به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, November 23, 2009

.::ROZANEH::. 50 Rahe Zandeh mandan !!!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

50 Outdoor Skills To Survive

50 مهارت زنده ماندن و نجات در طبیعت
اگر یکی از علاقه مندان به کمپینگ هستید و یا از جمله افرادی می باشید که به کوهنوردی،صخره نوردی،دوچرخه سواری در کوهستان،شکار و ماهیگیری و یا سایر  رشته های ورزش در طبیعت علاقه مند هستند،دانستن این 50 مهارت اولیه برایتان ضروریست و می تواند در شرایط نامساعد باعث حفظ جان و سلامتی شما و همراهانتان در برابر خطرات پیش رو در طبیعت بشود و تجربیات و خاطرات شما را شیرینتر و ماجراجویانه نماید.مجری حرفه ای برنامه دیک پرسون از متبحر ترین افراد در زمینه کمپینگ در دل طبیعت است که همراه همکار خود شما را با این مهارت ها آشنا می نماید.
تعداد دی وی دی 5 عدد قیمت 9000 تومان
کلیه دیسکها دارای چاپ اصلی محصول بوده و در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد
 

SURVIVORMAN
این مجموعه محصول Discovery Channel بوده و مجری آن Les Stroud می باشد که خبره زنده ماندن در شرایط سخت یا survival expert است .در هر قسمت از این مجموعه او در محلهایی مثل جنگل،کوهستان،صحرا،بیایان و ... بدون همراه داشتن آب و غذا و تجهیزات لازم مستقر می شود و باید با استفاده از مهارت های شخصی که درخصوص زنده ماندن در شرایط سخت دارد،استفاده و 7 روز را در آنجا سپری کند.مهمترین چالش هایی که او با آنها روبرو می شود نبود منابع آب،غذا دشواری فراهم نمودن آتش و ساخت سرپناه امن و مقاوم می باشد.کلیه کارهای فیلم برداری نیز توسط خود او انجام می شود و فرد دیگری نیز وی را همراهی نمی کند.تلاش انسان برای زنده ماندن را در این مستند خواهید دید.
تعداد دی وی دی 10 عدد قیمت 15000 تومان
کلیه دیسکها دارای چاپ اصلی محصول بوده و در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد
 

هم اکنون کل این مجموعه نفیس آموزش طبیعت گردی بصورت یکجا برای استفاده شما عزیزان آماده گردیده است.شما می توانید با خرید این پکیج ضمن بهره مندی از 25% تخفیف در خرید،یک محصول منحصر بفرد از فروشگاه اینترنتی حجره هدیه بگیرید.

 
تعداد دی وی دی 15 عدد قیمت 18000 تومان

هدیه ما به شما خریداران محترم
با خرید این پکیج،مستند دیدنی زیر را از فروشگاه اینترنتی حجره هدیه بگیرید
 
MOST AMAZING MOMENTS
در این مجموعه که محصول National Geographic می باشد نفس گیر ترین و دیدنی ترین لحظات ثبت شده از حوادث طبیعی و غیرطبیعی درطول چندین سال گردآوری شده است.
 
کلیه محصولات فوق از نسخه های اصل و با کیفیت تهیه گردیده و قابل پخش در کامپیوتر و همه دستگاههای پخش خانگی میباشند.شما عزیزان می توانید پس از ثبت سفارش اینترنتی کالا آن را در تهران از طریق پیک بادپا و در شهرستانها از طریق پست پیشتاز دریافت نموده و هزینه آن را پس از تحویل مرسوله به مامور حمل آن بپردازید.
 
درصورت بروز هرگونه سوال و ابهام و یا چنانچه به هر دلیل موفق به ثبت سفارش نشدید لطفاً با شماره تلفن 44041346 021 تماس حاصل فرمائید. 
 
برای بازدید از سایر محصولات فروشگاه اینترنتی حجره اینجا کلیک کنید
 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive