به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, March 2, 2009

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope (87-12-11) <<


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
اين هفته تا حدودي موفق خواهيد شد يكي از عادات بد زندگي خود را براي هميشه پشت سربگذاريد و پيشرفت كنيد. اين عادت مي تواند سيگار، و يا حتي عادت بد غذايي باشد كه از كنترل شما خارج شده بود!! مراقب مشاجره خود با فردي باشيد كه مدتها از وي فاصله گرفته بوديد، شما آنقدر باهوش هستيد كه اينگونه افراد را در اطراف خود تشخيص دهيد.سلامتي و آرامش شما در خطر هستند.
 
ارديبهشت(گاو)
دوستان و نحوه زندگي خود را عوض كنيد. اين درس اين هفته شماست!! زمان را از دست ندهيد، دوستان جديد بيابيد و با قبلي ها مقايسه نمائيد. بر نحوه زندگي انسانهاي موفق اطراف خود مطالعه كنيد، روابط اجتماعي را وسعت بخشيد. نيمه پر ليوان را ببينيد.
 
خرداد(دو پيکر)
خيلي كار مي كنيد! تلاش براي بدست آوردن جاه و مقام ، شهرت و پرستيژ شما را از ارزشها دور مي كند. زمانيكه از نردبان ترقي بالا مي رويد، ديگر حاضر نيستيد با مردم عادي قدم بزنيد! كمي بيشتر مراقب رفتار خود باشيد. كار مهم است اما نه آنقدر كه شما را از خود واقعي دور كند.بهتر است براي ارتقاء و پيشرفت كار ، چند كار رضايت بخش انجام دهيد. تجربيات لازم را كسب كنيد. فردي در خانواده به شما كمك بزرگي خواهد كرد. كمي آرام باشيد!
 
تير(خرچنگ)
اين هفته كمي احساس يأس و نااميدي در اطراف شما وجود دارد ، سعي كنيد با مسافرت روحيه خود را تجديد كنيد. ديدن مردمي با فرهنگ و زبان متفاوت روحيه شما را كاملأ تغيير خواهد داد. اگر امكان مسافرت نداريد، مي توانيد با ملحق شدن در كلاسي اين تغييرات را در خود به وجود آوريد.
 
مرداد(شير)
پول مي تواند براي ايجاد ارتباط و دوستي يك ترمز و يا مانع محسوب شود. اين هفته، خيلي بر روي مسائل مادي تمركز خواهيد كرد. براي پول خرج كردن هميشه عجله داريد! مي دانيد كه همسر ممكن است از اين دست و دلبازي نگران و يا ناراحت باشد؟ اگر بلندپروازي هاي شما با بودجه خانواده هماهنگ نيست، سعي كنيد حسابگر باشيد.
 
شهريور(خوشه)
در روابط خود كمي دچار مشكل خواهيد شد.تجارت و يا شراكت كمي دچار نوسان خواهد بود. با خودتان روراست باشيد. اگر نياز به مطرح كردن چيزي هست ، مستقيمأ آن را بيان كنيد . ايما و اشاره، اخم، روحيه تهاجمي ويا اجبار پيام شما را به شخص مورد نظر نخواهد رساند. در همه مورد زندگي بايد نظر همسر را هم محترم بشماريد. ممكن است ديگران صددرصد با شما موافق نباشند. روشنفكر و انعطاف پذير باشيد.
 
مهر(ترازو)
آماده صعود به درجات بالاتر هستيد به شرطي كه شرايط را قبلأ خوب مطالعه كرده باشيد. يك كلاس كوتاه مدت فشرده باعث بالارفتن اطلاعات شما خواهد شد. به خاطر داشته باشيد كه انجام هر كاري به دستان شما ممكن است. زمان و نيروي مناسب براي اين كارها فراهم نمائيد. براي خانمهاي متولد اين ماه ، بهتر است براي انجام كارها از افراد ديگر نيز كمك بگيرند. اگر مجبور باشيد پولي نيز بپردازيد، ارزش دارد.
 
آبان(کژدم)
عواطف و خلاقيت اين هفته شكوفا ميشوند، به دنبال تغييراتي در ظاهر خود هستيد! به جشن بزرگ خانوادگي دعوت ميشويد . احساس نزديكي بيشتري به اطرافيان خود داريد. براي ارتباط بيشتر بايد بين كار و خانواده توازن برقرار كنيد.حتي اين هفته در كار نيز موفق خواهيد بود، از كامپيوتر خود را رها كرده و كمي به امور اجرايي رسيدگي كنيد.
 
آذر(کمان)
اين هفته بايد به كارهاي منزل بيشتر رسيدگي كنيد.سالي كه در حال تمام شدن است ، سال پرهياهويي براي شما بود. سعي در بهتر كردن ظاهر و دكوراسيون آن داشته باشيد. حتي به مرتب كردن دفتر كار خود نيز بپردازيد. عادات غذايي خود را تغيير دهيد. پر انرژي باشيد.
 
دي(بز)
زمان آن رسيده كه چند كار را به برنامه هاي خود اضافه كنيد. سعي كنيد با دوستان برنامه ريزي يك سفر داشته باشيد. براي كلاسهاي گروهي ثبت نام كنيد. زماني كه نقطه نظرهاي مثبت داريد، فرصت هاي خوبي در خانه شما را مي زند. ممكن است براي انجام كاري كمي مردد باشيد. هرگونه تصميم گيري را به يكي دو هفته آتي موكول نمائيد! موفق باشيد.
 
بهمن(دلو)
سعي كنيد درآمد و هزينه هاي خود را جايي يادداشت كنيد. چرا كه بايد رويه هزينه كردن و پس انداز كردن را عوض كنيد. بايد بودجه بيشتري را براي سفر و يا سرمايه گذاري كنار بگذاريد.ممكن است بعدأ اين روش جديد را به ديگران نيز ياد بدهيد.
 
اسفند(ماهي)
سعي كنيد اين هفته عصبانيت را از خودتان دور كنيد. اطرافيان عادات بد را از خود دور نمي كنند. براي مثال ،مشتري كه به موقع پرداخت خود را انجام نمي دهد و به هشدارها توجهي نمي كند.دوست نداريد كسي از دست شما دلخور باشد، پس شما هم عصباني نشويد و از كوره درنرويد.خود را وقف خانواده و دوستان كرده ايد، اين كار قابل ستايش است ولي بيشتر مراقب خود باشيد. از همه بهتر اين كه، شما مي دانيد كه با هركس چطور رفتار كنيد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


   

 

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد......

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive