به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, December 18, 2008

.::ROZANEH::. Safare BiNazire Thailand -- BangKok - Pattaya ... WOow

 
     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

سلام خدمت همه دوستان خوب روزنه
فكر كنم بيشتر از يك ماهي ميشه كه در مورد سفر و مسافرت رفتن حرفي نزدم (يه خورده كم حافظه شدم فكر كنم آخرين سفر كه روزنه داشت سفر جنگل جهان نما بود !!!!) ولي خوب اين بار ديگه سفر داخلي نيست . ميدونم كه يه سفر خارجي تابستون امسال داشتيم اون رو ديگه يادم نميره چون اونقدر خوش گذشت كه فكر نميكنم هيچوقت يادم بره .(البته همه همسفرهامون هم همين نظر رو داشتن)

اگه يادتون مونده باشه سفر آنتالياي زميني شهريور ماه رو ميگم كه يه اتوبوس كامل 44 نفره از بچه هاي روزنه جمع شديم و با هم رفتيم آنتاليا. بگذريم، بريم سراغ سفر بعدي كه تو فكرش افتاديم و برنامه ريزي كرديم كه توي
تعطيلات بهمن‌ماه با هم بريم: مي پرسيد كجا؟؟؟ تو فصل سرما ، كجا بهتر از يک کشور گرمسيري؟!!!
 

تايلند (بانكوك و پاتايا)
 

اين دفعه موسسه دالاهو يه سفر گروهي تايلند رو با همكاري آژانس مسافرتي گلنوش‌گشت هماهنگ كرده که مثل سفر قبل، از هر نظر استثنائي هستش. هم از نظر قيمت و هم از نظر خدمات.

خودتون با خوندن جزئيات سفر متوجه متفاوت بودن اين سفر خواهيد شد.

پرواز هواپيمايي ماهان
غذا و پذيرايي کليه وعده‌هاي صبحانه و شام در تايلند
کليه وعده‌هاي شام در رستوران ايراني سرو خواهد شد.
اقامت
3 شب پاتاييا: هتل 3 ستاره TOP (گراندسول)
4 شب بانکوک: هتل 3 ستاره TOP (فروم پارک)


براي رفاه حال همسفران عزيز و سهولت در حمل و نقل خريد‌هاي ايشان در بانکوک، در اين سفر ابتدا با پاتايا و بعد از آن به بانکوک سفر خواهيم کرد.

گشت‌ها و خدمات تور گشت‌هاي پاتايا: جزيره مرجان ، آکواريوم
گشت‌هاي بانکوک: کاخ پادشاهي ، تورمعابد

خدمات: ترانسفر فرودگاهي ، ترانسفر پاتايا-بانکوک و بالعکس ، ليدر فارسي زبان ، سيم‌کارت اعتباري تايلند

مدت برنامه 8 روز و 7 شب
هزينه 725000 تومان
توجه: همسفرهاني که تا 30 آذرماه اقدام به ثبت‌نام کنند از 25000 تومان تخفيف برخوردار خواهند شد.
تاريخ و محل حركت حرکت: يکشنبه ، 20 بهمن 1387(8 فوريه) ساعت 19:00 از فرودگاه امام خميني
بازگشت: دوشنبه 28 بهمن(16 فوريه) ساعت 23:00 (به وقت بانکوک)
به علت اختلاف 5 ساعته بين ساعت تهران و بانکوک، همسفران حدود ساعت 12 شب 28 بهمن‌ماه در تهران خواهند بود.
برنامه سفر و ثبت‌نام براي کسب اطلاعات بيشتر و يا ثبت‌نام با دالاهو تماس بگيريد


شماره تماس :

88934372 , 88936087 , 09123219910



اين هم تصاويري از هتل‌هاي محل اقامتمون و گشتهايي که در تايلند خواهيم داشت.

 

Forum Park(Bangkok)

Grand Sole(Pattaya)

 

کاخ پادشاهي

Image

یکی از مکان هایی که هر گردشگری در تایلند از آن بازدید می کند، کاخ پادشاهی و معبد بودای زمردین Emerald Buddha است. این کاخ در واقع مجموعه ای از ساختمان های مختلف است که از اواخر قرن ۱۸ تا نیمه های قرن ۲۰ محل سکونت تمامی پادشاهان تایلند بوده اند.
ساخت این کاخ با چوب در سال ۱۷۸۲ آغاز شد و در دوران تاجگذاری رامای اول به پایان رسید. این پادشاه در طول سلطنت خود آن را تبدیل به امارتی مستحکم تر کرد. نقشه اولیه این کاخ از دوره آیوتایا Ayutthaya گرفته شده، ابتدا مساحت آن حدود ۵۱۰ کیلومترمربع بوده و در زمان سلطنت رامای دوم به اندازه کنونی خود یعنی ۶۰۰ کیلومترمربع رسیده است.
ساختمان های متعدد این کاخ در دوران رامای اول ساخته شده اما پادشاهان بعدی بخش هایی ازآن را تغییر داده، نوسازی کرده یا به منظور ساخت بناهای جدیدتر، تخریب کرده اند. این کاخ در ساحل غربی رودخانه بانکوک واقع شده و گرداگرد آن را دیواری به طول ۱۹۰۰ متر فراگرفته است. آن سوی دیوار هم کانالی قرار دارد که در گذشته به منظور حفاظت از کاخ در برابر دشمنان ساخته شده و منطقه اطراف کاخ را به صورت جزیره در آورده است.

معابد بانکوک

Image

Image

در بانکوک بیش از ۲۶ هزار معبد (وات) وجود دارند که از جمله مهم ترین آنها سه معبد بودای طلایی، بودای خوابیده و بودای مرمرین است. معنی دقیق وات ، معبد بوداییان و محل تحصیل و سکونت راهبان این آیین است اما امروزه به تمامی اماکن مقدس آیین بودیسم در تایلند و نیز تمامی عبادتگاه های ادیان مختلف به جز مسجد، وات گفته می شود.

معبد بودای طلایی: Traimit Buddha
یکی از معروف ترین وات های تایلند است که پس از کشف اتفاقی بودای آن به شهرت رسید. حدود نیم قرن پیش این بودا که برای جلوگیری از تاراج آن توسط برمه ای ها با ساروج پوشیده شده بود، به هنگام جابجایی به زمین افتاده و بخشی از آن کنده شد و مجسمه بودایی از طلای خالص به ارتفاع ۳.۵ متر و وزن ۵.۵ تن در زیر آن کشف شد. این معبد در محله چینی ها واقع شده است.

معبد بودای خوابیده: Reclining Buddha
بزرگترین و قدیمی ترین معبد بانکوک است که در مجاورت کاخ پادشاهی واقع شده و بیش از هزار مجسمه بودا را در خود جای داده است. این بودا در دوران رامای سوم ساخته شده و نخستین مکان برای ماساژ سنتی تایلند به شمار می رود. بودای خوابیده ۴۶ متر طول و ۱۵ متر ارتفاع داشته، با طلا پوشیده شده و در چشمهای آن مروارید به کار رفته است.

معبد بودای مرمرین:Emerald buddha
یکی از زیباترین معابد بانکوک است که حدود یک قرن پیش در دوران رامای پنجم، با مرمرهای عظیم و سفید ایتالیایی ساخته شده است. این معبد به نوعی نمادی از تایلند به شمار می رود و ساخت آن آغازگر ورود ایده های غربی به این کشور بوده است.

جزيره مرجان

Image

یکی از مهم ترین جاذبه های پاتایا، سفری یک روزه به جزیره مرجان است. این جزیره که با شهر ساحلی پاتایا حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد، دارای سواحل شنی سفید است و هرروز صبح لنج هایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند. طی این مسیر با لنج، ۴۵ دقیقه و با قایق موتوری، ۱۵ دقیقه است. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن دارای مرجان های بی نظیری است. گردشگران در این جزیره می توانند با قایق های کف شیشه ای، به تماشای این مرجان ها بروند. در اینجا امکان شنا، غواصی، حمام آفتاب، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه وجود دارد و رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران پذیرایی می کند.

آکواريوم
Image

دنیای زیر آب پاتایا یکی از دیدنی ترین مکان ها برای گردشگران است که در آن می توانند گونه های مختلف حیوانات آبزی را در آکواریم بسیار بزرگی

 
 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive