به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, March 18, 2009

.::ROZANEH::. NeW PuzzLes -- HaPPy NEW Year

به نام خدا
 
ميلاد رسول اعظم بر تمام مسلمين مبارک باد
 
 
 
دستم نداد قوت رفتن به پيش يار
چندي به پاي رفتم و چندي به سر شدم
ســـــــــــــــــــــــــــــــلام
 من اومدم به به از اين بهار و از اين ربيع که من هم با اومدنم اونو براتون کامل کردم چه حالي مي کنيد که من اومدما نه؟ بابا تحويل بگيريم خودمونو. خوب خوبيد من هم خوبم شماها چطوريد حتما خيليهاتون از انتظار من تا حالا مرديد خوب خدا رحمتتون کنه اونهايي که هنوز زنده و سرحالند و جونشون سخت تر از اين حرفاست چطورند ؟
   من روزگار پرمشغله اي رو گذروندم همه ساله اين اواخر سال حسابي به ما سخت ميگذره منظورم از ما من و همکارمه چون حسابي سرمون شلوغ مي شه به همه اينها اضافه کنيد امتحانات پايان ترم و مشکلات ديگه زندگي رو که براي هر کسي هست و يک سفر ماموريتي که حسابي توان من رو گرفت و هنوز از خستگيش در نيومدم و منتظر تعطيلات سال نو هستم که دلي از عزاي خواب در بيارم فکر مي کردم که تا قبل از سال جديد بيام به ديدنتون ولي نه اينقدر دير خوب اين هم ويژگي کارهاي امسال من بود .
   خب دوستان توي اين مدت به فکرتون بودم بخصوص به فکر خوره ها و معتادين عزيز که اگه پازل بهشون نرسه از بين مي رند شايد هم تا حالا از بين رفته باشند و همينجا از همه دوستاني که برام ايميل فرستادن و جوياي حال و احوالم شدند شديدا تشکر مي کنم و ازشون معذرت مي خوام که نتونستم جوابشون رو بدهم چون من که روزي چند بار به ايميلم سر مي زدم گاهي پيش مي اومد که چند روزي مي شد که نمي تونستم به ايميلهام سر بزنم.
  حالا هم برم سر اصل مطلب براي بهار امسال پازلهاي زيبايي در نظر گرفتم و البته بعضي از عکساشو از ايميلهاي گروه خودمون برداشتم اميدوارم لذت ببريد و در تعطيلات منو فراموش نکنيد البته اگه مسافرت نرفتيد راستي شما مسافرت کجا ميريد يا دوست داريد کجا بريد؟
 خيلي حرف زدم برين سر اصل مطلب و پازلها رو برداريد و حال کنيد
 
 
 
امير چخماق
484 کيلو
 
آسياب
474 کيلو
 
بهاريه
480 کيلو

 



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive