به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, November 16, 2009

.::ROZANEH::. Baaghe Vahshi Koochak Dar Khaneh !!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باغ وحشی کوچک در خانه !!
 
NATURE'S MOST AMAZING EVENTS
شگفت انگیزترین اتفاقات طبیعت
شگفت انگیز ترین رویدادهای طبیعت عنوان مجموعه ای مستند از بی بی سی با اجرای معروفترین مجری برنامه های مستند حیات وحش دیوید اتنبرو (مجری مجموعه Planet Earth) است که از نزدیک برخی از سحرآمیز ترین اتفاقات طبیعت را بررسی می نماید این مجموعه یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های فیلمبرداری را با جذابیت یک مستند حیات وحش در هم آمیخته است. هر بخش از فیلم در گوشه ای از دنیا تهیه گردیده و نشان می دهد که چگونه برخی از جریانات و نیروهای طبیعی از هزاران مایل دورتر سرمنشاء گرفته و به نفع یک گونه و یا به ضرر گونه ای دیگر می انجامد.
 
تعداد دی وی دی 6 عدد قیمت 11500 تومان
کلیه دیسکها دارای چاپ اصلی محصول بوده و در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد

TRIALS OF LIFE
تحقیق و بررسی حیات وحش
این مجموعه یکی از کاملترین تولیدات بی بی سی در زمینه مستندهای طبیعی است که در خصوص رفتار و غرایز حیوانات و علل و دلایل آنها به بحث و بررسی می پردازد.هر یک از 12 قسمت این مجموعه به شناسایی یکی از وجوه زندگی جانوران از تولد تا بزرگسالی اختصاص دارد.برخی از سرفصل ها و عناوین این مستند عبارتند از یافتن غذا،شکار و تعقیب و گریز،راهیابی،جنگ و گریز،تولید مثل،همزیستی و ... ساخت و فیلمبرداری این مجموعه بینظیر نزدیک به 4 سال به طول انجامیده است.تماشای این مستند دیدنی را به همه علاقمندان حیات وحش توصیه می کنیم.
تعداد دی وی دی 6 عدد قیمت 11500 تومان
کلیه دیسکها دارای چاپ اصلی محصول بوده و در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد

WILD AFRICA
آفریقای وحشی
امروزه ثابت گردیده که آفریقا مادر همه قاره هاست و اشتقاق قاره ها در270 میلیون سال پیش عامل جدایی آنها بوده است.شرایط حاکم بر این قاره چنان منحصر به فرد بوده که درطول زمان خاستگاه طیف وسیعی از گونه های جانوری و گیاهی خاص گردیده است.این مجموعه بصورت تخصصی به بررسی و شناسایی اشکال مختلف حیات در آفریقا از پستانداران و خزندگان گرفته تا حشرات و پرندگان می پردازد.نمایش گونه های مختلف جانوری در محیط ساوانا،جنگلها،سواحل،بیابان ها،دریاچه ها و رودخانه ها از عناوین مختلف این مجموعه دیدنی می باشد.
تعداد دی وی دی 6 عدد قیمت 11500 تومان
کلیه دیسکها دارای چاپ اصلی محصول بوده و در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد

هم اکنون کل این مجموعه مستند نفیس بصورت یکجا برای استفاده شما عزیزان آماده گردیده است.شما می توانید با خرید این پکیج ضمن بهره مندی از 30% تخفیف در خرید،یک محصول منحصر بفرد از فروشگاه اینترنتی حجره هدیه بگیرید. 

 
تعداد دی وی دی 18 عدد قیمت 24000 تومان

هدیه ما به شما خریداران محترم
با خرید این پکیج،مستند دیدنی زیر را از فروشگاه اینترنتی حجره هدیه بگیرید
 
IMAX AMAZING JOURNEY
مستندی منحصربفرد درخصوص مهاجرتهای فصلی جانوران
کلیه محصولات فوق از نسخه های اصل و با کیفیت تهیه گردیده و قابل پخش در کامپیوتر و همه دستگاههای پخش خانگی میباشند.شما عزیزان می توانید پس از ثبت سفارش اینترنتی کالا آن را در تهران از طریق پیک بادپا و در شهرستانها از طریق پست پیشتاز دریافت نموده و هزینه آن را پس از تحویل مرسوله به مامور حمل آن بپردازید.
 
درصورت بروز هرگونه سوال و ابهام و یا چنانچه به هر دلیل موفق به ثبت سفارش نشدید لطفاً با شماره تلفن 44041346 021 تماس حاصل فرمائید.  
 
برای بازدید از سایر محصولات فروشگاه اینترنتی حجره اینجا کلیک کنید
 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive