به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, December 23, 2007

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope 86-10-01 <<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
در برابر يک اتفاق و يا حرکت ناموافق با خواسته هايتان خونسردي خود را از دست ندهيد و نزد خود پيشداوري هاي واهي و نادرست نکنيد. در يک مسئله عاطفي با لحظات حساسي درگير خواهيد شد که اگر صبر و درايت از خود به خرج دهيد از عوارض منفي آن دور خواهيد شد.سعي کنيد از تجارب خود که در برخورد با مسائلي اين چنين کسب کرده ايد، استفاده کنيد. آن دسته از متولدين اين ماه که کارهاي فني و تخصصي دارند در يک موقعيت رقابت آميز قرار مي گيرند.
 
ارديبهشت(گاو)
در اين هفته بخت با شما يار است و ستاره اقبال شما شروع به درخشيدن خواهد کرد. خبرهاي خوبي در راه داريد.کسي که هيچ انتظاري از او نداشتيد مژده غافلگيرکننده اي به شما خواهد داد. جوانان متولد اين ماه خود را با رويا وتوهمات دور از دسترس سرگرم نکنند. واقعيت هاي اميد بخش و رضايت آميزي در کنار خود دارند که از آنها غافل مانده اند. کسي را که فکر ميکرديد فراموشتان کرده است به ديدارتان مي آيد.
 
خرداد(دو پيکر)
يک خوشحالي غيرمنتظره در راه داريد. ارزش هاي وجودي شما و يا کار و همت شما مورد توجه بعضي ها قرار مي گيرد و به شناسايي دوباره اي درباره شما مي انجامد.از جايي که انتظارش را نداريد مقدار قابل ملاحظه اي پول به دست شما ميرسد. کارتان رو به گسترش خواهد گذاشت. در روزهاي آخر هفته بنا به ملاحظاتي دچار نوعي سردرگمي و کلافگي خواهيد شد، به طوري که نخواهيد توانست افکارتان را منظم کنيد.اين وضعيت البته کوتاه مدت است.
 
تير(خرچنگ)
هفته اي آرام و معمولي در پيش داريد که اتفاق خاصي در آن براي شما نمي افتد. يک کار اداري مسير طبيعي خود را طي خواهد کرد و به نتيجه گيري نزديک ميشود. جوانان متولد اين ماه در يک حالت رقابت و يا آزمون قرار مي گيرند ودلشوره هايي را بايد تحمل کنند. يک آشنايي تازه افکار و تخيلات تازه اي را برايتان پيش مي آورد. در اواخر هفته همه چيز را به طور معمول خواهيد يافت.
 
مرداد(شير)
با کمک هاي يک آدم خيرخواه و نيکوکار مشکلي از مشکلات شما روبه حل شدن خواهد گذاشت. به طور ناباورانه و غيرمنتظره از يک نفر حرفهاي دلسردکننده و ياس آور خواهيد شنيد واز اين بابت براي مدتي عصبي و دلخور خواهيد شد. سعي کنيد علت و علل اين وضعيت پيش آمده را دريابيد تا به فکر چاره جويي باشيد. موضوعي که مدتي نگراني هايي را براي شما پيش آورده بود، برطرف مي شود.
 
شهريور(خوشه)
اين روزها مواظب احساسات خود باشيد تا عوارض طغيان آن گريبانگير نشود. يک اتفاق شيرين در روزهاي اول هفته، همه هفته را برايتان شيرين و اميدبخش خواهد کرد. در زندگي خصوصي يک دلواپسي که به قلبتان چنگ مي زند، برطرف ميشود. براي حل يک اختلاف سعي کنيد يک طرفه به قاضي نرويد و ديگران را مقصر و فقط خود را ذيحق ندانيد. واقع بين باشيد ومنافع ديگران را هم در نظر بگيريد.
 
مهر(ترازو)
در جريان يک مسافرت، موقعيت هاي تازه اي براي کسب موفقيت به دست مي آوريد. ديدار با يک فرد مشفق نگاه و باور شما را نسبت به بعضي مسائل و يا آدم ها تغيير خواهد داد. براي مجردهاي متولد اين ماه موقعيت تشکيل خانواده فراهم مي آيد. بر اثر جريان موافق بعضي بدگماني هاي شما برطرف و بعضي حقانيت ها بر شما آشکار مي شود. آن وقت پي خواهيد برد که نبايد عجولانه و يک طرفه قضاوت کنيد و تصميم بگيريد.
 
آبان(کژدم)
اگرکمي از توقعات خود نسبت به ديگران بکاهيد، کلي از مشکلات خودتان با ديگران حل خواهد شد.در اين گونه موارد براي اينکه تصميم درستي گرفته باشيد، براي لحظاتي خود را به جاي ديگران بگذاريد و آنها را به جاي خود. يک دوست قهر کرده به شما نزديک ميشود و يا يک گمشده پيدا مي شود. به زودي راه پيش رو از ناهمواري ها پاک خواهد شد. موقعيت اجتماعي شما وضعيتي طبيعي پيدا خواهد کرد.
 
آذر(کمان)
يکي از ناراحتي هاي عمده شما در اين هفته برطرف مي شود وجاي خود را به اميدواري کامل خواهد داد. مهماني در راه داريد و با رسيدن او بخشي از مشغله هاي فکري شما برطرف مي شود. شما مي توانيد با ابتکار و کارداني خود يک مشکل بزرگ در خانواده را حل وفصل کنيد. از اواسط هفته اوضاع و احوال براي شما چه در اجتماع و چه در خانواده روبه راه خواهد شد و جوانه هاي تازه اي از اميد و دلگرمي در قلبتان پديدار مي شود.
 
دي(بز)
اين روزها بايد حواستان را خيلي جمع کنيد وچشم بسته قدم در هر راهي نگذاريد و هر دستي را براي دوستي وکمک، در دستان خود نگيريد. موانعي بر سر راهتان به مقصود وجود دارد. اما گذشتن از آنها با مقداري تدبير عملي است. سعي کنيد که ترس و دلهره بر تصميم گيري هاي شما سايه نيندازد. آن وقت کارتان مشکل خواهد شد و يا به بن بست کشيده ميشود. فقط به خود اطمينان بدهيد که همه چيز ممکن خواهد شد.
 
بهمن(دلو)
در اين هفته شاهد موفقيت هايي در کار و يا موقعيت اجتماعي خود خواهيد شد، به گونه اي که اعضاي خانواده به وجود شما افتخار خواهند کرد.مشکلات يکي از اعضاي خانواده براي شما هم دردسرساز خواهد شد و براي مدتي آسايش فکري را از شما خواهد گرفت. يک مشکل مالي را با موفقيت پشت سر خواهيد گذاشت. سعي کنيد که قلبتان را از اميد و اميدواري خالي نکنيد چه در غير اين صورت احساس نگراني و دودلي خواهيد کرد.
 
اسفند(ماهي)
در محيط کار با تحول و يا تغييراتي تازه مواجه خواهيد شد که طبعأ براي شما نگراني هايي را به وجود مي آورد اما خيلي زود اوضاع و احوال را روبه راه و در غلتک خواهيد يافت. يک اتفاق کلافه کننده بر سر راه داريد. خبري و يا نامه اي دريافت مي کنيد و از آگاه شدن موضوعي حيرت خواهيد کرد. گره کوري که بر يکي از کارهايتان افتاده بود، شل شده و به زودي گشوده مي شود. از کمک هايي که قبلأ به يکي کرده بوديد، نتيجه مطلوب و مورد نظر خواهيد گرفت.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 



 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive