به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, October 7, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope (87-07-13) <<


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
به زودي در وضعيت جديدي قرار مي گيريد. يك ضرر مالي تا حدي جبران مي شود. همين روزها درباره يك موضوع بايد نظر نهايي خود را بگوئيد. از راه دور خبرهاي خوب و اميدبخشي به شما مي رسد. براي رسيدن به مقصود راهي طولاني در پيش داريد. براي اجراي يك برنامه مورد نظر از كمك هاي يك شخص وارد و داراي تجربه بهره مند خواهيد شد. ترديد و نگراني جاي خود را به اميدواري خواهد داد.
 
ارديبهشت(گاو)
بعضي اتفاقات اين هفته را به فال نيك بگيريد. از يكي از نزديكان خبر مسرت بخش خواهيد شنيد. مقداري پول به خاطر امر مهمي از دست شما خارج ميشود و شما با رضايت خاطر آن را مي پذيريد. موضوعي كه چند ماهي است نگراني هايي را براي شما پيش آورده است، به زودي برطرف ميشود و شما مي توانيد نفسي به راحتي بكشيد. كار تازه اي به شما پيشنهاد مي شود. مقداري پول و يا اسنادي گرانبها به دست شما مي رسد.
 
خرداد(دو پيکر)
در اين هفته موضوعي كه براي شما از اهميت خاصي برخوردار است حل و فصل ميشود و رضايت خاطر شما فراهم مي آيد.از جهاتي كمك و همدلي صميمانه يكي از همكاران شما را متعجب خواهد كرد. در جريان يك سفر از موضوع مهمي آگاه خواهيد شد. آن دسته از متولدين اين ماه كه به كار تجارت يا خريد و فروش اشتغال دارند با رونق كار و سودهاي قابل ملاحظه اي مواجه خواهند شد. به خاطر موضوعي نظر و خواسته شما مورد توجه اطرافيان قرار مي گيرد.
 
تير(خرچنگ)
به زودي موضوعي كه موجب نوميدي شما شده بود، برطرف ميشود و تدريجأ اميدواري ها جاي آن را مي گيرد.يك موضوع احساسي به نفع شما تغيير جهت خواهد داد. به مسافرتي مأموريت مانند خواهيد رفت و با دستان پر برخواهيد گشت. يك پيش بيني شما درست از آب درخواهد آمد و كساني كه نظر شما را قبول نداشتند و يا نمي پذيرفتند، شرمنده خواهند شد. اين روزها بهتر است به يك اختلاف نظر دامن نزنيد.
 
مرداد(شير)
براي رهايي از يك دغدغه فكري كه آرامش را از شما گرفته است، چاره اي جز اين نداريد كه حرف دلتان را صريح و پوست كنده به طرف مقابل بگوئيد. براي نتيجه گيري و قضاوت در مورد ديگران بهتر است اندكي تفكر كرده و در شناخت خود ترديد كنيد و چشم بسته تصميمي نگيريد. به زودي در كارتان شاهد جنب و جوشي تازه خواهيد شد و اميدواري هاي مسرت بخشي برايتان پيش خواهد آمد.
 
شهريور(خوشه)
فرصت هاي تازه و شانس در دور و برتان پرسه مي زند. قدر بعضي فرصت ها را بايد بدانيد و آنها را آسان از دست ندهيد. مقداري پول از دست شما خارج ميشود. به زودي از يك برنامه و يا زحماتي كه كشيده بوديد بهره مند خواهيد شد. بعضي نگراني هاي موهوم را از خود دور كنيد، آن وقت چهره آينده را صاف و روشن خواهيد ديد. چون نيت شما در اين مورد نظر خير است مطمئن باشيد خير هم پيش خواهد آمد.
 
مهر(ترازو)
بيهوده فكر مي كنيد كه بي نياز از كمك هاي ديگران هستيد، اگر خوب تعمق كنيد خواهيد ديد كه اين نشانه هايي از بعضي خودخواهي هاي شماست. به زودي شاهد بعضي تغييرات هيجان انگيز و مثبت در زندگي خود خواهيد شد. همين روزها يك آرزوي قديمي شما برآورده مي شود و يا خود را به مقصودتان نزديكتر خواهيد يافت. آن وقت زندگي را شيرين تر از گذشته مي يابيد. موفقيت شغلي يكي از نزديكان موجب مباهات شما خواهد شد.
 
آبان(کژدم)
اين هفته را با دلخوري هايي شروع خواهيد كرد و اگر بر دامنه دلخوري خود بيفزائيد ممكن است كارتان به قهر با يكي از نزديكان كشيده شود. يكي از دوستان قديمي براي انجام كاري و يا تحقق خواسته اي نزد شما خواهد آمد. يك شانس درست و حسابي در پيش رو داريد، هدايايي و يا مقداري پول كه در فكرش نبوديد، به دست شما مي رسد. به خاطر موضوعي ناچار مي شويد تغييراتي در وضعيت خود بدهيد.
 
آذر(کمان)
اين روزها احساس مي كنيد كه از لحاظ احساسي وضعيت نامتعادلي داريد و خود را با نوعي بلاتكليفي مواجه مي بينيد. اگر افكارتان را منظم كنيد و به انگيزه خود و ديگران پي ببريد، بخش قابل ملاحظه اي از پريشاني خاطر شما حل خواهد شد. كسي را كه در فكرش نبوديد، ملاقات خواهيد كرد. به زودي تحولي در زندگي شما پيش خواهد آمد. از وارد شدن به محدوده هايي كه در آن تجربه اي نداريد، خودداري كنيد. يك معامله به نفع شما تمام خواهد شد.
 
دي(بز)
در اين هفته از ناسپاسي و يا نامهرباني يكي از دوستان حسابي دلخور و عصبي خواهيد شد. سعي كنيد با روحيه اي اميدوارانه به زندگي و مظاهرش نگاه كنيد، آن وقت به تدريج زندگي را شيرين تر از گذشته خواهيد يافت. مشكل عمده شما با خودتان تلقي بدبينانه اي است كه نسبت به بعضي مسائل دور و بر خود داريد. به زودي بايد در يك آزمون و يا رقابت شركت كنيد . نگران نباشيد موفقيت از آن شماست.
 
بهمن(دلو)
وضعيتي پيش مي آيد كه بر اثر آن ناچار مي شويد تغييراتي در مسيرتان بدهيد. همين روزها بايد از يك و يا چند ميهمان پذيرايي كنيد. به مسافرتي شيرين دعوت مي شويد. كارتان رو به ترقي خواهد گذاشت. مقداري پول به دست شما خواهد رسيد و همين طور يك خرج بزرگ هم به گردن شما مي افتد. يك اختلاف خانوادگي طبق نظر و منظور شما به نتيجه مي رسد. از تغيير اخلاق يكي از نزديكان حيرت زده خواهيد شد.
 
اسفند(ماهي)
در يك رقابت نتيجه مطلوبي به دست نمي آوريد.هفته كلافه كننده اي در پيش داريد، اما خيلي زود بعضي مشكلات برطرف خواهد شد. از موضوعي كه براي شما از از اهميت خاصي برخوردار است نفعي نمي بريد. خبرهاي خوبي خواهيد شنيد. دوري يك دوست و يا يكي از اعضاي فاميل براي مدتي شما را دلتنگ خواهد كرد. در مورد تصميمي كه گرفته ايد بهتر است با افراد با صلاحيت به مشورت بنشينيد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد......

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive