به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, November 11, 2009

.::ROZANEH::. SupedModel'haye PooolSaaz




اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 150000(يکصد و پنجاه ‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 


سوپرمدل‌هاي پول‌ساز


در چند سال گذشته شاهد اين بوديم که بازيگران و ديگر سلبريتي ها تا حدودي جاي سوپر مدلها را بر روي کاور مجلات مختلف , تبليغ محصولات کمپاني هاي مختلف و حتي حضور در فشن شو ها را گرفتند که اين زنگ خطري براي آنها بود اما امروزه مدلها دوباره در عرصه پولسازي حضور فعالي پيدا کردند و برگشت آنها فقط بر روي کاور مجلاتي مانند ووگه نبود. شوهاي تلويزيوني , طراحي پوشاک , عرضه مارک هاي آرايشي مانند رنگ مو و ايجاد موسسه هاي خيريه از اقداماتي بود که سوپر مدلها انجام دادند.

بر اين اساس مجله فوربس 10 نفر از پولساز ترين مدلهاي دنيا را معرفي کرد که اصلا جاي تعجبي نيست که مدلهاي برزيلي حضور پررنگي در اين آمار را دارند.

1

ژيسلي باندچن با در امدي حدود 25 ميليون ذلار در سال نفر اول اين فهرست ميباشد. ژيسلي باندچن 29 ساله و اهل برزيلي ميباشد. وي اکنون همسر تام برادي است. هم اکنون با کمپاني هاي ورساچي , ترو رليجيون جينز , ديور و ايبل واچز همکار دارد.


2

هايدي کلوم با در امدي حدود 16 ميليون دلار در سال نفر دوم ميباشد. مدل 39 ساله آلماني اکنون همسر سل و مادر 4 فرزند است. او با ويکتوريا سکرت , پروجکت رانوي همکاري ميکند و مدل تبليغاتي شرکتهاي مک دونالد , ال جي و دايت کوک ميباشد همچنين کلوم صاحب خط توليد صندلهايش است.


3

کيت موس با در امدي حدود 8.5 ميليون دلار در سال نفر سوم ميباشد. مدل 35 ساله انگليسي امسال چهره ورساچي , لانگ چامپ و ديويد يورمن است. او صاحب خط توليد پوشاک نيز ميباشد.


4

آدريانا ليما با در امدي حدود 8 ميليون دلار در سال نفر چهارم ميباشد. مدل 28 ساله برزيلي ويکتوريا سکرت راز موفقيتش را تنها مديون جذابيت طبيعيش بايد دانست. او اکنون همسر يک بسکتباليست به نام مارکو جاريک است.


5

دوتزن کروس با در آمدي در حدود 6 ميليون دلار در سال نفر پنجم ميباشد. دوتزن کروس جديد ترين چهره ويکتوريا سکرت ميباشد او هلندي و 24 ساله است. او امسال در امد فراواني از مانکيند جينز بدست اورد


6

الساندرو امبروسيو با در امدي در حدود 6 ميليون دلار در سال نفر ششم ميباشد. در امد وي با دوتزن تفاوت کمي داشت. السندرو امبروسيو 28 ساله برزيلي ديگري است که در اين فهرست قرار گرفت. او نيز يکي از مدلهاي ويکتوريا سکرت ميباشد. سال گذشته او صاحب فرزندي شده بود و الان حدود 3 ماه است که توانسته دوباره در فشن شوها حاضر شود


7

ناتاليا ووديانوا با در امدي در حدود 5.5 ميليون دلار در سال نفر هفتم ميباشد. اين مدل روسي که از خانواده فقيري بود کارش را با مجله ووگه آغاز کرد. وي الان چهره خط توليد لباس زير اتام ، کلوين کلين , گورلين و جاکوب استو هم چنين با موسسه خيريه اي همکاري ميکند تا بتواند با تهيه پول يک مکان تفريحي را براي مردم فقير در روسيه بسازد.


8

داريا وربوي با درامدي در حدود 4.5 ميليون دلادر سال نفر هشتم ميباشد. اين مدل  به چشم خرگوشي شناخته شده است.  او با ووگه , اچ اند ام , آي وير و روبرتو کاوالي همکاري دارد


9

ميراندا کر با در امدي در حدود 3 ميليون دلار در سال نفر نهم ميباشد. ميراندا کر قرار داد مهمي با شرکت XOXO در اين سال داشت که نقش مهمي در درامدش داشته است.


10

کارولينا مورفي با در امدي در حدود 3 ميليون دلار در سال نفر دهم ميباشد. وي يک آمريکايي ميباشد. او از مدلهاي پلي بوي و لباسهاي شنا ايلوستريتد ميباشد که ممکن بود او را از اين قافله عقب بندازد اما قرارداهاي مهمي چون بانانا رپابليک و لرد اند تيلور او را به مقام دهمي در اين فهرست رساند

 

       

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive