به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, December 31, 2007

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope (86-10-09) <<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)

در امور مربوط به کسب و کارتان سعي کنيد در مقابل بعضي ناملايمات بر اعصاب خود مسلط باشيد. مقدار قابل ملاحظه اي پول به سوي شما نزديک ميشود. در اين هفته مخصوصأ سعي کنيد خونسردي خود را حفظ کنيد.از راه دور خبرهاي خوشحال کننده اي خواهيد شنيد. جوان ترهاي متولد اين ماه بايد مواظب بعضي سهل انگاري هاي خود باشند و از راهنمايي ها و مصلحت انديشي هاي بزرگترها نبايد غافل شوند که در غير اين صورت پشيمان خواهند شد.
 

ارديبهشت(گاو)

در يک جمع خانوادگي تصميمهاي سرنوشت سازي در مورد آينده شما گرفته مي شود. از لحاظ بعضي مسائل عاطفي سعي کنيد بر احساسات خود مسلط باشيد و منطق و دورانديشي را ناديده نگيريد. راهي را که در نظر گرفته ايد و يا برنامه اي را که براي آينده خود پيش بيني کرده ايد ، با همه ناهمواري ها و سختي هاي احتمالي آن مورد سنجش و قضاوت قرار دهيد. براي حل بعضي مسائل پيش آمده، سعي کنيد تنها به قاضي نرويد و تنها خود را ذيحق ندانيد.
 

خرداد(دو پيکر)

هفته خوب و آرامي در پيش داريد.در اين هفته مي توانيد به بعضي برنامه هاي خود سر و سامان بدهيد. براي انجام کار مورد نظرتان و يا يک درخواست اداري پاسخ هاي اميدبخشي خواهيد شنيد.در اواخر هفته جنب وجوشي مسرت انگيز در امور روزانه تان پديدار خواهد شد. به زودي وضعيت مالي شما و يا خانواده رو به بهبود خواهد گذاشت و براي بعضي امور اداري و يا مشکل اداري راه هاي چاره اي باز خواهد شد. ايجاد وقفه در جريان يک خواسته دلگيرتان خواهد کرد.
 

تير(خرچنگ)

اين روزها احساس خاصي از مغبون شدن و پشيماني مي کنيد. البته خود بهتر از ديگران علت آن را مي دانيد. نشستن و زانوي غم به بغل گرفتن و حسرت خوردن براي آنچه فرصتش از دست رفت هيچ فايده اي ندارد. پس دست روي زانو بگذاريد و از جاي خود برخيزيد و روز از نو روزي از نو و مطمئن باشيد که هر روز رنگ و خاصيت خاص و تازه اي دارد. در مورد يک موضوع که مدتي انتظارش را مي کشيديد، خبرهاي اميدبخشي خواهيد شنيد.
 

مرداد(شير)

يک شادماني غيرمنتظره انتظار شما را مي کشد.به مناسبتي از جمعي بايد پذيرايي کنيد و طي آن برنامه هايي را تدارک خواهيد ديد. براي اجرا و يا پيشبرد يک برنامه مورد علاقه بهتر است بيشتر به خود و توانايي هاي خود متکي باشيد تا دست ياري ديگران، به قول معروف کس نخارد پشت من، جز ناخن انگشت من. براي حل يک اختلاف شغلي و يا خانوادگي شايسته است بکوشيد تا حقي ضايع نشود.
 

شهريور(خوشه)

اين هفته روي خط بعضي خوش شانسي ها حرکت مي کنيد. اتفاقات ريز و درشت اين هفته را به فال نيک بگيريد وقلبتان را از سياهي ها ونوميدي ها پاک کنيد وهميشه به قول معروف به نيمه پر ليوان چشم بدوزيد. جوان هاي متولد اين ماه فرصت هاي خوبي براي تشکيل خانواده به دست مي آورند. مي گويند جوينده يابنده است. پس به نفع شماست از پيله اي که به خود کشيده ايد، خارج شويد و روابط خود را با اعضاي خانواده و دوستان صميمي گسترش دهيد.
 

مهر(ترازو)

ملاقات با يک شخص تجربه ديده و آگاه مسائل تازه اي را برايتان خواهد گشود. آنوقت پي خواهيد برد آنچه را که باطل و يا غيرممکن مي پنداشتيد، تا چه حد در دسترس و قابل حل است. از موضوعي که يکي از نزديکان مي کوشد آن را از نظر شما پنهان نگه دارد، آگاه خواهيد شد.در يک مجلس مهماني مانند خبرهاي خوبي خواهيد شنيد و نظرتان نسبت به آينده به طور مثبت تغيير خواهد کرد. پول نطلبيده اي به دست شما مي رسد.
 

آبان(کژدم)

عوارض يک جريان ناموافق پايان مي گيرد و يا فروکش خواهد کرد. آن وقت مي توانيد نفسي به راحتي بکشيد و يا مزاحمت هاي يک فرد آشنا پايان مي گيرد. در يک ملاقات غيرمنتظره خبرهاي خوشي در امور مالي خود خواهيد شنيد. کارمندان متولد اين ماه منتظر خبرهاي خوبي از بابت ترفيع و تشويق باشند . اين روزها سعي کنيد روي هر مسئله کوچکي حساسيت زياد که منجر به عصبيت خود شود، به خرج ندهيد.
 

آذر(کمان)

براي انجام يک کار خير اين همه ترديد و دودلي جايز نيست. سعي کنيد فرصت هاي پيش آمده را مفت ومسلم از دست ندهيد. کسي را که مدتي انتظار ديدارش را داشتيد ، ملاقات خواهيد کرد. در اين هفته به مناسبتي رفت و آمد و تحرک زيادي خواهيد داشت. تاحدي که احساس کلافگي خواهيد کرد. نگراني شما از بابت کار و يا وضعيت مالي يکي از بستگان خاتمه ميگيرد و جاي خود را به اميدواري هايي مي دهد.
 

دي(بز)

در اين هفته زندگي براي شما رنگ و رويي تازه مي گيرد و اميدواري هايي براي شما پديدار خواهد شد.پولي قابل ملاحظه به دست شما مي رسد و يا خبرهايي در جهت حل يک مشکل مالي دريافت خواهيد کرد. به مسافرتي دعوت مي شويد که از انجام آن چندان استقبال نخواهيد کرد. مواظب سلامتي خود و يا نزديکان خود باشيد، چون يک بيماري نسبتأ سخت در برنامه داريد. تعهد و يا تعهدات تازه اي به عهده شما گذاشته مي شود.
 

بهمن(دلو)

براي اجراي تصميمي که گرفته ايد، ذوق زده و شتابزده نباشيد. سعي کنيد با تعمق و آينده نگري دقيق خواسته خود را به اجرا بگذاريد. اين روزها به بعضي وعده و وعيدهاي رنگين ونظرفريب دلخوش نکنيد. شايد ممکن است بعضي از آنها در باغ سبز نشان دادن باشد. در اين هفته پيشنهاد هاي تازه و نان و آبداري خواهيد شنيد. سعي کنيد به بعضي شايعات و خبرهايي که از صحت آن مطمئن نيستيد زياد توجه نشان ندهيد وخود را گرفتار نگراني و تشويش نسازيد.
 

اسفند(ماهي)

خبر خوشي در راه داريد.هفته اي با دلگرمي هاي اميد بخش در پيش داريد. کار و بارتان رونق مي گيرد. يک بيماري و يا تنگنا دست از سر شما يا يکي از نزديکان شما بر مي دارد. احساس مي کنيد که زندگي با چهره اي تازه در پيش رويتان قرار گرفته است. بعضي ديدارهاي اين هفته را به فال نيک بگيريد. يک نفر دور از شما به فکر شما و يا خبري از سوي شماست. شايسته است او را از چشم انتظاري بيرون آوريد.
 

طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive