به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, August 4, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/05/12)


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
شما هميشه در ميهماني ها گل سر سبد هستيد ، و حلا ممکن است اين ميهماني به خصوص و با شکوه در خانه خودتان برگزار شود ! افرادی را به منزلتان دعوت نماييد که ارزش دوستي را برای شما دارند . ممکن است به همراه شخصي عزيز سفری داشته باشيد ، شخصي که هميشه به علاقمند بوديد . اين سفر يکي از پرحادثه ترين و ماجراجويانه ترين سفرهای عمرتان خواهد بود . اين نيمه زماني بسيار مساعد برای ابراز علاقه به شخص مورد علاقه تان محسوب ميشود.
 
ارديبهشت(گاو)
به نفع شماست که راحت از کنار مسائل عبور کنيد . هر چند انجام اين کار برای شخصي مثل شما بسيار دشوار است ، ولي لازم است اجازه دهيد که زمان مشکلات زيادی را حل کرده و مسايل راه تدريجي خود را طي کنند . سرنوشت و تقدير بهترين ها را برايتان رقم ميزنند . در انتظار بروز مشکلات مالي باشيد . در مورد هر کاری ابتدا مشورت نماييد در غير اين صورت با هزينه های سرسام آوری مواجه خواهيد شد . قطعا" مايل نيستيد چنين بلايي سرتان بيايد ، پس هوشيار و آگاه باشيد.
 
خرداد(دو پيکر)
اين هفته برای شما به منزله وفور و نعمت و فراواني محسوب ميشود . در اين هفته ميتوانيد با خيالي راحت به همراه همسرتان به ديدار ديگر شهرها برويد . حقيقتا" چنين سفری آن چنان به رابطه شما دو نفر استحکام ميبخشد که حتي تصورش را هم نميکرديد . اگر مجرد هستيد ، اکنون زمان مساعد برای همسری دلخواه در شهرهای دور فرا رسيده است . به احتمال زياد در اواخر اين هفته اعضای خانواده تان حرفهاي زيادی راجب خواستگار اخيرتان خواهند داشت . شايد بهتر باشد که گوش دل و جان به حرفهايشان بسپاريد .
 
تير(خرچنگ)
در جستجوی زيبايي ها هستيد . بهتر است اگر قصد دل بردن از همسرتان را داريد ، شب هنگام شام مورد علاقه اش را برايش تهيه کرده و شمعي روی ميز روشن نماييد ، مطمئنا" به اين ترتيب ترفندتان کارساز ميشود . در اواخر اين هفته با تغيير ناگهاني شخصيت مواجهه خواهيد شد ، پس از لحظه لحظه فرصتها نهايت لذت را ببريد . با فرا رسيدن فصل بهار ، احساس عجيبي به شما دست ميدهد . شما هميشه عاشق خانه و خانواده هستيد . حتي المقدور ، برای انجام وظايف تان ، اوقات خاصي را در نظر بگيريد .
 
مرداد(شير)
امسال روی خط خوش شانسي و موفقيت هستيد ، اگرچه بخت و اقبال به شما رو آورده است ، ولي نميتوانيد روی زمان وقوع آنها حساب کنيد . در اين هفته حداکثر استفاده را از عشق و علاقه اطرافيان ببريد ، چراکه فرصت و دم غنيمت است . در حين صحبت کردن ، حتي المقدور ، کلمات و لغات را گل چنين نماييد تا برای شنونده هايتان منبع الهام قرار گيرد . بگذاريد دوران و اوقات ناامن و ناسالم طي شوند و بعد خطرپذيری کنيد . در اين هفته در اوج خواهيد بود و اوضاع بر وفق مرادتان پيش ميرود .
 
شهريور(خوشه)
آيا اصلا" امکان دارد که دوست داشتني تر از موقعيتي باشيد که اکنون هستيد ؟! در اين ماه از نظر همه زيبا و باعظمت جلوه ميکنيد و از اين بابت به خود ميباليد . برگزاری يک جشن باشکوه و بزرگ علاقه تان را به همه طرفداران و دوستداران خود نشان دهيد . حتم داشته باشيد که سخاوت و بذل و بخشش پاداش خاص خودش را به همراه دارد . بدانيد که انتقادهای رک و صريح ميتوانند به دعوا و مرافعه منجر شوند ، پس قبل از صحبت کردن حرفها را خوب مزه مزه کنيد و مراقب حرکت زبان در دهانتان باشيد .
 
مهر(ترازو)
همواره اين مثل معروف را به ياد آوريد : زماني که دوستانتان پشت سرتان حرف ميزنند ، حتم داشته باشيد که در مسير صحيحي در حال حرکت و پيشروی هستيد . بهتر است به مکانهايي برويد که جو اجتماعي مناسبي برای خيالپردازی های شما وجود داشته باشد . بخاطر توانايي ها و لياقت های حرفه اي و تخصصي ويژه تان مورد تحسين قرار ميگيريد . لازم است که پله های مشترک و جمعي را يکي يکي بالا برويد ! در آن صورت قادر ميشويد که موفقيتها را از آن خود کنيد .
 
آبان(کژدم)
بار و بنه و چمدانهايتان را ببنديد ، چراکه سفری جالب به سرزمينهای دور خواهيد داشت . حتم داشته باشيد که سفرتان مملو از گيرايي و فريبندگي خواهد بود . بهتر است که اواخر هفته زمان زيادی را فقط به خودتان اختصاص دهيد ، ميتوانيد مرخصي کاری بگيريد و به استراحت بپردازيد . حالا با پول خود ميخواهيد بکنيد ؟ خريدن يک اتومبيل جديد ميتواند کار عاقلانه ای به حساب آيد ، به شرط آن که با آن به اعماق دريا نرويد و هر دو دست تان را محکم روی فرمان اتومبيل نگه داريد !
 
آذر(کمان)
دست از بلند پروازی و جاه طلبي های بيحد و حصرتان برداريد ، چراکه زمان تمرکز فرا رسيده است . در اين ماه آن چنان جذاب و خواستني خواهيد بود که همه مشتاقانه گوش به فرمان شما هستند . حتم داشته باشيد که عقايد و نقطه نظراتتان فوق العاده هستند ، پس با اعتماد به نفس کامل بر مشکلات غلبه نماييد . به احتمال زياد مسايلي که باعث محدوديت شما بودند ، حالا عاقبت به نحوی از سر راه تان رفع ميشود که قادر به پيشروی خواهيد شد . به پيشروی ادامه دهيد و پذيرای تغيير و تحولات آينده باشيد .
 
دي(بز)
کمي صبر و تحمل داشته باشيد ، حتم داشته باشيد که همسرتان شما را به مکاني ميبرد که قبلا" حتي رنگ آنجا را هم به خود نديده بوديد . ولي همواره در آرزوی سفر به آنجا بوديد . حداکثر استفاده را از عمرتان ببريد . به احتمال زياد در اواخر اين هفته ارتباط تان با شوهرتان خوب پيش نخواهد رفت ، پس هر آنچه را در دل داريد به زبان آوريد و از ادا و اصول کاری جدا" خودداری کنيد . تغيير و تحولي ناگهاني در شما ايجاد خواهد شد که لازم است در آن صورت با دقت به ندای دلتان گوش فرا دهيد .
 
بهمن(دلو)
به احتمال زياد ، در اواخر هفته فرصت های بسياری در پيش رو خواهيد داشت . اگرچه همواره فرصت هايي را خوب تلقي ميکنيد که قبلا" تجربه کرده ايد . مطابق معمول ، هيچ ترس و واهمه ای از پيشروی در زندگي تان به خود راه نمي دهيد . بخصوص در اين هفته . همسرتان پيش از پيش به تحسين شما ميپردازد و شما را مظهر عشق و زيبايي تلقي ميکند . البته گهگاهي اين ستايش ها و تحسين ها شما را معذب ميکنند ، ولي بهتر است که پذيرای آنها باشيد و دم را غنيمت شماريد .
 
اسفند(ماهي)
این هفته مراقب حس جوانیتان باشید که الهه عشق مقدمات یک دلباختگی آتشین را برایتان فراهم میسازد. نسبت به شخصی که سعادت شما را تامین کرده است کمی ملاحظه کار و مهربان باشید. کمکهای مالی در پیشرفت و توسعه کارتان موثر خواهد بود. جواب بعضی از نامه هایتان بنا به دلایلی به تاخیر می افتد. یک آزمایش سخت را با موفقیت و به آسانی می گذرانید. به مسافرت دلخواه روانه میشوید و به انجام کار خیر مطمئن باشید .
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive