به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, August 10, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/05/19)


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
بعد از مدتهای طولاني متوجه خواهيد شد که کسي که مورد اعتماد شما بوده است نسبت به شما احساسي عاشقانه دارد . عجولانه قضاوت نکنيد و برای قبول اين احساس بزرگ سعي کنيد تلاش مثبتي بکنيد . موقعيت مالي ممکن است تغيير بخصوصي نداشته باشد ولي نگراني نيز ايجاد نخواهد نمود . موقعيت سفری چند روزه و تفريحي را از دست ندهيد . از طرف بچه ها فوق العاده خوشحال خواهيد شد و متاهلين نيز با تمام تلاششان نخواهند توانست بر سوءتفاهمات غلبه نمايند .
 
ارديبهشت(گاو)
مجبور خواهيد شد که با افراد مهمي به بحث بنشينيد تا در رشته فعاليتتان موفقيتي را که شايسته تان است بدست بياوريد . ممکن است اين موضوع آنچنان که بايد ساده نباشد . بهر صورت اگر احتياج بکمک داريد نگران شکستن غرورتان نباشيد زيرا که هستند افرادی که علارغم توقعتان با جان و دل حاضر بکمک و همکاری با شما ميباشند . در روابط عشقي و زناشوئي بهبودی بيشتری احساس خواهيد نمود . متاهلين بهتر است همفکری بيشتر با همسرشان داشته باشند .
 
خرداد(دو پيکر)
اکنون که احساس ميکنيد آرامش بيشتری در زندگي پيدا نموده و اغلب نگرانيهای مربوط به خانواده و سلامتي بپايان رسيده است ، بهتر است همه انرژيتان را صرف بهبودی بيشتر موقعيت اجتماعي و رشته فعاليتتان صرف نمائيد . عشق همچنان بهترين پشتيبان شما خواهد بود و در زندگي زناشوئي آرامشي بينظير تجربه خواهيد نمود . به جشنهای متعددی دعوت شده و دوستان دوران کودکي و يا تحصيلي را ملاقات خواهيد نمود .
 
تير(خرچنگ)
بعد از چند سال تلاش مداوم ، اکنون وقت استراحت و لذت بردن از برآوردها را خواهيد داشت . وقت کافي برای مشغول شدن در انواع فعاليتهايي که از مدتها قبل در فکرتان بوده اند ، خواهيد داشت و خواهيد توانست وقت بيشتری را با دوستان به شب زنده داری بگذرانيد . شايد ميخواهيد برای مدتي با خود بوده و به تفريح بپردازيد و برای همين نيز اگر مجرد هستيد ، آخرين نگرانيتان در رابطه با عشق خواهد بود . متاهلين نيز سعي کنيد در مقابل ناملايمات روابط زناشوئي صبوری و تحمل بيشتری نشان دهيد . در رابطه با پول تغييرات بسيار مثبتي و رضايت بخشي را تجربه خواهيد نمود .
 
مرداد(شير)
موضوع مهم مالي که از مدتها قبل فکرتان را نگران ساخته بود ، در اين دوره کاملا روشن و حل خواهد شد . از طرف ديگر ، دوست و يا يکي از اقوام خانواده گرفتاری قانوني پيدا نموده و سعي خواهد نمود که شما را نيز آلوده سازد . در اين مورد با اعتماد ننمودن بديگران ميتوانيد خودتان را گرفتار نسازيد . به مهماني ها و جشن های متعددی دعوت شده و دوستان جديدی پيدا خواهيد نمود . مجردين همچنان در جستجو خواهند بود و عشاق به توافقهای رضايت بخشي خواهند رسيد و متاهلين در به انجام رساندن مسئوليتهايشان با همديگر شراکت و همکاری آغاز خواهند نمود . گمشده ای را بعد از ساليان طولاني پيدا خواهيد نمود .
 
شهريور(خوشه)
بايد از سياره زهره تشکر نمود که با بازی جدی خود در قسمت احساسي نقشه تولدتان ، اين دوره را برای روابط عشقي و زناشوئي فوق العاده خواهد ساخت . اگر مجرد هستيد ، مطمئنا" گرفتار روابط احساسي چندگانه گشته و ممکن است در ابتدا از اين موضوع احساس غرور نيز بکنيد ولي اگر نتوانيد در انتخاب جدی يکي از آنها مصمم باشيد ، نه تنها برای خود بلکه برای ديگران نيز ناراحتي ايجاد خواهيد نمود . متاهلين نگراني نداشته و بيشتر تمرکزشان روی کار و فعاليت و مسائل مالي خواهد گشت . امکان جدائي با همسر بخاطر يک سفر شغلي وجود دارد . خانمها کادو دريافت خواهند کرد . بيشتر به ورزشهای سبک بپردازيد .
 
مهر(ترازو)
برای درصدی بالا از متولدين اين ماه ، عشق دردسرآفرين بوده است البته شايد برای بعضي اين دردسرها شيرين و پرهيجان باشد ولي برای برخي مشکل ساز و مانع زندگي راحت . بهر حال با توجه به همين مسئله دختر خانمها و خانم های متولد اين ماه اکثريت زندگي خود را بر مبنای عشق بنا ميکنند ، آنها معتقدند هيچ پيماني بدون عشق دوام ندارد ، گرچه برخي بهمين دليل سالياني از عمر خود را باخته اند ولي حداقل دل به روحانيت و پاکي عشق بسته اند .
 
آبان(کژدم)
خوش قلبي و مهرباني و فداکاری اکثر متولدين اين ماه سبب شده ، خيلي راهها برويشان باز و بعضي ها نيز از آنها سوءاستفاده کنند که خوشبختانه گروه دوم خيلي زود شناخته ميشوند ، به آن دسته از اين افراد که ندانسته به مسير بدگويي و غيبت و دشمن تراشي کشيده ميشوند توصيه ميگردد زودتر مسير خود را تغيير بدهند وگرنه به دردسرهايي دچار خواهند شد .
 
آذر(کمان)
زوجهای اين ماه نبايد اجازه بدهند بعضي از آدمهای ناصالح در زندگيشان دخالت کنند و يا بعنوان مشاور سبب بهم ريختن شيرازه زندگي شان شوند . اصولا دخالت در زندگي آدم ها اگر توسط نزديکترين و دلسوزترين وابسته ها صورت گيرد شايد بتواند در حل مسائل ياری رساند ولي وقتي قضيه بدست آدمهای غير مسئول مي افتد همه چيز بهم ميريزد در حاليکه ثروت در زندگي چهل درصد از متولدين اين ماه نقش مهمي دارد و در مجموع مسائل مادی گاه نقش حياتي ايفا ميکند ، اين گروه پيوندهای خود را با مسائلي عاطفي و احساسي و معنوی قطع ميکنند .
 
دي(بز)
زحمت شما زياد ميشود، و اين مقدمه اي برای حرکتتان در يک مسير دلخواه است . فعاليتهاي فرهنگي ميتواند اصل وجودی شما را به اطرافيان بشناساند، ضمن آنکه خودتان را نيز خوشحال ميکند . اگر تصميم گيری راجع به فعاليتهای اقتصادي خود را کمي به تعويق بيندازيد، به نفع شما خواهد بود . به طور کلي طالع شما در زمينه امور عاطفي و فرهنگي روشن است . يک نفر خيال دارد شما را متوجه خودش کند، با چشماني باز اطراف خود را بنگريد .
 
بهمن(دلو)
وقتي نميتوانيد راه حلهاي دائمي برای مشکلات خود پيدا کنيد از حل موقت آنها خودداری کنيد . تعهدهای خود را به صورت کتبي درآوريد . براي انجام کارهايتان از سرعتي فوق العاده ميتوانيد استفاده کنيد که هم به نفع شما ست و هم اشخاص مهمي را متوجه حضور شما خواهد کرد . در يک مهماني ملاقات مهمي خواهيد داشت که براي آينده شما موثر واقع خواهد شد .
 
اسفند(ماهي)
از افراد خودخواه فاصله بگيريد . برخي از صفات خوب شما در محيط کار باعث ميشود وظايف مهمي به شما ارجاع شود . دو ملاقات مهم خواهيد داشت که يکي در مورد مسائل تحصيلي و شغلي است و ديگري در مورد زندگي آينده تان . به يک سفر کوتاه ولي جالب خواهيد رفت . يکي از دوستانتان که از شما دلخور بود، به اشتباه خود پي خواهد برد و از شما دلجويي خواهد کرد .
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive