شگفتي هاي اين مجموعه ديدني مي باشد.
تعداد دي وي دي 5 عدد قيمت 9000 تومان
کليه ديسکها داراي چاپ اصلي محصول بوده و در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد.
 

BBC JOURNEY OF LIFE
سفر حيات
اين مجموعه سفريست به دريا،خشکي و هوا. زندگي و حيات در هريک از اين زيستگاه ها به گونه اي تغيير يافته و شرايط خاص خود را پيدا نموده است.در اين مستند با بررسي گونه هاي مختلف جانوري نحوه تکامل و گوناگوني حيات در کره زمين را شاهد خواهيد بود.قابليت هاي تهاجمي،تدافعي،توليد مثل و ... جانوران در کل کره زمين بررسي و نمايش داده مي شوند.
 
تعداد دي وي دي 6 عدد قيمت 11500 تومان
کليه ديسکها داراي چاپ اصلي محصول بوده و در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد.

هم اکنون کل اين مجموعه نفيس مستند بصورت يکجا براي استفاده شما عزيزان آماده گرديده است.شما مي توانيد با خريد اين پکيج ضمن بهره مندي از 25% تخفيف در خريد،يک مستند ديدني و شگفت انگيز از فروشگاه اينترنتي حجره هديه بگيريد.
 
تعداد دي وي دي 19=2+17 عدد قيمت 24000 تومان

هديه ما به شما خريداران محترم 
 
BBC GREAT WILDLIFE MOMENTS
ديدني ترين لحظات حيات وحش
اين مستند شامل گزيده زيباترين و ناب ترين لحظات حيات وحشي که تاکنون توسط BBC به ثبت رسيده مي باشد.لحظات طلايي و تکرارنشدني که در اين مستند وجود دارد را در هيچ  مستند حيات وحش ديگري نخواهيد يافت.لازم بذکر است که اين محصول درحال حاضر در ساير فروشگاه هاي اينترنتي بين 5 تا 7 هزار تومان به فروش مي رسد.
 
درصورت خريد پکيج بالا اين مستند ديدني به عنوان هديه ارسال خواهد شد
تعداد دي وي دي 2 عدد
 

کليه محصولات فوق از نسخه هاي اصل و با کيفيت تهيه گرديده و قابل پخش در کامپيوتر و همه دستگاههاي پخش خانگي ميباشند.شما عزيزان مي توانيد پس از ثبت سفارش اينترنتي کالا آن را در تهران از طريق پيک بادپا و در شهرستانها از طريق پست پيشتاز دريافت نموده و هزينه آن را پس از تحويل مرسوله به مامور حمل آن بپردازيد.
 
 

براي بازديد از محصولات مشابه بر روي لينکهاي زير کليک کنيد

 
پکيج شماره 1 حيات وحش
 
پکيج شماره 2 حيات وحش
 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive