به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, January 14, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope (86-10-22) <<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)

از لحاظ احساسي با وضعيت رضايت آميزي مواجه خواهيد شد. كارهاي مورد نظر روبه راه خواهد شد. با يكي از آشنايان براي پيشبرد بعضي امور گفتگو و مشورت مفيدي خواهيد داشت. سعي كنيد با بعضي ناهمواري ها و كارشكني ها به نحوي كنار بيائيد، به جاي آنكه در مقابل آنها بايستيد. يك مسافر از راه دور مي رسد با خبرهاي تازه اي. در هر حال و در هر موقعيتي مخصوصأ در اين هفته سعي كنيد بر اعصاب خود كنترل داشته باشيد و از كوره درنرويد.
 

ارديبهشت(گاو)

در برخورد با بعضي مخالفت ها و يا جريان هاي ناموافق سعي كنيد خونسردي خود را حفظ كنيد. مطمئن باشيد شرايط فعلي خيلي زود به نفع شما تغيير خواهد كرد. در اين هفته يك خوشحالي بزرگ به سراغ شما مي آيد. مي توان گفت خوش شانسي هايي در راه داريد. يكي از نزديكان خدمت بزرگي در حق شما خواهد كرد. از شنيدن يك خبر تازه شگفت زده خواهيد شد. به بعضي شايعات و يا خبرهايي كه از صحت آنها مطمئن نيستيد، توجه نكنيد.
 

خرداد(دو پيکر)

در اين هفته از شنيدن يك پيشنهاد عجيب و غريب هم خوشحال و هم شوكه خواهيد شد. يكي از دوستان در حق شما خدمت بزرگي خواهد كرد. شايسته است هر طور كه صلاح مي دانيد از وي قدرداني كنيد. در يك ميهماني مي توانيد با مسايلي كه طرح مي كنيد بدرخشيد و توجه همگان را به خود جلب كنيد. امر خيري در خانواده تان در شرف انجام است. به بعضي فرصت هاي پيش آمده بي اعتنا نباشيد. چه بسا ممكن است يكي از آنها موجب تغييرات مثبتي در زندگي شما شود.
 

تير(خرچنگ)

يك هفته شلوغ و خسته كننده در پيش داريد كه تنها فقط خود شما مي توانيد از بعضي از لحظات آن احساس رضايت كنيد. در اواخر هفته با پيش آمدن موجباتي احساس آرامش خيال خواهيد كرد. بعضي تغييرات در امور روزانه به خوبي و خوشي پيش خواهد رفت. يك مزاحم و يا يك مانع از سر راه شما به كنار خواهد رفت. يك كار مورد علاقه كه به دلايلي متوقف شده بود دوباره به جريان مي افتد.
 

مرداد(شير)

يك اتفاق مسرت انگيز همه هفته را براي شما مطبوع و دلپسند خواهد كرد. به مسافرتي دعوت مي شويد . يك دوست قهر كرده دوباره به نزد شما بازمي گردد. يك ناراحتي بزرگ در خانواده رفع ميشود. براي ايجاد بعضي تغييرات در زندگي خود كمي صبر كنيد. مقداري پول نطلبيده به سوي شما در حركت است. پيشنهادات شما مورد قبول طرف مقابل قرار مي گيرد. تازگي هاي شيريني در پيش داريد.
 

شهريور(خوشه)

اين روزها با خوش اقبالي هايي مواجه خواهيد شد. بعضي امور كه به نظر سخت مي آمد به راحتي به جريان مي افتد. بعضي بدبيني ها برطرف ميشود. سعي كنيد هميشه نيمه پر ليوان را ببينيد. يعني با نگاهي مثبت و اميدوار به آينده نگاه كنيد. به زودي تغييراتي در امور شغلي و يا مسكن شما پيش خواهد آمد كه ابتدا موجب نگراني هايي ميشود كه اين وضعيت زودگذر خواهد بود. براي شروع يك كار تازه عجولانه تصميم نگيريد.
 

مهر(ترازو)

در اين هفته احساس مطبوعي از رضايت خاطر و آسودگي خيال خواهيد داشت. براي انجام كار و يا برنامه قبل از هر چيز به قوه ابتكار و توانايي هاي خود متكي باشيد. يك دوست صميمي براي حل يك مشكل به كمك شما خواهد آمد. آن دسته از متولدين اين ماه كه به كار داد و ستد مشغول هستند، به زودي شاهد رونق و سوددهي كار خود خواهند شد. مواظب اعصاب خود باشيد و از محل آن براي هر موضوع بي يا كم اهميتي خرج نكنيد.
 

آبان(کژدم)

يك شانس بزرگ به سوي شما در حركت است. از يك نا آشنا و يا تازه وارد خبرهاي خوبي خواهيد شنيد. به زودي در زندگي خود رنگ هاي تازه و خيره كننده اي خواهيد ديد. قدم يك تازه وارد را به فال نيك بگيريد. مشكلي كه مدتي است با آن دست به گريبان هستيد، برطرف مي شود . طلبي را كه غيرقابل وصول مي دانستيد، در شرف وصول خواهيد يافت. البته اگر كمي در بازپس گرفتن آن همت كنيد.
 

آذر(کمان)

اين روزها بايد خود را از دنياي توهمات دور كنيد تا حقايق زندگي را آن گونه كه هستند، ببينيد. موضوعي كه مدتي است در تعقيب آن هستيد در اين هفته به نتيجه مي رسد. از كمك هاي يك شخص بانفوذ برخوردار مي شويد. راهي تازه براي رسيدن به مقصود پيدا خواهيد كرد. از تجربه كردن و پا گذاشتن در راه هاي تازه ترس به خود راه ندهيد. هر كاري به يك بار تجربه كردن مي ارزد. خبري را كه از صحت آن مطمئن بوديد دروغ از آب در مي آيد.
 

دي(بز)

بالاخره محبت و دلسوزي هاي شما به نتيجه مي رسد و خود از مزاياي آن برخوردار خواهيد شد. كارمندان متولد اين ماه منتظر پاداش و يا ترفيع باشند. يك جريان نامساعد و يا يك همسايه و يا همكار ناموافق مشكلاتي براي شما ايجاد خواهد كرد. در هر حال سعي كنيد صبور باشيد و با خويشتن داري به رفع و رجوع مسئله بپردازيد. از شنيدن يك خبر دروغ تعجب خواهيد كرد. در ضمن به فكر سلامتي خود باشيد.
 

بهمن(دلو)

در عوالم عواطف و احساسات صبور باشيد و از تصميم گيري هاي شتاب زده خودداري كنيد. اين روزها بايد تصميم بزرگي بگيريد. در اين باره گفتگوهاي مفيدي خواهيد داشت. سعي كنيد بعضي خودخواهي ها را از خود دور كنيد و براي اينكه تصميم درستي بگيريد هميشه خود را در جايگاه طرف مقابل هم بگذاريد. اين روزها براي انجام بعضي معاملات بايد تا حدي محتاط باشيد و چشم بسته و بدون مطالعه تصميم نگيريد.
 

اسفند(ماهي)

به زودي يكي از آرزوهاي بزرگ شما برآورده مي شود. يك سوء تفاهم كه بر امور روزانه تان سايه افكنده بود ، برطرف خواهد شد و از اينكه با بي احتياطي خود را به دست آن سوءتفاهم سپرده بوديد ، نزد خود شرمنده خواهيد شد. اين روزها بخت خوش با شما يار است. از فرصت ها ميتوانيد به نحو نيكويي بهره بگيريد. كارتان روبه رونق خواهد گذاشت. پيشنهادات پرخير و بركتي خواهيد شنيد.
 

طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive