به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, January 19, 2009

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh -- Weekly Horoscope (87-10-29)


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات ا;ينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.
 
فروردين(بره)
حتم داشته باشيد که عقايد و نقطه نظراتتان فوق العاده هستند، پس با اعتماد به نفس کامل بر مشکلات غلبه نماييد. مسايلي که باعث محدوديت شما بودند، حالا عاقبت به نحوی از سر راهتان رفع مي‌شود که قادر به پيشرفت خواهيد شد.
 
ارديبهشت(گاو)
به پيشرفت ادامه دهيد و پذيرای تغيير و تحولات آينده باشيد .پس هر آنچه را در دل داريد به زبان آوريد و از ادا و اصول در برابر خانواده جدا" خودداری کنيد. تغيير و تحولي ناگهاني در شما ايجاد خواهد شد که لازم است در آن صورت با دقت به ندای دلتان گوش فرا دهيد .
 
خرداد(دو پيکر)
شانس مسافرت بخاطر رشته فعاليتتان وجود دارد که ميتواند نقش بسيار مثبتي را در آرام نمودن اعصابتان بازی کند ولي برای متاهلين روزی نخواهد بود که بخاطر بچه ها و مسائل مالي بيهوده سربسر هم نگذاريد.
 
تير(خرچنگ)
دوره مثبتي برای گرفتن وام و قرض نميباشد. سعي کنيد مشکلات و سوءتفاهماتي را که بين شما و همسر و يا محبوبتان وجود داشته است، بکلي رفع نمائيد و بهمين دليل نيز احتياج داريد که وقت بيشتری را با او صرف نمائيد.
 
مرداد(شير)
آشنائي با جنس مخالف ميتواند تبديل به رابطه عشقي بسيار زيبائي برای امروز شما باشد که در انتها به تشکيل خانواده نيز بيانجامد. ورود مسافراني باعث خواهد شد که بعد از ساليان دراز عزيزانتان را بار ديگر ملاقات کنيد .
 
شهريور(خوشه)
گرفتاريهای جزئي را بي اهميت نشماريد. در روابط عشقي و زناشوئي بهبودی بيشتری احساس خواهيد نمود. متاهلين بهتر است همفکری بيشتر با همسرشان داشته باشند .
 
مهر(ترازو)
اگر احتياج بکمک داريد نگران شکستن غرورتان نباشيد زيرا افرادی هستند افرادی که علی رغم توقعتان با جان و دل حاضر بکمک و همکاری با شما ميباشند.
 
آبان(کژدم)
عشق همچنان بهترين پشتيبان شما خواهد بود و در زندگي زناشوئي آرامشي بي‌نظير تجربه خواهيد نمود. اين هفته یکی از دوستان دوران کودکي و يا تحصيلي را ملاقات خواهيد نمود و یا خبری از او خواهید شنید. هفته خوبي برای شماست.
 
آذر(کمان)
موقعيت مالي ممکن است تغيير بخصوصي نداشته باشد ولي نگراني نيز ايجاد نخواهد نمود. موقعيت سفری چند روزه و تفريحي را از دست ندهيد. از طرف بچه ها فوق العاده خوشحال خواهيد شد و متاهلين نيز با تمام تلاششان نخواهند توانست بر سوءتفاهمات پیش آمده فائق بشوند.
 
دي(بز)
در زندگي زناشوئي و احساسي اگر منطقانه تصميمات خود را بگيريد، خودتان را خوشبختتر خواهيد يافت. در دوره فشارهای شديد مالي قرار داريد که امروز خبری خوش برای کمک به این وضعیت خواهید شنید.
 
بهمن(دلو)
در رابطه با زندگي احساسي، سعي کنيد وقت بيشتری را برای بررسي موقعيت عشقي صرف نماييد. عجولانه در ادامه و يا قطع آن تصميم نگيريد. نباید در هیچ موردی عجله به خرج دهید.
 
اسفند(ماهي)
اگر قصد داشتيد که شغل خانگي آغار نمائيد بدانيد که در بهترين دوره در اين رابطه قرار داريد. پيشنهاد شراکت و همکاری کساني که دوستتان دارند را رد نکنيد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 
 

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive