به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, January 12, 2009

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh -- Weekly Horoscope (87-10-22)


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات ا;ينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.
 


 

دوستان عزيز روزنه سلام،

من بعد از يك مرخصي طولاني از گروه روزنه ، دوباره برگشتم تا براتون فال هفته داشته باشم، از اين كه نگران بوديد و احوال منو مي پرسيديد، از ايميل هاي پر مهر ومحبت شما سپاسگزار هستم، اميدوارم كه بتونم اول هر هفته با فال هفته در خدمت شما دوستان خوب باشم..... شراره


 

فروردين(بره)
امروز براي شما به منزله وفور و نعمت و فراواني محسوب ميشود. اگر مجرد هستيد، اکنون زمان مساعد براي همسري دلخواه در شهرهاي دور فرا رسيده است. به احتمال زياد در اواخر اين هفته اعضاي خانواده تان حرفهاي زيادي راجب خواستگار اخيرتان خواهند داشت. شايد بهتر باشد که گوش دل و جان به حرفهايشان بسپاريد.
 
ارديبهشت(گاو)
عشق هنگامي وجودتان را پر خواهد ساخت که درهاي قلبتان را برويش باز سازيد. شکست در عشق گذشته را فاجعه بشمار نياوريد و بخود و کساني که دوستتان دارند اجازه دهيد که سعي در خوشبخت نمودنتان بنمايند. در روابط احساسيتان امکان دارند تغييراتي بسيار مثبت بوجود بيايد. پيشرفت مالي چشم گيري خواهيد نمود ولي مقدار مخارجتان نيز بالا خواهد رفت. ديگران نيز احتياج بکمک مالي خواهند داشت. به بچه ها توجه بيشتري نشان دهيد.
 
خرداد(دو پيکر)
دقت و توجه شما به امور خانوادگي، نتيجه اي مطلوب داده است با نرمش و اخلاق به راه خود ادامه دهيد و اطمينان داشته باشيد، پيروز خواهيد شد. بهترين روز هفته آينده شما پنجشنبه است. از سرمايه گذاريها و ريسکهاي مالي که نتيجه شان برايتان مبهم است، خودداري نمائيد. با ديدار دوستان دوران کودکي خوشحاليتان فوق العاده خواهد بود. اگر نميخواهيد از شما بدگويي نشود، پشت سر ديگران بدگوئي نکنيد.
 
تير(خرچنگ)
حرکات سيارات بگونه اي خواهد بود که احساس توان و قدرت فوق العاده اي در خود پيدا خواهيد نمود و به همين دليل نيز يهتر است به زندگي خصوصي خود سروسامان بخشيد و با جرات مسئوليتهاي بزرگ را به عهده بگيريد. در روابط احساسي بي صبري خود را کنترل نموده و در برخورد با مشکلات تنها شريک عشقي خود را مقصر به حساب نياوريد. شايد نيز دوره چندان جالبي در اين زمينه در پيش نداريد و بجايش مسائل بسيار مهم خصوصي و اجتماعي است که احتياج به تمرکز و تلاش شما دارند.
 
مرداد(شير)
امروز روز شانس کاري شماست. شما با نشان دادن تواناييهايي که داريد ميتوانيد نظر رئيسان را به خود جلب کنيد. بايد زماني را هم براي استراحت خود طراحي کنيد. چرا که کار زياد شما را از خودتان غافل ساخته و سلامتي شما را تحت الشعاع قرار داده است.
 
شهريور(خوشه)
پيش از درگير شدن با شريک، نماينده يا وکيل خود از مسائل مالي تمام جزئيات را به دقت بررسي کرده و از همه چيز يادداشت برداريد تا بعدا پشيماني حاصل نشود. شما به شيوه هاي نو براي زندگي نياز داريد. اما با کمي ممارست ميتوانيد، شجاعانه و به درستي گام برداريد.
 
مهر(ترازو)
موضوع مهم مالي که از مدتها قبل فکرتان را نگران ساخته بود ، در اين دوره کاملا روشن و حل خواهد شد. از طرف ديگر ، در اين مورد با اعتماد ننمودن بديگران ميتوانيد خودتان را گرفتار نسازيد. به مهماني ها و جشن هاي متعددي دعوت شده و دوستان جديدي پيدا خواهيد نمود. مجردين همچنان در جستجو خواهند بود و عشاق به توافقهاي رضايت بخشي خواهند رسيد و متاهلين در به انجام رساندن مسئوليتهايشان با همديگر شراکت و همکاري آغاز خواهند نمود.
 
آبان(کژدم)
بعضي از متولدين اين ماه بخاطر نيش زبان و متلکهاي بعضي ها به تنگ آمده و آماده عکس العمل تندي هستند که توصيه ميشود با آرامش و صبورانه عمل کنند و تا حد ممکن آنرا به يک گفتگوي آرام مبدل سازند البته حق با آنهاست ولي به جنجال و درگيري هاي بزرگتر نمي ارزد. آن عده از متولدين اين ماه که دچار بيماري سوءظن و شک و ترديد هستند بايد در درمان خود اقدام نمايند وگرنه از نطر روحي دچار صدمه خواهند شد، خصوصا" آنها که زندگي زناشوئي دارند.
 
آذر(کمان)
امروز به استراحت بيشتري بپردازيد. به مسافرت و يا پيک نيک برويد. شما حتي با چشمان بسته هم کار ميکنيد. در خلال اين استراحت شما ميتوانيد به فکر پروژه ي بزرگي که مدتهاست از آن دور افتاده ايد، باشيد. اين پروژه نه تنها موفقيت شما را تضمين ميکند بلکه پاداش پيش بيني نشده اي برايتان به ارمغان مي آورد.
 
دي(بز)
حقيقت گويي و گريز از مصالحه گويي يکي از خصوصيات بارز شماست اما اين بار قرار است رگ و ريشه کار و زندگي شما، يکسره از ميان بردارد، به صلاح شماست در اين امر رفتاري معقول و منطبق با منطق داشته باشيد. کارهاي دردسر ساز قديمي، اگر با منطق نگاه کنيد به زودي برطرف خواهد شد و شادي را ارمغان دل شما خواهد ساخت.
 
بهمن(دلو)
از همدردي ديگران احساس رضايت خاطر مي کنيد. احساس مي کنيد بار سنگيني از مشکلات را بر دوش مي کشيد. با اين حال شما از آرمان ها و اهداف خود دست نمي کشيد و با انعطاف پذيري و سازگاري کامل بر دشواري ها غلبه خواهيد کرد. نگراني که بابت مشکلات يکي از دوستانتان داريد به مرور زمان برطرف خواهد شد. در اطراف شما چشماني هستند که مواظب اعمال و رفتارتان هستند و از شما غافل نمي شوند.
 
اسفند(ماهي)
زوجهاي اين ماه نبايد اجازه بدهند بعضي از آدمهاي ناصالح در زندگيشان دخالت کنند و يا بعنوان مشاور سبب بهم ريختن شيرازه زندگي شان شوند. اصولا دخالت در زندگي آدم ها اگر توسط نزديکترين و دلسوزترين وابسته ها صورت گيرد شايد بتواند در حل مسائل ياري رساند ، اين گروه پيوندهاي خود را با مسائلي عاطفي و احساسي و معنوي قطع ميکنند.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 
 

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive