به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, April 16, 2009

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope (88-01-25)




اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 140000(يکصد و چهل‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

فال هفته، روزهاي 2شنبه يا 3شنبه براتون ارسال مي‌شه.

اين فال از يکي از معتبرترين سايت‌هاي طالع‌بيني غيرايراني اخذ و ترجمه ميشه.
اين سايت، روزهاي 2شنبه(اولين روز کاري) به روز ميشه.


اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

 
فروردين(بره)
مي توانيد رهبري گروهي را بر عهده بگيريد . اواسط هفته به يكي از آرزوهايتان نزديك ميشويد! بيرون رفتن با يكي از دوستان ميتواند در بالا بردن روحيه بسيار مفيد واقع شود. اوايل هفته مراقب اعصاب خود باشيد و بر آن مسلط باشيد. در اين هفته مي توانيد استراتژي هاي كاري خود را تقويت كرده و ساختار جديدي براي آن بسازيد.
 
ارديبهشت(گاو)
در اين هفته خبرهاي خوب راجع به مسايل مالي خواهيد شنيد. احتمالا افزايش حقوق خواهيد داشت. ممكن است با مدير مربوطه خود مشاجره داشته باشيد! توافق هاي اعتباري ممكن است به طور شگفت انگيزي مشكل ساز شوند.سعي كنيد بخشنده باشيد، مثل هميشه. آخر هفته را بهتر است با دوستان خود سپري كنيد.
 
خرداد(دو پيکر)
به فكر رهايي از كاريكنواخت خود هستيد، كه اين هفته همكاران شما در اين امر به شما كمك خواهند كرد.بعضي از خردادي ها زمان فراغت خود را وقف خانواده مي كنند.براي جمع هاي خانوادگي در خود اشتياق احساس مي كنيد. بايد ناراحتي هاي جسمي خود را به فراموشي بسپاريد و ظاهر خود را قوي و سالم نشان دهيد. رژيم غذايي را كنترل كنيد.
 
تير(خرچنگ)
در برنامه سفر شما مشكلاتي رخ خواهد داد. اگر با دوستان سفر مي كتيد، لحظات آخر تغييراتي در برنامه شما پيش خواهد آمد. زمان تغيير و تحول در زندگي شما فرا رسيده است. اين تغيير باعث راحتي شما خواهد شد و براي برنامه ريزي آينده كمك خواهد كرد.
 
مرداد(شير)
در مورد مسائل و مشكلات مالي پيش آمده بايد تصميم درست بگيريد.شايد دست از ولخرجي برداشتن براي شما كمي دشوار باشد. سعي كنيد به آنچه كه داريد افتخار كنيد و قدردان باشيد. پايان هفته زمان خوبي براي تفريح خواهيد داشت.
 
شهريور(خوشه)
در مسير خود ثابت ماندن نمي تواند كار دشواري باشد. سعي كنيد تغييراتي به نحو احسن در زندگي خود بدهيد .شما به ظاهر خود خيلي اهميت مي دهيد، ميتوانيد براي تنوع تحولاتي در آن ايجاد كنيد!
 
مهر(ترازو)
سازش در اين زمان براي شما خيلي سخت است. پس بسيار هوشيار باشيد. دقت كنيد به آنچه كه مي خواهيد، و اگر كاري كه مي خواهيد انجام دهيد ممكن نيست، فقط صبور باشيد! بعضي از متولدين مهر براي رسيدن به خواسته خود عجول هستند، اما شما در زمان كوتاه قادر به تصميم گيري مناسب نخواهيد بود. آيا شما قادر خواهيد بود اتومبيلي با 3 چرخ بخريد؟ چرا تصميمات زندگي خود را عجولانه مي گيريد؟ مطمئن شويد كه كاملا از تصميم خود راضي هستيد و به اندازه كافي براي فكر كردن صبور بوده ايد.
 
آبان(کژدم)
خواسته ها و اميال ذهن شما را پر مي كنند، اما از طرفي باعث افسردگي شما ميشوند. اما شما بايد بدانيد كه براي بدست آوردن خوشبختي تلاش مي كنيد و خوشبختي برايتان در دسترس است. با خيالبافي ها ، خوشبختي خود را از دست ندهيد!
 
آذر(کمان)
ممكن است فكر كنيد براي هيچ و پوچ تلاش مي كنيد، همين احساس باعث ميشود كه ادامه كار برايتان سخت ميشود. قدرداني كردن از بقيه احساس سبكي به شما ميدهد.
 
دي(بز)
بعضي از متولدين دي ممكن است كمي متحير باشند، نمي دانند كجا مي روند و چه مي كنند! افكارتان پريشان و به هم ريخته شده است، زمان خوبي براي ايجاد مشاجره براي حل مشكل نيست. بايد كمي از ديگران فاصله بگيريد تا بتوانيد بر روي مسائل پيش آمده تمركز داشته باشيد. براي يافتن موفقيت در اينجا بايد كار خود را با دقت انجام دهيد.
 
بهمن(دلو)
بعضي از كارهاي غيرضروري را در اولويت انجام مي دهيد. وقتي كه بايد كار مهمي انجام دهيد، خود را در گوشه اي پنهان مي كنيد. بايد تمامي موقعيت هاي پيش آمده را امتحان كرده و خود را با موقعيت پيش آمده سازگار نمائيد. اگر درست تصميم بگيريد، مجبور نيستيد تحت فشار تصميم غيرضروري را بگيريد!
 
اسفند(ماهي)
ديگران را براي اشتباهات پي در پي خود مقصر ندانيد! خيلي از مواقع بي دليل خشمگين مي شويد. سعي كنيد روابط خود را با ديگران بهبود ببخشيد چراكه به ديگران با رفتار خود استرس وارد مي كنيد! مطمئن شويد كه درها را براي روابط بهتر باز گذاشته ايد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 
 

   

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive