به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, October 14, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope (87-07-20) <<


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
شما صميمي، راستگو، دلداده و عاشق هستيد. طالع شما بسيار درخشان است . آينده براي شما روشن تر و موفقيت آميزتر از گذشته خواهد بود. صبر و بردباري كليد موفقيت هاي آينده تان است. از سرزنش بعضي دوست نمايان و نزديكان دلسرد نشويد. آنها واقعيت هاي لازم را نمي دانند، به همين جهت به شما اعتراض مي كنند.
 
ارديبهشت(گاو)
احساس عدم آرامش دروني داريد، در حالي كه آنچه مي طلبيد، كليد اصلي و پاسخ نهايي اش شخص خود شما هستيد. متأسفانه خيلي ها براي شما دلسوزي مي كنند، گاه صادق و صميمي هستند، اما در حقيقت هيچ يك آنها راه حل نهايي را ارائه نمي دهند. اين شمائيد كه با صداقت بايد راه حل نهايي را انتخاب كنيد. مواظب باشيد اسرارتان را پيش همه كس واگو نكنيد. قدر خود را بدانيد كه آينده اي بسيار خوب داريد.
 
خرداد(دو پيکر)
در زندگي شما تحولي اساسي در حال اتفاق افتادن است. به زودي غمها ، نگراني ها و انتظارها و آرزوهاي شما رنگي ديگر به خود مي گيرند. غمهايتان از بين مي رود و شما به آنچه دوست داريد خواهيد رسيد.البته به شرط آن كه ارتباط صحيح و بي ريا با خداوند را فراموش نكنيد. ضمنأ اگر قصد معامله اي را داريد، با توكل به خداوند جلو برويد كه نتيجه بسيار خوب خواهد داشت.
 
تير(خرچنگ)
منتظر خبري هستيد. اين روزها به اطراف خود كمتر توجه مي كنيد، صلاح شما در پيوند با افراد غيرمعمول و حشر و نشر با اين افراد نيست. كرامت انساني همه مخلوق الهي را بايد رعايت كرد.بهتر است بيش از پيش به برخوردها و روابط خود توجه كنيد.
 
مرداد(شير)
شما انساني دلداده و علاقه مند هستيد.تابع احساسات، اما به شدت علاقه مند به حفظ سنت ها و خانواده. به همين جهت به آنچه دل بسته ايد، ديگري در برابرش نمي تواند تجلي كند. اميد است با لطف خداوند به آرزوهايتان دست يابيد.
 
شهريور(خوشه)
احساس مي شود از آنچه در اطرافتان مي گذرد، ناراضي هستيد، گرچه ممكن است به نوعي حق با شما باشد اما يادتان باشد كه شما نبايد غصه بخوريد چرا كه مي توانيد از ناملايمات هم براي پيروزي هاي بعدي پلكان بسازيد. اگر همدل و يا دوستتان كاري مي كند كه نمي پسنديد، به خاطر او آن ناملايم را هم بايد دوست داشته باشيد تا امتحان درستي داده باشيد.
 
مهر(ترازو)
نوعي شكست را در خود مي بينيد. اين چنين نيست. توجه داشته باشيد كه براي پخته شدن و به كمال رسيدن بايد آزموده شويد. اعتماد به نفس خود را حفظ كنيد تا از اين مرحله هم به مراحل بعدي صعود كنيد. گرچه ظاهرأ هر روز به مشكل جديد روبرو هستيد، آنچه مهم است نهايت امر است كه به سود شماست.
 
آبان(کژدم)
به نظر مي رسد كه در فكر مسئله اي همچون مسكن و شغل مي باشيد، زيرا از آنچه هم اكنون داريد، راضي نيستيد. اگر چنين باشد، لازم است همه مقدمات را به دقت فراهم كنيد. نه آن كه صرفأ به اميد آنچه دوست داريد از آنچه فعلأ در اختيار داريد دل بكشيد. سعي كنيد از هر فرصتي براي شادي بهره بگيريد.
 
آذر(کمان)
روزهاي سختي را پشت سر گذاشته ايد، اما در كنار آن روزهاي خوبي را هم داشته ايد. نمي توانيد ظاهرأ تشخيص دهيد كه در چه وضعيتي هستيد. نوعي سردرگمي براي ارزيابي خود و زندگي تان داريد. كسي را كه دوست داريد آزمايش مي كنيد و عيب ها و خوبي هايش را مي بينيد و در ارزيابي او سردرگم هستيد. اگر اين طور است، فراموش نكنيد كه خود شما و همه انسانها اينطورند.
 
دي(بز)
آنچه به دنبالش هستيد با تلاش بيشتر و مراجعه به استادي متخصص انجام پذير است. اولأ بايد سطح توقع خود را بالا ببري و به خواسته هاي كوچك راضي نشوي. ثانيأ توجه داشته باشيد كه نبايد به سخن اين و آن اعتماد كرد. زندگي تان را بر اساس واقعيات بنا كنيد. سفري كوتاه در زندگي شما مي تواند حال و هواي زندگي تان را عوض كند.
 
بهمن(دلو)
مطمئن باشيد روزهاي سختي ، دوري و انتظار به پايان رسيده است. بزودي آنچه را كه مي طلبيد، خواهيد يافت. اگر به دو نكته مهم توجه داشته باشيد، نخست اينكه اعتراف به خطا و دانستن اين نكته كه اشتباهي از شما سر زده است موجب يأس و نااميدي تان نشود بلكه بر تلاشتان بيفزايد و دوم آنكه هرچه مي توانيد بر ارتباط خود با خدا بيفزائيد تا الطاف او را بيش از پيش جلب نمائيد.
 
اسفند(ماهي)
بر شما مبارك باد، علامت ، نشانه و اثري از محبوب به شما رسيده است و دلتان خوش گشته و طراوتي را در خود احساس مي كنيد . به شما تبريك مي گويم كه برداشت صحيحي داريد و خواسته نهايي را در درخواهيد يافت. تنها به ياد داشته باشيد كه براي رسيدن به آنچه دوست د اريد بايد تحمل شرايط و مشكلات را هم داشته باشيد، با كمي زحمت و تلاش به زودي به نتيجه مي رسيد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد......

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive