به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, June 23, 2010

.::ROZANEH::. 2 KalehPooK dar OXFORD Che Mikonand !!?



 
 
جري لوييس كمدين، تهيه كننده، نويسنده و كارگردان سرشناس آمريكايي است كه به خاطر شوخي هاي خنده دار و ژست هاي بامزه و بنياد خيريه اش معروف است. در سال 1926 در نيوجرسي آمريکا بدنيا آمد.او در طول مدت عمر حرفه اي خود جوايز متعددي را از جشنواره فيلم كمدي آمريكا، دوربين طلايي، اتحاديه منتقدين فيلم لوس آنجلس و جشنواره فيلم ونيز دريافت و در خيابان يادبود مشاهير هاليوود دو ستاره براي خود دارد.دوبله فارسي فيلمهاي او در ايران با صداي ماندگار مرحوم حميد قنبري نيز آنها را در اذهان ايرانيان براي هميشه ثبت نمود.برخي از عناوين مجموعه شش تايي حاضر با دوبله فارسي وبا کيفيت عبارتند از: دهان گشاد،پروفسور ديوانه، فريب خورده، بي نظم منظم و ....
تعداد دي وي دي 6 عدد قيمت 10000 تومان
دوبله فارسي،کليه ديسکها داراي چاپ اصلي محصول بوده و در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد.
 
 
زوج کمدين مشهور دهه‌هاي بيست تا پنجاه سينماي آمريکا استن لورل و اوليور هاردي در سال ۱۹۱۹ در کمپاني فاکس قرن بيستم و در فيلم سگ خوشبخت همکاري خود را آغاز کردند که اين همکاري در حدود سي سال ادامه يافت. طنزهاي لورل و هاردي در زمان حيات ايشان هيچگاه نتوانست توجه منتقدين را به خود جلب کند و تنها فيلم آزادي محصول ۱۹۲۹ توانست برنده جايزه اسکار شود اما بر عکس در ميان مردم جهان و خصوصا بعد از مرگشان طرفداران بسياري يافتند به حدي که سال‌ها بعد تمامي فيلم‌هاي سياه و سفيد آن‌ها رنگي شد.مجموعه حاضر مشتمل بر 14 فيلم برتر از اين زوج کمدين از جمله ساده لوح در آکسفورد،احمق ها،دختر کولي،نخاله ها در دريا و ... مي باشد.
تعداد دي وي دي 4 عدد قيمت 8000 تومان
دوبله و زير نويس فارسي،کليه ديسکها داراي چاپ اصلي محصول بوده و در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد.
 
 
نورمن ويزدوم در خانواده اي فقير  و نابسامان در شهر لندن به دنيا آمد. فعاليت در سينما را از سال ۱۹۴۸ آغاز کرد. او با کلاه پارچه‌اي و کت و شلوار گشاد معروف‌اش در بيش از ۲۰ فيلم به بازي پرداخت و با يک عمرفعاليت در زمينه هنر و سرگرمي در سال ۲۰۰۰ از دربار سلطنتي بريتانيا لقب شواليه را دريافت نمود. ويزدم در نودمين سالروز تولدش در ۲۰۰۵ از فعاليت هنري کناره گرفت و به بيش از نيم قرن حضور در عرصه سينما و تلويزيون پايان داد.برخي از عناوين اين عبارتند از يک بخيه مهم، مرد لحظه ها،وصله ناجور،در اوج دنيا، يک حرکت صحيح و ...
 
تعداد دي وي دي 6 عدد قيمت 10000 تومان
دوبله فارسي،کليه ديسکها داراي چاپ اصلي محصول بوده و در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد.
 
 
يک روزنامه سينمايي در سال 1918 نوشت که نام لويد برابر است با جاري شدن پول در گيشه،حق با آنها بود!! درآمد حاصل از فروش بليط فيلم "ايمني، آخر از همه" که ماجراي به شهر رفتن لويد براي پول درآوردن و فرستادن آن براي نو عروسش را حکايت ميکند، در آن زمان توانست مبلغ 1.58 ميليون دلار فروش داشته باشد که با محاسبات تورم امروزي، چيزي بيش از 200 ميليون دلار مي شود. هارولد کلايتون لويد در سال 1893 در نبراسکا متولد شد و پس از مهاجرت خانواده‌اش به کاليفرنيا فرصت بازي در ‏نمايش‌هاي کوچک را يافت در اين سال هارولد لويد شخصيت سينمايي هارولد را پديد آورد.مرد عينکي سمپاتيکي که درگير ‏مشکلات روزمره زندگي است ولي سر از ماجراهاي عجيب در مي‌آورد، اين شخصيت سينمايي که در آن سال‌ها براي ‏اغلب تماشاگران سينماي آمريکا شناخته شده بود به زودي به محبوبيت فراواني رسيد و توانست جايگاه هارولد لويد را تا ‏حد چاپلين ارتقا دهد‏‎.مجموعه حاضر منتخب بهترين آثار اين هنرمند کمدين است.
تعداد دي وي دي 3 عدد قيمت 7500 تومان
کليه ديسکها داراي چاپ اصلي محصول بوده و در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد.
 
 
هم اکنون کل اين مجموعه نفيس کمدي بصورت يکجا براي استفاده شما عزيزان آماده گرديده است.شما مي توانيد با خريد اين پکيج از 35% تخفيف در خريد برخوردار گرديد.
 
 

تعداد دي وي دي 19 عدد قيمت 23000 تومان

 
 
کليه محصولات فوق از نسخه هاي اصل و با کيفيت تهيه گرديده و قابل پخش در کامپيوتر و همه دستگاههاي پخش خانگي ميباشند.شما عزيزان مي توانيد پس از ثبت سفارش اينترنتي کالا آن را در تهران از طريق پيک بادپا و در شهرستانها از طريق پست پيشتاز دريافت نموده و هزينه آن را پس از تحويل مرسوله به مامور حمل آن بپردازيد.
 
 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive