به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, January 27, 2009

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh -- Weekly Horoscope (87-11-06)


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات ا;ينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.
 
فروردين(بره)
استاندارد بالاي هوشتان به شما کمک خواهد کرد که شرايط و محيط کاري خود را در اين هفته بهتر درک کنيد و در نتيجه خود را بيشتر با آن تطبيق دهيد . مي توانيد تصميمات مهمي را در اين هفته اتخاذ کنيد . رک گويي شما در اين هفته ممکن است کار دستتان بدهد . بهتر است در برخي از مواقع سکوت اختيار کنيد.
 
ارديبهشت(گاو)
خانمهاي خانه دار ! خيلي در خانه ننشينيد . اموري مثل ورزش و يا شرکت در کلاسهاي آموزشي را اگر در اين هفته آغاز کنيد، نتيجه مثبتي انتظار شما را مي کشد . دختران جوان آگاه باشند که ممکن است به يک خواستگار به شکل ناگهاني دل ببندند . بايد بيشتر درباره او مطالعه و تحقيق کنند . ارديبهشتي ها در اين مقطع مي کوشند دوستي را با اسفندي ها آغاز کنند . اين دوستي مدت زمان زيادي به طول خواهد انجاميد . از نظر سوءهاضمه کمي از خود مراقبت کنيد.
 
خرداد(دو پيکر)
خانمها نسبت به علائق شوهر خود توجه بيشتري نشان دهند . آنها بايد در اين هفته در منزل آزادي بيشتري به شوهر خود بدهند . دختران جوان متولد خرداد اگر در اين هفته ازدواج کنند، زندگي مشترک پابرجا و روشني خواهند داشت . اما براي انجام وصلت بايد کمي از توقعات بالاي خود بکاهند . اين هفته براي تصميمات بسيار مهم مناسب نيست . اگر مي خواهيد تصميمي اتخاذ کنيد کمي صبر و تامل جايز است.
 
تير(خرچنگ)
متولدين تيرماه به مسافرتهاي سودآوردي مي توانند بروند . به ويژه آقايان . مراقب ولخرجي باشيد ، مردان جوان به خصوص متولدين اين ماه براي خواستگاري مناسب و دلخواه بهترين زمان را در اختيار خواهند داشت و شرايط وقتي بهتر خواهد بود که آن دختر خانم جوان متولد دهه دوم اسفند باشد . زوجها بايد در اين نيمه حتي الامکان سکوت و آرامش را در خانه حکمفرما سازند و از جدل با يکديگر بپرهيزند.
 
مرداد(شير)
بسيار هفته پرمشغله اي براي تجار و کاسبها خواهد بود . اين مشغله بايد با اتخاذ تصميمات مناسب همراه باشد . خانمهاي جوان متولد مرداد به طور کلي بسيار با محبت و رومانتيک هستند و بايد يادشان باشد که خواستگاري که در اين هفته خواهد آمد نبايد دقيقا اين شرايط را دارا باشد، بلکه بايد صفاتي داشته باشد که خانمهاي جوان فاقد آن هستند . به عبارت ديگر دختر خانمها بايد از آقايان رومانتيک و خيلي عاطفي دوري جويند .
 
شهريور(خوشه)
دختران جوان در اين هفته راجع آينده خود به نتايج مناسبي دست خواهند يافت . اينان اگر شغلي را در اين هفته آغاز کنند نتيجه بسيار غير منتظره و مناسبي در بر خواهد داشت . خانمها در اين هفته ممکن است با بعضي از آشنايان به بحث و جدل بپردازند که جاي نگراني نيست و آشتي در راه است . کاسبها و تجار به سفري کوتاه اما پربار و پرمنفعت خواهند رفت اما بهتر است از سفر طولاني دوري جويند .
 
مهر(ترازو)
در امور مالي شما يک سوئ تفاهم کوچک به وجود خواهد آمد، اما در کمتر از چند دقيقه رفع خواهد شد و جاي نگراني نيست . اين هفته براي متولدين مهر ماه از نظر تحصيلي بسيار موفقيت آميز خواهد بود . بعضي از جوانان به خصوص دختران جوان دچار نوعي بحران خفيف هويت خواهند شد، جاي نگراني نيست . اين بحران هويت در حقيقت براي پيدا شدن روند صحيح شخصيت موثر خواهد بود .
 
آبان(کژدم)
جوانها بسيار خوشحال و خندان خواهند بود، چرا که به کارايي خود ايمان خواهند آورد . دانش آموزان اگر تلاش بيشتري کنند، امتحانات را به خوبي پشت سر خواهند گذاشت . اما خبر خوشي آنها را از اين حالت بيرون خواهد آورد . شاغلها بهتر است خود را خيلي خسته نکنند .
 
آذر(کمان)
تنفس عميق در هواي آزاد و تازه کاري مناسب است و البته خوب است کمي بينديشند که در آينده چه کارهايي مي خواهند انجام دهند . شاغلها در اين هفته يک روز بسيار پرهيجان خواهند داشت که بايد از موفقيت فراهم آمده براي پيشرفت استفاده کنند .
 
دي(بز)
بدترين کار براي شما احساس ضعف است و اين احساسي است که به ويژه دختر خانمهاي متولد دي ماه را در اين مقطع زماني درگير خواهد کرد . اتفاقهاي ناخواسته، فاجعه نيستند بلکه روشنگر راه هستند . در خانه بگو و مگو اتفاق خواهد افتاد . بحث کوچکي بين زن و شوهرها در خصوص بچه ها و نوع تربيت و درس خواندن آنها در خواهد گرفت . اما نتيجه آن بسيار پربار و مثبت خواهد بود.
 
بهمن(دلو)
بايد کمي به خود بياييد و اطراف خود را ببينيد . متولدين بهمن بهترين دوست و رفيق را در اين هفته پيدا خواهند کرد به ويژه اگر دوست جديدشان متولد يکي از ماههاي نيمه اول سال باشد و اگر متولد ارديبهشت باشد که ديگر خيلي بهتر . سفر آن هم از نوع زيارتي در طالع خانمهاي متولد اين ماه ديده مي شود . اگر چه ممکن است کوتاه مدت باشد اما بهتر است فرصت را از دست ندهند.
 
اسفند(ماهي)
خانمهاي جوان هدايايي دريافت خواهند کرد که آنها را بسيار خوشحال خواهد کرد . اين هفته براي معامله زمان خوبي است . اين هفته براي اسفندي ها پربار و خوش يمن خواهد بود . پسران جوان مراقب باشند و به هر کسي اطمينان نکنند.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 
 

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive