به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, February 23, 2010

.::ROZANEH::. neh,owh,eh Yani Chi !!?



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

neh,owh,eh Yani Chi !!?

 
Brainy Baby
کودک هوشمند
اين مجموعه 6 قسمتي با بکارگيري موسيقي و اصوات آرام،اشکال فانتزي و رنگها،انقلابي در جهت افزايش هوش و توانايي ذهني اطفال پديد آورده است.تقويت توانايي هاي نيمکره راست مغز اطفال مثل هنر،قوه تخيل و تصور،آشنايي با ريتم ها و نقاشي و اشکال و تقويت توانايي هاي نيمکره چپ مغز مثل ساختار اجسام،کاراکترهاي عددي،شناسايي قالبها،ترتيب گذاري،بررسي علل و ... آموزشهاي محيط پيرامون مثل شناخت اشکال و ابعاد آنها،آشنايي با حيوانات اعم از اهلي و وحشي،آموزشهاي هنري مثل معرفي و شناخت بافت اشياء،تناسب و تضاد در رنگها،آموزشهاي شنيداري و موسيقايي مثل هجا،گام،تناسب اصوات و ... همه و همه در قالب 270 دقيقه آموزش ويدئويي ارائه گرديده است.تماشاي اين مجموعه باعث افزايش ضريب هوشي کودکان گرديده و نتايج طلايي آن در آينده تحصيلي و کاري آنها بسيار تاثير گذار خواهد بود.اين مجموعه مناسب آموزش اطفال از 9 ماهگي به بعد مي باشد.
تعداد دي وي دي 6 عدد قيمت 10500 تومان
کليه ديسکها داراي چاپ اصلي محصول بوده و در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد.

Dunstan Baby Language
زبان کودکمان را بفهميم !!
اين مجموعه حاصل تلاش 10 ساله خانمي به نام Priscilla Dunstan مي باشد که بصورت تخصصي به تحقيق و بررسي صداي اطفال و معاني هريک از آنها پرداخته است.وي بصورت تجربي و پس از بررسي هاي بسيار به اين نتيجه رسيده که اطفال در عين بي زباني همگي از زباني واحد براي اعلام 5 نياز اصلي خود يعني گرسنگي و تشنگي،خستگي و خواب،آروغ،نفخ شکمي و نامناسب بودن جا استفاده مي کنند.از اين مجموعه براي نگهداري کودکان از يک روزگي نيز مي توان استفاده نمود.همچنين در اين مجموعه نحوه صحيح نگهداري از کودک نيز آموزش داده مي شود.يادگيري زبان نوزاد باعث مي شود تا سريعتر کودکتان را تر و خشک کنيد و در نتيجه کودکي داشته باشيد که بيشتر مي خوابد و کمتر گريه مي کند.چيزي که بسياري از والدين آرزوي داشتن آن را دارند !!
تعداد دي وي دي 2 عدد قيمت 5000 تومان
کليه ديسکها داراي چاپ اصلي محصول بوده و در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد.

Discovery The Baby Human
کودکتان را درک کنيد !
تصور کنيد ناگهان به دنيايي وارد شده ايد که در آن نمي توانيد صحبت کنيد،به راحتي حرکت کنيد و يا اينکه حتي يک کلمه از حرفهاي اطرافيانتان را نمي فهميد.اين دنياي يک کودک است! براي اولين با با تماشاي اين مجموعه مي توانيد سر از دنيا نهفته اطفال در 2 سال اول زندگي در بياوريد.همچنين خواهيد دانست که ضروري ترين نياز آنها چيست و يا اينکه کودکان والدين خود را چگونه مي بينند و مصائب و سختيهاي برداشتن قدمي و يا بر زبان آوردن يک نياز چه مي باشد.اين سفريست که همگي طي نموده ايم اما به خاطر نمي آوريم !!
تعداد دي وي دي 6 عدد قيمت 10000 تومان
کليه ديسکها داراي چاپ اصلي محصول بوده و در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد.

Walt Disney Magic English
انگليسي جادويي
اين مجموعه آموزشي محصول والت ديسني ميباشد كه بصورت كاملا متنوع و سرگرم كننده كودكان را با كارتونهاي معروف به سوي خود جلب مي نمايد.مجموعه يادشده از 32 عنوان آموزشي تشکيل شده که در هر عنوان يکسري کارتون از کارتونهاي محبوب والت ديسني به نمايش در مي آيد که نکات مربوط به موضوع در آنها سوال و جواب مي شود و همينطور موسيقي جذابي که در اين محموعه کار شده لذت بچه ها را صدچندان مي نمايد.اين مجموعه کودکان را بصورت غيرمستقيم با موضوع موردنظر آشنا مي کند که اين خود زمينه بسيار عالي براي پيشرفت کودکان در يادگيري زبان انگليسي مي باشد.
تعداد دي وي دي 4 عدد قيمت 7500 تومان
کليه ديسکها داراي چاپ اصلي محصول بوده و در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد.

هم اکنون کل اين مجموعه مفيد آموزشي بصورت يکجا براي استفاده شما عزيزان آماده گرديده است.شما مي توانيد با خريد اين پکيج ضمن بهره مندي از 30% تخفيف در خريد،يک هديه نفيس از فروشگاه اينترنتي حجره هديه بگيريد.
 
تعداد دي وي دي 1+18 عدد قيمت 23000 تومان

هديه ما به شما خريداران محترم 
 
Relaxation Music For Mother & Baby
موسيقي آرامش بخش ويژه مادر و کودک
درصورت خريد پکيج بالا اين مجموعه موسيقي به عنوان هديه ارسال خواهد شد
 
کليه محصولات فوق داراي گارانتي بوده و با کيفيت مناسب و قابل پخش در کامپيوتر و همه دستگاههاي پخش خانگي تهيه گرديده اند.شما عزيزان مي توانيد پس از ثبت سفارش اينترنتي کالا آن را در تهران از طريق پيک بادپا و در شهرستانها از طريق پست پيشتاز دريافت نموده و هزينه آن را پس از تحويل مرسوله به مامور حمل آن بپردازيد.
 
 

براي بازديد از محصولات مشابه اينجا کليک کنيد

 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive