به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, March 11, 2009

.::ROZANEH::. Bezan Motreb Soroodi Khosh...

چو در دست است رودی خوش بزن مطرب سرودی خوش
که دســت افـشـــان غزل خوانـیـم و پاکوبان ســــر انــدازیم

سال 88 هم رسيد!!

به همين سادگي و به همين زودي!

سال 87 هم با همه فراز و نشيب‌هاش رو به اتمامه. سالي که براي من سال خوبي بود و اميدوارم براي شما هم همينطور بوده باشه. سالي به قول دوست عزيزم اميد، ياد گرفتم که "به خرد هستي اعتماد کنم." ياد گرفتم که سرنوشت اگر يه سربالايي سخت رو جلوي پام گذاشت، بهش اعتماد کنم و برم بالا چون مطمئنا خواب‌هاي خوبي برام ديده.

سال من پر بود از کار و تلاش. امسال اولين ساليه که ناراحت نيستم از به پايان رسيدنش، چون از خودم راضيم و احساس مي‌کنم سال مفيدي داشتم.

اميدوارم سال شما هم پر از شادي و تلاش بوده باشه و از ته دل آرزو مي‌کنم سال پيش رو از سال 87 هم پربارتر باشه.

امروز(چهارشنبه 21 اسفند) آخرين روز فعاليت "روزنه" در سال 87 هستش. راستش هفته آينده رو بايد در تدارک سفر گروه باشم و يک سري کار نيمه‌تموم رو به اتمام برسونم.

به هر حال گروه تا پايان تعطيلات نوروز فعاليت نخواهد داشت. اگر همسفر روزنه هستيد در نوروز که مي‌بينمتون و سعي مي‌کنم کنار هم سفري خاطره‌انگيز داشته باشيم. اگر هم به هر دليلي همراه ما نيستيد، اميدوارم تعطيلات خوبي داشته باشيد و سالتون رو با شادي آغاز کنيد و البته! به پايان برسونيد.

يک تشکر هم به همه دوستاني بدهکارم که تو اين سال در گردوندن گروه به من کمک کردند مخصوصا فربباي عزيز. دوستي ناديده که بدون هيچ چشم‌داشتي و با تمام توان من رو ياري کرد.

راستي، سفر دوم گروه که سفر 3 روزه‌اي به "يزد، شهر بادگير‌ها و دوچرخه‌ها" هستش هنوز تکميل نشده. مي‌تونيد براي کسب اطلاعات بيشتر و يا ثبت‌نام با شماره 88890890 و 88934372 تماس بگيريد.

برآمد باد صبح و بوی نوروز         به کام دوستان و بخت پیروز 
مبارک بادت این سال و همه سال         همایون بادت این روز و همه روز 
 

 

علي ش.
مدير گروه روزنه



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive