به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, January 19, 2009

.::ROZANEH::. 20 Ekhterae jalebe 2008


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات ا;ينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

 

20 طراحي برتر سال 2008

 در اين ايميل ، ۲۰ طراحي برتر سال ۲۰۰۸ را با توضيحي مختصر خواهيد ديد. مطمئنا" بعضي از اين طراحيها مي تواند نمونههاي فوقالعادهاي از ايدههاي خلاقانه باشد که در برخي موارد براي مواردي بسيار جزيي و ساده طراحي شده.


۱ -  اگر شما براي دوچرخه سواري کردن در يک جاده ي شلوغ، از راننده هاي بي ملاحظه نگرانيد، مي توانيد با استفاده از فشرده کردن تصوير محيط در اين عينک، از وقايع پيرامون خود زودتر مطلع شويد و اينگونه فرصت بيشتري براي عکس العمل نشان دادن داشته باشيد.


2 -  مطمئنا" تا به حال پيش آمده است تا بعد از يک روز باراني بخواهيد روي يک نيمکت بنشينيد و به علت خيس بودن آن ايستاده بودن را ترجيح داده باشيد. ولي با وجود اين نيمکت کافيست براي نشستن، دستگيره اي را بچرخانيد تا يک سطح خشک و تميز برايتان آماده شود.


3 - اين طراحي، ايده اي فوق العاده است براي رانندگاني که چراغ راهنمايي به تنهايي دليلي مناسب براي متوقف کردنشان نيست!


 

4 - طرحي که در زير مشاهده مي کنيد، يک کيبورد تاشو نيست. بلکه يک شلوار جين است که مي توانيد به راحتي با آن به تايپ کردن بپردازيد و علاوه بر اين، طرح جالبي روي شلوارتان داشته باشيد.


 

 

5 - ميتوانيد يک دوربين عکاسي بسيار کوچک مجهز به پورت USB، بدون هيچ گونه صفحه ي LCD  يا روزنه ي ديد و فقط با يک دکمه ي بسيار کوچک تصور کنيد؟ طراحي زير را ببينيد


 

 

6 - شايد تصورش سخت باشد که تمامي لوازم اتاق خوابي که در عکس زير مشاهده مي کنيد ، همه در يک پک مکعبي به صورت آماده قابل تهيه شده باشد. طراحي اي بينظير براي مواقعي که شايد به مسافرت برويد


 

 

7 - طراحي اي جديد از شرکت اپل ، iMac  . نمايشگري لمسي با انعطاف پذيري بسيار بالا و زيبايي فوق العاده. دو سويه بودن اين نمايشگر را هم به خاصيت هاي آن اضافه کنيد :


 

 

8 - ايده ها همواره براي چيزهاي عجيب و بزرگ به سراغ آدم نمي آيند. گاهي مشکلي بسيار ساده و جزيي باعث پيدايش يک ايده ي فوق العاده مي شود. نمونه اش اين طراحي است که در زير ميبينيد. توضيح واضحات هم ندهم بهتر است :)


 

 

9 - کانسپت اسپيکر هايي که در زير ميبينيد همانطور که از شکل ظاهري آن هم پيداست " نخود فرنگي " بوده. هر کدام از اين اسپيکر ها از ۷ اسپيکر کوچکتر بدون سيم (Wireless) تشکيل شده و شما با کم و زياد کردن اين اسپيکر هاي کوچک مي توانيد به صداي مطلوب خود برسيد.


 

 

10 - شايد براي خيلي ها کوتاه کردن چمن ها از خسته کننده ترين و يکنواخت ترين کارهاي ممکن باشد، ولي با کمي تغيير شايد بشود کارهاي خسته کننده را به کارهايي جذاب تر تبديل کرد. شايد وسيله اي که چمن ها را به شکل ديسک هاي استوانه اي کوتاه مي کند، بتواند کمي به اين کار خسته کننده جذابيت بدهد. در ضمن مي توان اين استوانه ها را به عنوان کود هم استفاده کرد


۱۱ - طرحي بسيار جالب براي اتومبيل هاي شرکت BMW  که براي اولين بار به جاي استفاده از پوسته هاي روکش فلزي، از پوشش اليافي بسيار محکم با قابليت کشش بالا استفاده کرده که روي يک اسکلت فلزي کشيده شده است. علاوه بر بالابردن خاصيت آيروديناميکي اتومبيل، تغيير دادن آسان اين پوسته و تنوع رنگي بالايي که مي توان در رنگ ها ايجاد کرد از ويژگي هاي اين طرح خلاقانه است.


12 - طرحي براي کتاب هاي الکترونيکي آينده با نيم نگاهي به کتاب هاي فعلي ( قديمي؟! ).


 

13 - شايد باورش سخت باشد، ولي طرح بالا، نمونه اي از iPod  هاي جديد شرکت apple  خواهد بود. آيپادي که شما مي توانيد مانند يک دست بند آن را همه جا همراه داشته باشيد. نام اين سري از کارهاي اپل، iBangle است.


14 - شايد با آمدن موس هاي بدون سيم، بعضي ها فکر مي کردند نهايت پيشرفت تکنولوژي را در اين زمينه ديده اند، ولي شايد با اين طرح نظرشان تغيير کند. موس هايي با پوسته هاي الکترونيکي و خاصيت انعطاف پذيري بسيار بالا که هنگام استفاده آنها را باد ميکنيد.


 

15 - شايد يکي از اشکالاتي که بتوان به صفحات لمسي  touchscreen  گرفت، اين باشد که شما بدون هيچ حس خاصي بايد روي يک صفحه ي صاف و سخت اشاره کنيد.در طرح جديدي که شرکت نوکيا ارائه داده، بالشتک هايي در صفحه ي لمسي قرار ميگيرند که گزينه ها را برايتان ملموس تر مي کنند.


16 - يکي از مهمترين اجزاي هر خانه پنجره هاي آن است. براي کنترل کردن بسياري از محدوديت هاي اين جزء از بنا، در بسياري از مواقع به استفاده از پرده روي مي آوريم. طرحي که در بالا مشاهده مي کنيد، صفحات کوچک پيش ساخته اي است که مياد يک شبکه ي انعطاف پذير آهنربايي قرار گرفته است و به راحتي قابليت شکل پذيري به هر فرم دلخواه شما را دارد.


17 - گوشي موبايلي که به دليل جنسش،  قابليت بازيافت بسيار بالايي دارد و همچنين از قيمت تمام شده ي بسيار پاييني هم برخوردار است. فريم دور اين گوشي موبايل هم به صورتي در نظر گرفته شده که صفحه اي بسيار بزرگ براي کاربر محيا کند.


18 - کيبوردي شيشه اي که هرکاري که دوست داشته باشيد مي توانيد با آن بکنيد. البته هر کاري به جز شکستن آن �


 

19 - طراحي جديد PSP  هاي سوني که مهمترين خصوصيت آن صفحه ي LCD  انعطاف پذير آن است، به طوري که حتي مي تواند به صورت يک رول پيچيده شود.


20 - يک گوشي موبايل لمسي ديگر به نام Mooon+ . اما علاوه بر خصوصيات يک گوشي موبايل خوب، مثل صفحه ي نمايشي بزرگ و � ، در انتهاي اين گوشي يک headset  بلوتوث نصب شده که در مواقع لزوم به آساني از انتهاي گوشي جدا مي شود.

 

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive