به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, June 14, 2010

.::ROZANEH::. Tahsil Dar Engelestan ( England ) !!! Hatman Bebinid



تحصیل در انگلستان اسپینکر کالج

 

 

 

English Language Courses
General English
Intensive English with IELTS
IELTS

Business Courses
Diploma Business Management
Advance Diploma BM
Postgraduate BM

سلامی گرم از کالجSPINNAKER   ، از شهر پرسموث انگلستان

اگر شما در حال برنامه ریزی برای ورود به دانشگاه در انگلستان هستید، کالجSPINNAKER   به شما کمک می کند تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. ما می توانیم تقاضای شما را سریعتر به نتیجه برسانیم. با توجه به وضعیت مالی و میزان تسلط شما به زبان انگلیسی ، ما می توانیم با توجه به قرارگیری شما در دسته بندی های زیر به شما کمک کنیم:

1.       اگر سطح زبان انگلیسی شما پایین تر از متوسط باشد

2.       اگر سطح زبان انگلیسی شما در سطح متوسط یا بالاتر و یا IELTS 4.5   باشد

3.       اگر سطح زبان انگلیسی شما در سطح بالاتر از متوسط و یا حتی بالاتر باشد

4.       نگران ویزای خود هستید؟

5.       مدارکی که نیاز دارید، شرایط و سایر موارد :

 

1. اگر سطح زبان انگلیسی شما پایین تر از متوسط باشد:

ما می توانیم شما را در دوره زبان انگلیسی عمومی یا فشرده ثبت نام کنیم. طول این دوره حداکثر 6 ماه می باشد. با این دوره ها شما می توانید برای مدت حداکثر 6 ماه ویزای دانشجویی میهمان دریافت کنید. پس از تکمیل این دوره ها، شما مجبور به ترک انگلستان و بازگشت به ایران خواهید بود تا برای دریافت ویزای کامل دانشجویی به منظورادامه تحصیل تا ورود به دانشگاه اقدام کنید.هزینه این دوره 6 ماهه بین 3000 تا 6000 پوند می باشد ( مقدار آن بستگی به نوع دوره دارد )

2. اگر سطح زبان انگلیسی شما در سطح متوسط یا بالاتر و یا IELTS 4.5   باشد ( برای اثبات این موضوع ما نیازمند ارائه مدرک از موسسه زبان در ایران و یا ارائه مدرک IELTS  از جانب شما هستیم ):

اگر شما سطح زبان خوبی داشته باشید ولی  برای پذیرش دانشگاه مدرک IELTS  نداشته باشید، نگران نباشید، مدرسه زبان کالج SPINNAKER  به شما کمک خواهد کرد. شما می توانید در دوره های عمومی و یا فشرده زبان ( به همراه IELTS  ) شرکت کنید و برای مدت حداکثر 2 سال ویزای تحصیلی دریافت نمایید. شما قادر خواهید بود که زبان انگلیسی را در انگلستان آموخته و مدرک IELTS  را با نمره مورد نظر خود دریافت نمایید. پس از آن ما به شما کمک خواهیم کرد تا به دانشگاه وارد شوید. شهر PORTSOUTH ، جایی که کالج SPINNAKER  در آن قرار دارد، شهری بسیار زیبا در ساحل جنوبی انگلستان قرار گرفته و به لندن بسیار نزدیک می باشد. هزینه این دوره بین 5000 تا 9000 پوند انگلستان می باشد. ( مقدار آن بستگی به نوع دوره دارد )

3. اگر سطح زبان انگلیسی شما در سطح بالاتر از متوسط و یا حتی بالاتر باشد

اگر علاقه شما دریافت مدرکی در زمینه مدیریت بازگانی یا MBA باشد و سطح زبان انگلیسی شما  IELTS  5 یا بیشتر باشد، کالج بازرگانی Spinnaker  به شما کمک می کند تا بتوانید در دوره  هایBusiness Management   تحصیل نمایید و برای مدت حداکثر 2 سال ویزای تحصیلی دریافت نمایید.  این دوره ها برای کسانی که قصد دارند که مدرکی در زمینه مدیریت بازرگانی  و یا  MBA  در زمانی کوتاه و به روشی موثر داشته باشند، انتخاب بسیار مناسبی می باشند.

علاوه بر اینکه مدرک شما به شکل بین المللی مورد تایید قرار خواهد گرفت، این دوره ها شما را آماده ورود به یکی از 65 دانشگاه انگلستان خواهد کرد تا بتوانید مدرک  Degree   و یا مدرک   MBA    دریافت نمایید. هزینه این دوره بین 4200 تا 4800 پوند در سال می باشد. ( که مقدار آن بستگی به نوع دوره دارد. )

4. نگران ویزای خود هستید؟

نگران نباشید. با 30 امتیازی که به واسطه حمایت ما و صدور CAS  ، به دست می آورید تنها به 10 امتیاز دیگر نیاز خواهید داشت  تا بتوانید درخواست ویزای خود را با موفقیت به اجرا بگذارید. 10 امتیازی که می توانید به سادگی با تهیه منابع مالی به دست آورید. ( به طور مثال صورت حساب بانکی که نشان دهد در 28 روز اخیر مبلغی معادل حداقل 5400 پوند انگلستان در حساب شما موجود بوده است. )

آیا این روش سریع ما را برای درخواست ویزای خود می پسندید و دوست دارید بدانید که از اینجا به بعد، چه اقدامی باید انجام دهید؟

5. مدارکی که نیاز دارید، شرایط و سایر موارد

قدم اول: با ما تماس بگیرید و یا به آدرس visa@spinnakercollege.com به ما ایمیل بزنید تا ما برای شما بسته اطلاعاتی جامعی را بفرستیم که کلیه اطلاعات مربوط به هزینه ها، مدارکی که نیاز دارید، شرایط و سایر موارد را در بر دارد. مطالب ساده ارسال شده ما را مطالعه کنید تا بتوانید به این نتیجه برسید که آیا می توانید اقدام کنید یا خیر. سپس فرم ساده ای که ما برای شما در نظر گرفته ایم پر کرده و برای ما ایمیل نمایید.

قدم دوم: شما قرار ملاقاتی با آقای دکتر گودرزی ترتیب خواهید داد تا در آن با شما مصاحبه شود. در این مصاحبه از شما سوالاتی در مورد سوابق تحصیلی شما، برنامه های آینده و رشته تحصیلی مورد علاقه شما پرسیده خواهد شد. شما نیز می توانید هر گونه سوالی بپرسید. در صورت نیاز می توانید دوست یا افرادی از خانواده خود را نیز همراه خود به محل مصاحبه بیاورید تا در صورت لزوم آنها هم سوالات خود را مطرح نمایند.

قدم سوم: اگر مصاحبه به شکل موفقیت آمیزی به پایان رسید و شما شهریه خود را با توجه به نوع دوره ای که انتخاب کرده اید پرداخت نمایید، اسناد لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی شما  CASS ، در همان روز صادر می گردد.

برای شما بهترین آرزو ها را داریم و امیدورایم که به زودی در این باره با شما صحبت نماییم.

با تقدیم احترامات

 

 

 

برای مشاهده گالری عکس و توضیحات بیشتر کلیک کنید

 



 

 

لینک کمکی



 

 

آدرس :

دفتر تهران : پاسداران ، خیابان گل نبی ، برج زمرد ، طبقه 5 واحد 54


تلفن:

021- 22 89 60 69

021- 22 89 60 68

021- 22 89 60 67

0311- 421 13 00

0311- 421 14 00

 

http://www.iranspinnaker.com/spinaker.htm

http://www.spinnakercollege.com

visa@spinnakercollege.com

 

         free hit counters


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive