به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, April 14, 2009

.::ROZANEH::. >>New actor in Hollywood<



اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 140000(يکصد و چهل‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

 

سید جواد هاشمی در چند قدمی فرش قرمز هالیوود

Hosted by FreeImageHosting.net Free Image Hosting Service

 

گفته می شود به دنبال فریب گلشیفته فراهانی توسط مافیای هالیوود این مافیا قصد فریب و جذب سید جواد هاشمی را داشت که این توطئه با هوشیاری این بازیگر متعهد و ارزشی خنثی شد.

یک منبع آگاه در این باره گفت یکی از ماموران مافیای هالیوود به نام راسل کرو که با پوشش بازیگر به فعالیتهای ضد فرهنگی مشغول است از طریق چت قصد فریب و جذب سید جواد هاشمی را داشت که ناکام ماند. این منبع آگاه متن گفتگوی راسل کرو و سید جواد هاشمی را به این شرح منتشر کرد:

salam chetori javad joon : Rasibala

Seyede_khoshtip: سلام علیکم شما؟

 Russell Koru, man yeki az hamkarha hastam: Rasibala

Seyede_khoshtip: عضو انجمن اسلامی هستی؟

 na janam, bazigaram, mage to bazigar nisty: Rasibala

Seyede_khoshtip: آهان، چرا ولی اوقات فراغتم اونجا هم هستم. شما عضو کانون بازیگران متعهد نیستی رسول جان؟ فیلم جنگی می ساختی دیگه نه؟

na janam, man Hollywoodiam, Russell :Rasibala

mitoni Russ sedam koni 

Seyede_khoshtip: اهان پس امریکایی هستی؟ میشه فارسی بنویسی؟ چشمم درد گرفت

Rasibala: چشم، تو جون بخواه سید جون اینم فارسی. اونجایی که به من این ماموریتو داده فونت فارسی که سهله خیلی چیزای دیگه هم بهم داده که بتونم تورو جذب کنم. راستی تو چرا تعجب نکردی که من فارسی خوب حرف می زنم؟

Seyede_khoshtip: تعجب نداره. چند وقت پیش یه جایی مهمونی رفته بودم که از این علمکهای شیطان یعنی ماهواره داشتن. من گفتم ماهوارتو روشن کن. البته نه برای اینکه فیلمهای بی ناموسی تماشا کنم. برای آشنایی با ترفندهای دشمن. حدود 13-12 تا کانال لوس انجلسی را به من نشون داد همشون فارسی حرف میزدن البته لهجه اشون ضایع بود ولی معلوم بود امریکا داره روی مردمش کار میکنه که فارسی یاد بگیرن برای جاسوسی

Rasibala: جدی میگی سید جون؟ من تا حالا این کانالها را ندیدم

Seyede_khoshtip: دیدی اطلاعات ما از خودتونم بیشتره؟ ما حتی میدونیم آمریکا در چه فکریه

Rasibala: در چه فکریه؟ ایران پر از بسیجیه؟

Seyede_khoshtip: نه اون که شعاره ولی اونهایی که باید بدونن می دونن خیالت تخت باشه

Rasibala: خب حالا از این حرفها بگزریم من میخوام بهت پیشنهاد کنم یک میلیون دلار بگیری و تو یه فیلم جنگی با آرنولد و تام کروز بازی کنی این یه فرصت طلایی برای تو هستش سید جون خودم برات یه بلیط فرست کلاس میفرستم دو روز دیگه رو فرش قرمز هالیوود هستی

Seyede_khoshtip: عمرن! فکر کردی میتونی گولم بزنی؟ تو میخوای به ارزشهای ما تجاوز کنی میخوای تهاجم فرهنگی کنی 

Rasibala: نه بابا تجاوز چیه.  مطمئن باش. فکرشو بکن در کنار آرنولد و تام کروز عکست میاد رو پوستر و انونس فیلم و همه جای دنیا پخش میشه

Seyede_khoshtip: امکان نداره! الان ایگنورت میکنم برو دنبال کارت رسول قلابی

Rasibala:   نکن سید.  جون من نکن. خب اصلا یه پیشنهاد دیگه بیا همون یک میلیون دلارو بگیر فیلم هم نمیخواد بازی کنی فقط ریشتو بزن کنار آنجلینا جولی یه عکس یادگاری بگیر والسلام فقط همین قبوله؟

Seyede_khoshtip: ای بابا انگار تو حرف تو کله ات نمیره. اگه من اهل مادیات و دنیا طلبی بودم پیشنهاد ده نمکی رو قبول می کردم که میخواست تو اخراجیها نقش حاجیو به من بده ولی من گفتم من 30 سال سید بودم تا اخرش هم سید میشم نه حاجی. ما که دنبال  مسایل دنیوی نیستیم

Rasibala: ده نمکی چیه؟

Seyede_khoshtip: به زبون شما میشهsalty village   . یکی از کارگردانهای ارزشی که اسپیلبرگ ایرانه. حیف که زیاد وقت فیلم ساختن نداره. ولی اصلا این چیزها به شماها چه مربوط؟ ده نمکی مال ماست نکنه میخواید اونم گول بزنین؟

Rasibala: نه من به اون کاری ندارم. من دنبال توام جیگر.   خب اصلا نه حرف تو نه حرف من. ریشتم نزن فقط یه کم پرفسوریش کن ما هم پرچم امریکا رو میزنیم پشتت کنار جودی فاستر عکس بگیر. برای این پیشنهاد فکر نکنم اینقدر بودجه بدن که بتونم آنجلینا جولیو بیارم ولی بازم یه 700 ��� 600 چوقی گیرت میاد برو عشق دنیارو بکن

Seyede_khoshtip: بابا تو انگار مغز خر خوردی. من اگه دستم به اون پرچم برسه که اتیشش میزنم. الانم حرفهام که تموم شد ایگنورت میکنم: مرگ بر آمریکا مرگ بر استکبار مرگ بر هالیوود مرگ بر آنجلینا جولی ������.

در پی انتشار این خبر روزنامه کیهان در واکنش به این رویداد به افشای نیمه پنهان هالیوود پرداخت. کیهان در این ارتباط نوشت:

استکبار جهانی قرنهاست که از طریق محفل مافیایی هالیوود به شکار بازیگران غیر ارزشی و منحرف کشورهای دیگر پرداخته و از این طریق به تهاجم فرهنگی علیه این کشورها می پردازد. اخیرا این باند مافیایی یک بازیگر ایرانی به نام (( گ. ف )) که به همراه بهرام رادان در فیلم توقیف شده ای به نام (( ع. س )) به ایفای نقش پرداخته را فریب داده و به امریکا گریزانده است. برادران لومیر هر دو یهودی بودند و از ابتدای پیدایش سینما این ابزار هالیوودی در اختیار محافل صهیونیستی برای رسیدن به مقاصد شوم انها قرار گرفته است و این واقعیتی است که رسانه های صهیونیستی جهان همواره ان را مخفی نگه داشته اند. روزنامه محلی معتبر موگادیشو چندی پیش داستان زندگی (( ساندرا سرکاری )) بازیگر مشهور بنگلادشی هندی الاصل را چاپ کرد که 50 سال پیش در چنین روزی زمانی که 35 ساله بود توسط باند مافیایی هالیوود فریفته و به امریکا منتقل شد. این اقدام در جهت ترویج فرهنگ مبتذل غربی در هند و انهدام سینمای ملی هند انجام شد و سرکاری در این باره می گوید: اون موقع که من جوون بودم من را گول زدن آوردن اینجا هی ازم کار کشیدن و تو فیلمها بازی کردم اما همه اینها فریبی بیش نبود چون الان دیگه هیچکس تو هیچ فیلمی به من بازی نمیده. این بود سرگذشت عبرت آموز خانم سرکاری که در حال حاضر در سرای سالمندان به سر می برد. یکی از منابع نزدیک به کیهان از لوس آنجلس گزارش می کند که یکی از چهره های سینمای مبتذل قبل از انقلاب به نام (( ق. غ. ث. ظ )) که به امید بازی در فیلمهای هالیوودی فریفته و به امریکا منتقل شده است می گوید: حیف که دیر فهمیدم چه اشتباهی کردم کاش تو ایران مونده بودم و تو فیلمهای ارزشی بازی می کردم. منو گول زدن اوردن اینجا ولی الان هیشکی ازم سراغی نمی گیره به قول شاعر دنیا را شناختی دل من زندگی را باختی دل من. الان کارم اینه که بشینم تو پارک گیتار بزنم تا خرج نهارم در بیاد حیف که دیگه روی برگشتن هم ندارم من به همه کسانی که در فکر آمریکا هستن اعلام می کنم که  آمریکا یک زندان بزرگه به قول شاعر دنیای زندانی دیوار است زندانی از دیوار بیزار است پرنده که بالش می سوزد دل من به حالش می سوزد آخر دیگر کجا می تواند سری بین سرها در بیاورد.

در ادامه این گزارش مسعود ده نمکی  به فراخوان روزنامه کیهان از فیلمسازان متعهد  با دهن کجی به باند مافیایی هالیوود  عکس زیر را برای این روزنامه ارسال نمود.

 

Hosted by FreeImageHosting.net Free Image Hosting Service

 

cafenaderi.wordpress.com/

 

 


   

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


 

__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive