به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, June 8, 2010

.::ROZANEH::. FASHION MAG - NO2




براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 180000(يکصد و هشتاد ‌هزار) عضو و حداقل 90000(نودهزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    ||    صفحه نخست    ||   آرشيو   |  تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

 
براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد


 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260



 


مجله الکترونيکي مد و لباس - شماره 2


اگر ران های بزرگی دارید، چگونه لباس بپوشید

 

اگر ران های شما از آنچه که دوست دارید بزرگتر هستند، می توانید با پوشیدن لباس های مناسب آنها را بپوشانید.

قدم اول:

در تی شرت، بلوز و ژاکت های ورزشی خود از اپل و لایی استفاده کنید. آنها باعث می شوند که بالاتنه شما عریضتر و پهن تر دیده شود؛ در نتیجه بین نیمه بالایی و پایین بدن شما تعادل برقرار می شود.
 
 
 

قدم دوم:

ژاکتها، بلوزها و پلورهایی را انتخاب کنید که در زیر ران آویزان می شوند یا با پایین ران های شما تماس دارد. به دنبال مدل هایی باشید که شکاف های پهلو و جانبی دارند، زیرا این مدل ها علاوه بر افزایش شیکی و مد بودن، به راحتی شما در هنگام حرکت کمک می کنند. دامن های کلوش یا A شكل بپوشید.
 
 

 
این نمونه دامن ها، پهنای ران های شما را می پوشاند.
 
 
قدم سوم:
یک تاپ یا بلوز مناسب را با یک دامن کلوش جفت کنید؛ یا می توانید یک پیراهن با کمر بالا و بالاتنه کوتاه (Empire-waist) برای میهمانی های شب رسمی بپوشید.
 
 
 
 
 
 
 
 

قدم چهارم:

شلوارهای جلو صاف و یکدست انتخاب کنید. از پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان و همچنین شلوارهای جیب دار خودداری کنید؛ زیرا این مدل شلوارها باعث می شود که بخشی از بدنتان را که ترجیح می دهید کوچکتر نشان بدهید، برجسته و بزرگ نشان بدهد.
 
 

 
لباس های کمردار نیز ران های شما را برجسته می کند و بزرگتر از معمول نشان می دهد.
 
 
قدم پنجم:
با پوشیدن تاپ ها و بلوزهایی به رنگ روشن، بلوزهای تزئین شده و یقه های کار شده و تزئین شده، توجه را به سمت بالاتنه خود جلب کنید. این کار باعث می شود توجه کمتری به رانهای شما بشود و در نتیجه کوچکتر به نظر برسند.
 
 
 
روشهاي جديد بستن شال و روسري

 

آلبوم تاريکي و روشنايي

 

آرایش مو توسط سرژ نورمنت در سالن جان فریدا؛ رنگ مو توسط جینا گیلبرت برای سرژ نورمنت در سالن جان فریدا؛ گریم توسط مارک کارس کویلو؛ مانیکور توسط دبوره لیپمن . طراحی چگونگی قرار گرفتن و ترتیب مدل ها توسط رندال پیکوک و مگنتNY ؛
دستیار عکسبرداری: کریستوفر ملتن؛ استز کوماروسکی و کیت زیهر.
دستیاران فشن: لیتیتا دل اسکیلی، کارن کیزر.
 


 

آموزش بستن شال و روسری با هم

 مدلی که در اینجا برای شما آموزش خواهیم داد، به کمی تمرین و سلیقه نیاز دارد. تمرین از این بابت که در این مدل، شال و روسری با هم بسته می شوند و برای محکم کردن روی سر و به فرم دلخواه نزدیک شدن نیاز به چند بار تمرین هست. سلیقه نیز برای انتخاب رنگ روسری و شالتان است که با توجه به لباسی که قرار است بپوشید، باید ست کنید.
برای بستن این مدل زیبا مراحل زیر را دنبال کنید:
شما برای این مدل نیاز به یک کلاه ( مخصوص زیر مقنعه یا روسری) یا دستمال سر، روسری و شال نیاز دارید. می توانید مثل همین مدل شال و هدبند را تک رنگ و روسری تان را طرح دار انتخاب کنید.
 
 
 1- کلاه را سرتان کنید و اگر موهای بلندی دارید می توانید زیر این کلاه ( جنس استرج معمولا دارند) بپوشانید.
 
 
 
 
 
2- شال را از وسط بر روی سرتان بیندازید و از پشت سر دو طرف شال را به صورت ضربدری رد کنید به طوری که دو طرف شال به یک اندازه باشد.
 
 
 
3- روسری طرح دار را بر روی شالتان بیندازید. البته دقت داشته باشید که روسری را طوری روی سرتان بیندازید که یک طرف روسری 2 برابر طرف دیگر باشد.
 
 
 4- دنباله های روسری را از زیر دنباله های شال رد کنید. سعی کنید از زیر روسری قسمتی از شال و کلاهتان دیده شود. دنباله های روسری را یک گره شل ساده بزنید. می توانید دنباله کوتاه روسری را به طرف دیگر شال با یک گیره محکم کنید.
 
 
 5- طرف بلندتر روسری را  روی سینه بیندازید و زیر شال قرار دهید. یا با یک گیره زیبا محکم کنید.
 
 
 
 
 این مدل ها را باید چندین بار ببندید تا طریقه محکم کردن آن روی سر را یاد بگیرید. در ضمن ابتکار عمل به خرج دهید و گره ها و گیره های متفاوتی را امتحان کنید.
 

 

انتخاب ریش مناسب با توجه به فرم چهره

 

همانطور که مدل های شلوار جین مناسب تیپ هر مردی باید انتخاب شود، مدل ریش مناسب با فرم صورت آقایان نیز محدود است و باید متناسب با فرم صورت انتخاب شود. مدل ریش و موی مناسب شما می‌تواند به وسیله یک آرایشگر ماهر انجام شود. چهره هر مردی با تغییر مدل ریش تغیر خواهد کرد. شما باید بهترین مدل را برای صورت خود انتخاب کنید. با توجه به ظاهر افراد مشهور و تناسب فرم صورتشان با مدل ریش آنها می توانید مدل مناسب خود را بهتر کشف کنید.

در اینجا ما به شما کمک می کنیم تا بهترین مدل ریش متناسب با چهره خود را بشناسید. در بین فرم های متفاوت صورت ما به پنج نوع اصلی آن می پردازیم. در اولین مرحله شما باید فرم و ساختار چهره خود را به درستی تشخیص دهید سپس به اصلاح و آرایش ریش خود بپردازید.
پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله فرم صورت خود را کشف کنید را مطالعه نمایید. و سپس با توضیحاتی که در ادامه خواهیم داد فرم ریش مناسب خود را انتخاب کنید.
 
 
 
 
تیپ چهره: مربع شکل
 
 
شیوه آرایش: مردان با چهره مربعی شکل باید مدل‌هایی را انتخاب کنند که چهره آن ها را کمتر مربعی شکل و بیشتر ظریف و مستطیلی نشان دهد.
 
 
 
مدل مناسب: کم پشت ولی بهتر است ریش  به وسیله آرایشگر مرتب شود.
شرح: به نظر می آید ریش در مردانی با چهره مربعی شکل به تغییر چهره آنها کمک می کند. برای نمونه چهره دیوید بکام که یک چهره کاملاَََ ورزشی است. او برای حفظ سبک مدل ریش خود هر چند هفته یکبار ریش خود را کوتاه می کند. اگر شما اصرار دارید که شبیه دیوید بکام دور دهان و چانه تان یک سطح ریش صاف و طرح دار داشته باشید باید اجازه دهید یک آرایشگر اینکار را برای شما انجام دهد. آرایشگر یک بار اینکار را انجام می دهد و بعد از آن شما فرم دلخواه خود را پیدا می کنید وبرای حفظ این فرم فقط یک تیغ تیز لازم دارید.
 
 

تیپ چهره: مستطیل/ کشیده

شیوه آرایش: صورت با ترکیب مستطیلی یا کشیده، چهره را لاغر و باریک نشان می دهد. اگر شما دارای این فرم صورت هستید داشتن ریش در به تعادل رسیدن چهره و همچنین به نظر رسیدن چهره تان به فرم بیضی کمک می کند.
 

مدل مناسب: ریش تقریبا نامرتب و کوتاه یا متوسط

شرح: داشتن کمی ریش ژولیده و نامرتب می تواند در پنهان کردن وجوه ناخوشایند چهره تان به شما کمک کند. تام فورد دارای صورت بسیار کشیده ای است که با این سبک آرایش او بسیار موقر جلوه می کند و پیشانی بلند وی کمتر جلب توجه می کند. اگر شما می خواهید شبیه وی باشید باید اول اجازه دهید چند هفته ای ریش شما بلند شود و این منوط به سرعت رشد موهای شما است. سپس آنها را مرتب کنید و همیشه تمیزشان کنید.
 
 

تیپ چهره: گرد(دایره)

شیوه آرایش: اشخاص با صورت گرد باید مدل ریش خود را به گونه ای انتخاب کنند که چهره آنها مردانه تر و به فرم بیضی در آید. به خصوص اگر شما دارای فرم صورت گرد با چهره کوچک هستید و یا اینکه خط ریش دارید، مواظب باشید مدل ریش انتخابی شما فرم چهره شما را به هم نریزد.
 

مدل مناسب: از ریش گرد به دور چانه و بالای لب خود استفاده کنید.

شرح: کانیه وست ( Kanye West) یک مثال خوب در افراد مشهور است که دارای فرم صورت گرد و چهره ای ظریف است. وی از گذاشتن خط ریش دوری کرده و همچنین موهای جلوی سر خود را کوتاه می کند طوری که رستنگاه مو را در جلوی سر بپوشاند. او همچنین ریش گردی دارد که از نزدیکی لب تا پایین چانه را می پوشاند. اگر شما می خواهید شبیه وست صورت صافی داشته باشید باید ریش خود را در ناحیه فک و گردن که بلند می شود به طور مرتب اصلاح کنید. برای بار اول بهتر است اینکار توسط یک آرایشگر انجام شود. برای اینکه از نتیجه کار مطمئن باشید باید از یک تیغ تیز برای اصلاح وکرم های مخصوص بعد از اصلاح مناسب استفاده کنید.
 
 

تیپ چهره: مثلثی

شیوه آرایش: مردان با این فرم صورت باید چانه خود را با ریش حجیم کنند بطوریکه با داشتن یک ریش پر درچانه و زیر چانه و یک خط ریش بر روی فک قیافه ای مردانه تر خواهند داشت.
 

مدل مناسب: بوسیله یک آرایشگرسبک های مدرن، ریش خود را نامرتب و ژولیده آرایش کنند.

شرح: بهترین مثال برای این فرم صورت در مردان که با آرایش مناسب ریش خود ظاهری مناسب دارند، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling )، بازیگرنامزد جایزه اسکاراست خط ریش بر روی فک او و چانه با ریش پرش بیشتر جلب توجه میکند. شما اگر می خواهید ظاهری شبیه رایان داشته باشید باید اجازه دهید ریش شما بلند و ژولیده شود بطوریکه صورت شما از ریش پوشیده شود. خوشبختانه این مدل ریش چه در بلند کردن و چه در نگهداری از بقیه مدل ها آسانتر است و احتیاج به آرایشگر خاصی ندارد. شما می توانید ریش خود را به گونه ای اصلاح کنید که بیشترین حجم ریش در چانه مشخص باشد و یک خط ریش طولانی بر روی گونه ها و کنار گوش بگذارید و همه این کارها بوسیله یک تیغ مناسب انجام می شود.
 

تیپ چهره: لوزی شکل

شیوه آرایش: برای چهره لوزی یا گلابی شکل با یک چانه مشخص، یک ریش پر می تواند به کوچک کردن و ملایم تر کردن چهره کمک کند. داشتن یک خط ریش بلند در کنار صورت به تعادل چهره و کم کردن توجه به چانه مؤثر است.
 

مدل مناسب: خط ریش بلند و پر و ریش کم پشت که تمام قسمت های صورت را بپوشاند.

شرح: دین کوک (Dane Cook ) یکی از اشخاص مشهوری است که چانه برجسته ای دارد واو به خاطر شغل مهمش هم از خط ریش و هم از ریش کم پشت در آرایش صورت خود استفاده می کند. برای داشتن ظاهری شبیه دین باید اجازه دهید ریش شما در همه قسمت های صورت برای مدت بین 2 هفته تا یکماه بلند شود بدون آن که مرتبش کنید. بعد از این مدت برای اینکه تمام صورت شما به طور یکنواخت با ریش پوشانده شود به قیچی برای کوتاه و مرتب کردن آن نیاز دارید و بعد بوسیله یک تیغ اطراف ریش خود را منظم کنید. برای داشتن خط ریشی همانند دین شما نیاز دارید بیش از 4 هفته موهای این قسمت از صورت شما رشد کند و سپس آن را با قیچی کوتاه ومرتب کنید. پیشنهاد می کنیم برای داشتن این مدل خط ریش بگذارید تا موهای این قسمت بسیار بلند شود تا خط ریش پرپشت و مرتبی داشته باشید.
 
ترجمه و تاليف در واحد ترجمه سايت دوخت
------------ --------- --------- ---------
توجه: کليه‌ي حقوق اين مطلب براي دوخت محفوظ است. نقل و بازانتشار اين مطلب در ساير رسانه‌ها ممنوع است. مگر با ذکر نام سايت دوخت (
www.dukht.com ) به عنوان منبع و ايجاد لينک به اين سايت.
 
مطالب مرتبط:
 
 

آقایان چگونه صورت خود را اصلاح کنید

چگونه عینک مناسب چهره خود را انتخاب کنیم

چگونه یقه مناسب خود را انتخاب کنیم- قسمت اول

 

 

آلبوم کت های بهاری و تابستانی مردانه

 

 

آلبوم زیر مجموعه ای از کت شلوار ها و کتهای تک مردانه خنک و جدید است.

 
برای مشاهده عکسها و جزئیات بر روی هر عکس کلیک کنید.

 


 

 

آلبوم آنجلینا جولی از کودکی تاکنون

 

 

آنجلینا جولی (به انگلیسی: Angelina Jolie Voight) متولد ۴ ژوئن ۱۹۷۵ بازیگر و مدل آمریکایی و " سفیر حسن نیت " سازمان ملل متحد در امور پناهندگان است . او بارها و بارها توسط مجلات و مراسمهای مختلف به عنوان زیباترین ، سکسی ترین و بهترین مادر بازیگر و ... انتخاب شده است . همچنین او توانسته سه بار جایزه گلدن گلوب ، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را تصاحب کند .
او فعالیت به عنوان مدل را از دوازده سالگی شروع کرد و در شهرهایی مثل لندن و لس آنجلس مدل مشهوری شد. او در جوانی در کلیپهای خوانندگانی چون رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویتز، انتولینو وندیتیو بازی کرد. اولین نقش سینمایی وی در فیلم �هکرها� بود که داستان پنج دانش‌آموز هکر را روایت می‌کند
آنجلینا جولی از سال ۲۰۰۱ از سوی کمیسریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.

 

 


 

 

 


 

   

 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive