به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, December 16, 2007

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope 86-09-24 <<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
با پيش آمدن اتفاقي بخش قابل ملاحظه اي از بدبيني هاي شما کاسته ميشود و اميدهاي تازه اي در قلبتان جوانه خواهد زد. مسافرتي پر خيرو برکت در پيش داريد.نگراني هايتان از بابت بيماري خود و يا يکي از نزديکان برطرف ميشود. براي اقدام به خريد مورد نظر فرصت هاي خوبي فراهم مي آيد.از راه دور خبر ويا خبرهاي خوبي خواهيد شنيد. زوج هاي جوان متولد اين ماه دلگرمي هايي براي تشکيل زندگي خانوادگي به دست مي آورند.
 
ارديبهشت(گاو)
به زودي افق هاي تازه ورنگين مقابل ديدگان شما گسترده مي شود وراه هاي جديدي براي پيشرفت پيش پايتان گشوده خواهد شد. با کمک يکي از دوستان بخشي از مشکل مالي تان برطرف مي شود. اين روزها بايد مواظب افکار و اعصاب خود باشيد و فکرو ذکر خود را روي نقاط مثبت زندگي متمرکز کنيد که در اين صورت کمک بزرگي به خود خواهيد کرد.وقتي آدم مثبت فکر کند مطمئن باشيد چرخ هاي زندگي هم روان تر برايش به گردش خواهد افتاد.
 
خرداد(دو پيکر)
يک برنامه مورد علاقه به دلايلي به بن بست برمي خورد و يا انجام آن به تعويق مي افتد. در اواسط هفته به خاطر يک کار اداري احساس سردرگمي خواهيد کرد. اما راهنمايي يک دوست و يا همکار برايتان تا حد زيادي راهگشا خواهد شد. مشکل يکي از دوستان و يا اعضاي فاميل شما را هم با خود درگير خواهد کرد. سعي کنيد مشکل او را جدا از مشکلات خود بگذاريد تا بتوانيد به درستي تصميم بگيريد. مقداري پول به سوي شما در حرکت است. يک خرج بزرگ هم به گردن شما مي افتد.
 
تير(خرچنگ)
در عوالم احساسي، دلگيري هايي برايتان پيش مي آيدکه اگر قضيه را بيش از آنچه که هست بزرگ نکنيد و بعضي امور را آسان بگيريد.مشکل شما قابل حل است. از ناسپاسي يکي از نزديکان حسابي عصبي خواهيد شد. يک دوست قديمي با خبرهاي خوبي به نزد شما خواهد آمد. ميانه سالان و سالمندان متولد اين ماه مخصوصأ در اواخر هفته دلخوشي هاي تازه اي به دست مي آورند و نسبت به آينده دلگرم تر خواهند شد و يا برخي ناراحتي هاي جسمي خود را شفا يافته خواهند ديد.
 
مرداد(شير)
هفته خوب و آرامي در پيش داريد. ديداري و يا حضور در يک جمع دوستانه اوقات شيريني را براي شما رقم خواهد زد. بر اثر دلسوزي واقدامات خيرخواهانه شما مشکل يکي از نزديکان حل خواهد شد. با آمدن يک تازه وارد ويا ميهمان بخشي از برنامه هايتان دستخوش تغييراتي خواهد شد. بعضي تغيير و تحول در امور مسکن ويا شغلي شما رخ مي دهد که ممکن است نگراني هاي موهومي برايتان پيش آورد. اما به مرور خواهيد ديد که اين تغييرات به نفع شماست.
 
شهريور(خوشه)
در يک مورد احساسي و عاطفي موقعيت دلخواهي به دست مي آوريد. مشکل يکي از اعضاي خانواده به کمک و يا تدبير شما حل خواهد شد. وضعيت جسماني يکي از نزديکان نگراني هايي را براي شما پيش مي آورد. در موقعيت يک رقابت ويا آزمون قرار ميگيريد. اگر بتوانيد اعتماد به نفس خود را حفظ کنيد ، مطمئن باشيد موفقيت از آن شماست. حسن نيت يکي از دوستان که خود را دلسوز و خيرخواه شما مي دانست مورد ترديد شما قرار خواهد گرفت.
 
مهر(ترازو)
ترديدي را که اين روزها با آن دست به گريبان هستيد، بايد به نحوي از خود دور کنيد و يا تکليف خود را با خودتان يکسره وروشن کنيد .همين روزها هماي شانس و اقبال در بالاي سرتان به پرواز در مي آيد. به زودي نتيجه کار خير و يا برنامه اي را که شروع کرده بوديد، خواهيد ديد. در يک امر اجتماعي به موفقيت هايي دست خواهيد يافت. براي خريد و فروش فرصت هاي خوبي به دست مي آوريد.
 
آبان(کژدم)
در اين هفته براي اجراي يکي از برنامه هاي خود فرصت بسيار مناسبي به دست خواهيد آورد. يکي از آرزوهاي ديرين شما در شرف انجام قرار مي گيرد. سعي کنيد اين روزها هيجان زده نشويد و يا از روي هيجان زدگي دست به کاري عجولانه نزنيد. مشاجره اي نه چندان جدي با يکي از همکاران و يا همسايگان خواهيد داشت. بايد در نظر بگيريد که ديگران هم مثل شما به فکر منافع خودشان هستند. پس براي ديگران خرده نگيريد.
 
آذر(کمان)
در يک مناقشه و يا جر و بحث موفق مي شويد ابتدا نقطه نظرهاي خود را به طرف مقابل بقبولانيد، اما بعدأ ورق به ضرر شما بر مي گردد. از يک تنگناي مالي خارج ميشويد وبه تسهيلاتي از اين نظر دست مي يابيد. در اين هفته نتايج اقدام خيري را که قبلأ کرده بوديد، به دست مي آوريد. آشنايي هاي تازه اي در راه داريد. دو روز آخر هفته را با آرامش بيشتري خواهيد گذراند.
 
دي(بز)
افسوس خوردن براي فرصت هاي از دست رفته، فايده اي ندارد .براي جبران حواستان را جمع کنيد تا فرصت هاي مشابه را در آينده از دست ندهيد. اين هفته روي خط بعضي بدشانسي ها قرار داريد. هر آن ممکن است حرفي ويا عملي از شما دلخوري هايي ويا دشمني هايي را برانگيخته سازد. توصيه ديگر به شما اين است که در مورد ديگران قضاوت عجولانه نکنيد. از قديم گفته اند کار امروز را به فردا ميفکن.ضرر بعضي اهمال کاري ها ابتدا نصيب خود شما خواهد شد.
 
بهمن(دلو)
يک مورد احساسي وعاطفي به نقطه اوج حساسيت خود مي رسد. شما با درک اين حساسيت مي توانيد آن را در جهت درست آن پيش ببريد، به طوري که به قول معروف نه سيخ بسوزد و نه کباب. موفقيت يکي از نزديکان موجب رضايت خاطر شما خواهد شد. گرهي که به يک مسئله نسبتأ قديمي خورده بود و به طور مستمر اعصاب شما را کش مي داد، شل خواهد شد و به سوي حل شدن پيش خواهد رفت. بر سر يک مسئله مالي با يکي و يا جمعي مشاجره جدي خواهيد داشت.
 
اسفند(ماهي)
اين روزها خيلي احساس نوميدي مي کنيد. به زودي جرقه هايي از اميد و شادي در دلتان زده خواهد شد. آن وقت پي خواهيد برد که بر خلاف تصور شما هر روز، روز ديگري است و همه روزها به صورت تيره و ابري باقي نخواهد ماند. گفتگو و مذاکره شما با يکي که برايتان از اهميت خاصي برخوردار است به نتيجه مطلوب منتهي خواهد شد. جوان ترهاي متولد اين ماه ، مواظب رفتار و واکنش هاي خود در مقابل بزرگان خانواده باشند. چه در غير اين صورت به طور جدي دچار پشيماني و خسارت خواهند شد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 



 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive