به نام خدا

سلام

سال نو همه مبارک

اميدوارم همگي سال خوب و خوشي رو آغاز کرده باشيد و با موفقيت به پايان ببريد. مي بينم که در سال جديد فعاليت گروه با جديت آغاز شده و ايميلها يکي پس از ديگري مي رسه من هم براي اينکه عقب نمونم و دوستانم بيشتر از اين منتظر نشينند و از دستم شاکي نشند دست بکار شدم و اين ايميل رو تهيه کردم.

راجع به اين ايميل بايد بگم که دوستاني از من مي خواهند که پازلهاي سخت براشون بذارم و دوستان ديگري هم مي خواهد که پازلهاي راحت کار کنم و من هم که نمي تونم در آن واحد پازلي رو درست کنم که هم راحت باشه هم سخت مجبورم از هر دونوع براتون بذارم چون بين دوستان پازلي من افراد مختلفي هستند يعني به عبارت ديگه طيف مختلفي از افراد گروه از پازلها استفاده مي کنند مثلا آقاي 65 ساله اي برام ايميل زده بود که از پازلها استفاده مي کنه و مادر بزرگي نوشته بود که پازلهاي من رو جمع کرده وبا رايت اون روي سي دي اون سي دي رو به نوه اش هديه کرده است (خوش به حال اون نوه با اين مادر بزرگ) البته از بچه هاي کوچک و پدر و مادرهاشون هم ايميل داشته ام همين ها مسئوليت و کار من سخت تر ميکنه و من مجبورم از هر نوعي که مي تونم پازل تهيه کنم اميدوارم که با اين توضيحات ديگه شاهد گله دوستانم نباشم و اونها بتونند وضعيت من رو درک کنند .

پازلهاي اين سري رو شماره گذاري کردم تا مشکل هميشگي اسم گذاري برا اونها رو نداشته باشم و يک کليپ جالب هم براتون گذاشتم که اميدوارم بتونيد دانلودش کنيد و ببينيد واقعا جالب و حيرت انگيزه آدم رو بيش از همه بفکر قدرت خالق متعال مي اندازه و ديگر هيچ همينجا از دوستي که اين کليپ رو برام فرستاده کمال تشکر خودم رو ابراز مي کنم.

تا يادم نرفته بايد بگم که سري قبل بازهم راپيدشير مشکل داشت و دوستان نتونستند از اون سايت استفاده کنند براي همين توصيه مي کنم که از دانلود يکجا استفاده کنيد که حتما بدون مشکل خواهد بود انشاءالله.

 

پازل 1

حجم 499 کيلو

حجم 483 کيلو

 

پازل 3

حجم 535 کيلو

پازل 4

حجم474 کيلو

پازل 5

حجم 474 کيلو

پازل 6

حجم 498 کيلو