به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, December 18, 2008

.::ROZANEH::. 6 NEW PuzzLes >>Indafe Download Mishe


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

به نام خدا
 
 

سلام به همتون به همه عزيزان سلام به تموم دوستان بابا سلام بابا شرمنده شدم بابا معرفتها بابا باحالها به همه همه همتون سلام

حتما مي دونيد که چي شده نه؟ اگه نمي دونيد بگم حالا مي گم:

مشکلات ايميلهاي من کم بود اين هم به اونها اضافه شد سري قبل ايميل من متاسفانه نمي دونم به چه علتي دچار يک مشکل اساسي و جديد شد اون هم اين بود که سايت راپيد شير عزيز! فقط به 10 نفر اجازه داد که فايلها رو دانلود کنند و اون هم ده نفري بودند که از همه زودتر اقدام به دانلود فايلها کرده بودند نمي دونم سايت راپيد شيريها حرفهاي منو شنيده بودند که به کار من گير دادند يا مشکل ديگه اي بود براي همين سيل درخواست حل مشکل دوستان به سوي ايميل من سرازير شد و من موندم و کرورکرور لطف شما هر چي هم از مسئولين گروه درخواست کمکهاي بشردوستانه کرديم کاري از دستشون برنيومد اين شد که خودم دست بکار شدم و اوني شد که ديديد يعني مجبورشدم خودم براي خيلي از دوستان پازلها رو بفرستم که خدا ديگه اون روزها رو نياره که از کار و زندگي افتاده بودم ولي ارزششو داشت چون اين مشکل به نظر من يک لطف خدايي بود چون باعث شد خيلي ها که تا حالا از اين پازلها استفاده مي کردند و برام نظر نداده بودند سرو کله شون پيدا بشه و خودي نشون بدهند تا من هم بفهمم که بابا خيلي بيشتر از اوني که فکر مي کردم طرفدار دارم اصلا به اين فکر افتاده بودم که با اينهم طرفدار به فکر کودتايي چيزي در گروه بيفتم و خلاصه حکومت رو در دست بگيرم که بي خيالش شدم آخه گروه داري خيلي سخته و خيلي هم زحمت داره و وقت مي خواد که من اصلا حاضر نيستم خودمو جاي مدير و مسئولين گروه بذارم براي همين بيخيال شدم و گفتم بابا ما همين بخش کليپ و پازلمون رو دودستي بچسبيم نپره بقيه اش پيش کش .

براي همين خيلي شارژ شدم البته اين نکته رو هم بگم من سري قبلي نگفتم که ديگه پازلها رو نمي فرستم يا اين بخش رو تعطيل مي کنم که خيلي از دوستان توي ايميلهاشون از من خواسته بودند که ايميلها مو ادامه بدهم بابا  من گفتم که هستم تا آخرين لحظه اي که به من اجازشو بدهند و حالا هم مي گم، حرف ديگه اي نزدم.

سعي کردم همه ايميلها رو جواب بدم اگه ايميلي رو جواب ندادم بدونيد يا به دستم نرسيده يا جواب من به دستتون نرسيده باشه .

خب براي اين سري و براي اينکه مشکلات قبلي تکرار نشه سعي کردم پازلها رو توي چندتا سايت متفاوت براتون بذارم که اگه يکي خراب شد ديگري جوابتون رو بده براي همين با کمک يکي از دوستان که سايت فورشاريد يا بقول دوستمون فورشيد رو به من معرفي کرد اين سايت رو براي شما انتخاب کردم مزيت اين سايت اينه که براي من يک فولدر داره که شما با مراجعه به اون مي تونيد پازلهاي قبلي رو هم دانلود کنيد من هم سعي مي کنم پازلهاي قبلي رو براتون بذارم که اونهايي که نديده اند از اونها استفاده کنند بشرطي که صبر داشته باشين چون من وقتم خيلي کمه و طول مي کشه که اين کار رو بکنم البته اين سري درسايت راپيد هم آپلود کرده ام تا هرکدوم که مشکل داشت از اون يکي استفاده کنيد

 
 

 

دوتا از پازلها عکسهاي متفاوتي داره که اميدوارم از اونها لذت ببريد توضيح هر پازلي رو براتون نوشتم همينجا بار ديگه از تموم دوستاني که برام ايميل زدن و نظر دادند تشکر مي کنم و اميدوارم کساني که تا بحال ايميل برام نزدند هم اگه دوستدارند دست بکار بشيند و من رو خوشحال کنند .

 

نام پازل

دانلود غيرمستقيم دانلود غيرمستقيم دانلود مستقيم
دانلود کل پازل‌ها به صورت يکجا

دانلود راپيد

 

دانلود مستقيم

قايقراني
اين يک قايقرانيه ولي نه توي آب
حجم 536 کيلو

دانلود فورشيد

دانلود مستقيم

گربه
حجم 456 کيلو
يک گربه ناز که خودتون بايد ببنيد گرچه من با حيوانات ميونه خوبي ندارم ولي اين يکي قشنگه

دانلود راپيد دانلود فورشيد

دانلود مستقيم

جاده
حجم 492 کيلو
اين يک جاده متفاوته

دانلود راپيد دانلود فورشيد

دانلود مستقيم

ميوه
حجم 473 کيلو
اين يک پازل باحاله مي تونيد باهاش حسابي مشغول بشين

دانلود راپيد دانلود فورشيد

دانلود مستقيم

موج
اين هم يکي از همون عکسهاي متفاوته
حجم 467 کيلو
راپيد دانلود دانلود فورشيد

دانلود مستقيم

سرخ
اين پازل يک گل سرخ زيباست
حجم 435 کيلو
دانلود راپيد دانلود فورشيد

دانلود مستقيم

 
 

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive